Gå til innhold

Angst styrer det sosiale livet mitt

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kath- skrev (55 minutter siden):

Så godt å høre ❤️ hvor lang tid tok det før du merket bedring ? Begynt min tredje uke nå men fortsatt høy angst. 
Håper dette vil hjelpe egnet også, godt å høre det går bedre og at dette kan fungere 😊

Jeg har gått på medisiner i 1,5 mnd ca, så det tok vell 3-4 uker før jeg kjente mindre på angst i butikker osv. 

sliter fortsatt litt på de større tingene, eks besøk, men det er mye bedre med to tabletter. Klarer nesten å ha det kjekt og glemme lott av 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonymrsr skrev (7 minutter siden):

Jeg har gått på medisiner i 1,5 mnd ca, så det tok vell 3-4 uker før jeg kjente mindre på angst i butikker osv. 

sliter fortsatt litt på de større tingene, eks besøk, men det er mye bedre med to tabletter. Klarer nesten å ha det kjekt og glemme lott av 

Okei, bra det har lettet litt og er bedre. Jeg har veldig sterk angst fra morgenen, som regel roer det seg utover ettermiddag og kveld. Men opplevde du å ha episoder med diaré som kom litt ut av det blå? Og ellers stressmage/løs mage ved angsten ? 
(før medisiner) 

Skrevet
Kath- skrev (1 time siden):

Okei, bra det har lettet litt og er bedre. Jeg har veldig sterk angst fra morgenen, som regel roer det seg utover ettermiddag og kveld. Men opplevde du å ha episoder med diaré som kom litt ut av det blå? Og ellers stressmage/løs mage ved angsten ? 
(før medisiner) 

Ja. Stressmage hver gang - så nesten hver dag. Nå er det mye bedre etter medisinbruken. De dagene det var ordentlig dårlig med angst og derav dårlig mage tok jeg imodium for å stoppe magen. Det hjalp også på angsten fordi jeg visste jeg ikke klarte å gå på do 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...