AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #1 Skrevet 16. august 2024 Jeg er i peri-menopausen og opplever å få helt motsatte symptomer enn det som er vanlig. Lirer også på om jeg kan ha en psykisk lidelse av noe slag fra før som jeg forsøker å finne frem til hos psykolog. Er noen i samme båt, og i så fall har dere noen diagnose fra før? Anonymkode: 2791f...2fb
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #3 Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er i peri-menopausen og opplever å få helt motsatte symptomer enn det som er vanlig. Lirer også på om jeg kan ha en psykisk lidelse av noe slag fra før som jeg forsøker å finne frem til hos psykolog. Er noen i samme båt, og i så fall har dere noen diagnose fra før? Anonymkode: 2791f...2fb Hva mener du med motsatte symptomer? Anonymkode: 21d59...5ad
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #4 Skrevet 17. august 2024 Du må skrive litt mer hvis vi skal forstå deg. Hva mener du med motsatte symptomer, og hvorfor mener du at du kan ha en diagnose fra før, og hva har det med overgangsalder å gjøre i så fall? Anonymkode: 69898...829
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #5 Skrevet 17. august 2024 Du dytter etter noen få minutter? Jeg forstår ikke hva "motsatte symptomer" betyr. Betyr det at du blør mer, fryser, hva? Anonymkode: 938b6...c85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå