AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #1 Del Skrevet 16. august 2024 Jeg har en venn jeg har kjent i ca 30 år. Han døde for 4 år siden. Hans some er ikke slettet. Jeg har han på fb. Og tidligere så kom det et minne en gang i året ca . På sett og vis litt hyggelig. Jeg har snap. Men kun noen veldig få der. Liker ikke snap så godt. Men barnebarna etc blir lagt der til noen utvalgte. Så jeg hadde ikke han vennen på snap. Jeg har samsung og da kommer det opp en liste på tlf om hvem som har sendt meldinger etc og hvor. Det som er plagsomt med denne løsningen som på sett vis gir meg oversikt uten innsats og faktisk hjelper meg å svare på meldinger jeg har glemt. Er at den også maser om folk du kanskje kjenner. Og de dukker opp igjen i ukesvis. Selv om du fjerner de fra lista. I våres har jeg slitt med påminner om jeg kanskje burde bli venn med ex til min mann på snap. Misforstå meg rett. Jeg er ikke plaget iht hennes eksistens. Men jeg ser navnet hennes hver gang jeg åpner tlf. Nå har snap beskjeden byttet henne ut med denne døde vennen. I starten var det jo litt hyggelig å se navnet hans. Nå er det 3 uka jeg ser navnet hans på denne samsung tjeseten knyttet opp med snap. Er det noen måte å få slått av sånne spm fra snapchat? Føler meg litt gal av det jævla maset🤪 Anonymkode: 71cf4...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #2 Del Skrevet 16. august 2024 Har du telefonnumrene lagret på telefonen? Jeg fikk stadig forslag om en kusine som døde for et par år siden inntil jeg slettet nummeret hennes (selv om jeg aldri har sagt nei til at snap skal få lov til å sjekke adresselista mi). Anonymkode: 35938...f3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #3 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du telefonnumrene lagret på telefonen? Jeg fikk stadig forslag om en kusine som døde for et par år siden inntil jeg slettet nummeret hennes (selv om jeg aldri har sagt nei til at snap skal få lov til å sjekke adresselista mi). Anonymkode: 35938...f3d Kan prøve å slette. Takk for forslag. Jeg har heller ikke godtatt vennelister ol. Iallefall der man kan bestemme selv Anonymkode: 71cf4...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå