Gå til innhold

Hvordan klarer synske på telefon å treffe helt riktig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å ringe en gang. Men kan ikke si likevel at jeg tror helt på det. Det var at jeg skulle få hjelp av en eldre mann til noe og at han var faren min, ja det skjedde senere at jeg fikk hjelp av faren min til noe jeg trengte hjelp til. Skulle også få penger av moren min samme kveld etter jeg ringte til spådamen og det fikk jeg, og at jeg hadde en mann i livet mitt og hun klarte å beskrive helt riktig hvordan han så ut og hvordan han var som person. Så hvordan kan hun ha truffet så riktig? Hva slags triks bruker de? Ringer ikke mer, men prøvde en gang. Disse tingene sa hun før jeg hadde rukket å komme med så mye info. Jeg syns det er rart og litt skummelt.

Anonymkode: 85cbb...71e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanlig å få hjelp av sin far til "noe", og han er gjerne eldre.

Hun tenkte at du kanskje var typen som fikk litt penger av mor siden du bruker pengene på spåtelefoner:)

Det med mannen; jeg har da hørt hvordan de vrir det rundt og rundt til det passer. Hun hører at du liker han, og da svarer du neppe at han er stygg og slem f.eks. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få hjelp av faren sin er jo ikke så uvanlig så det kan jo ha vært gjetting, men å få penger av moren sin og samme kveld er vel ikke like vanlig vil jeg tro? Og at hun beskrev uteendet og personlighet til han du liker er jo bra gjort om det ikke var veldig generelle beskrivelser.

Tror de leser enegiene dine og jans via deg. 

Hvilken spådame pratet du med? 

Anonymkode: bec1b...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange er veldig treffsikre. Jeg er også synsk, men ikke slik at jeg driver aktivt med det, eller kunne tatt betalt. Kommer ikke med spådommer som mennesker skal leve opp til. Men innimellom får jeg en veldig tydelig tanke, om at en venninne kommer til å møte sin nye kjæreste i en spesifikk setting. Eller at noen ikke burde kjøpe noe, fordi det vil utløse en lang rekke økonomiske problemer. Har hatt rett på alt, men klarer ikke beskrive hvordan jeg mottar disse beskjedene. Kunne sikkert utviklet det til å få beskjed når jeg ønsker, men har ikke styring på når de kommer, og stoler ikke alltid på det jeg får beskjed om. - selv om det ALDRI har slått feil 🙊

Anonymkode: f5a8a...722

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Opplevd at de sier det jeg vil høre 

Anonymkode: 71102...c38

Ofte det ja. Og ofte er de positive om jeg er positiv og etterhvert som jeg blir negativ og mister trua så blir spådamene negative også. Som om de tar inn tankene mine istedenfor å spå. Og så har man de som er negative uansett da 😅 Det finnes nok noen gode spådamer der ute, men de er nok i fåtall. Og så tror jeg at en spådame kan være treffsikker på en kunde, men ikke en annen for noen er lettere å lese enn andre. Man må nesten finne en man selv er fornøyd med å holde seg til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

All den informasjonen ligger i din energi :) en skal dog være svært forsiktig med å spå fremtid, det finnes gjerne sannsynlige utfall, men alle har egne valg og dine (samt andres) valg vil naturligvis bestemme utfallet.

La oss si jeg hadde sett at din far skulle hjelpe deg med penger, men så valgte broren din å ringe 5 min før deg med en økonomisk krise. Da må far kanskje prioritere annerledes enn han hadde tenkt i det øyeblikksbildet jeg så.

Anonymkode: 6a8a0...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg har prøvd å ringe en gang. Men kan ikke si likevel at jeg tror helt på det. Det var at jeg skulle få hjelp av en eldre mann til noe og at han var faren min, ja det skjedde senere at jeg fikk hjelp av faren min til noe jeg trengte hjelp til. Skulle også få penger av moren min samme kveld etter jeg ringte til spådamen og det fikk jeg, og at jeg hadde en mann i livet mitt og hun klarte å beskrive helt riktig hvordan han så ut og hvordan han var som person. Så hvordan kan hun ha truffet så riktig? Hva slags triks bruker de? Ringer ikke mer, men prøvde en gang. Disse tingene sa hun før jeg hadde rukket å komme med så mye info. Jeg syns det er rart og litt skummelt.

Cold reading heter det. Du kan google det. 

Anonymkode: 5749e...c42

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mange er veldig treffsikre. Jeg er også synsk, men ikke slik at jeg driver aktivt med det, eller kunne tatt betalt. Kommer ikke med spådommer som mennesker skal leve opp til. Men innimellom får jeg en veldig tydelig tanke, om at en venninne kommer til å møte sin nye kjæreste i en spesifikk setting. Eller at noen ikke burde kjøpe noe, fordi det vil utløse en lang rekke økonomiske problemer. Har hatt rett på alt, men klarer ikke beskrive hvordan jeg mottar disse beskjedene. Kunne sikkert utviklet det til å få beskjed når jeg ønsker, men har ikke styring på når de kommer, og stoler ikke alltid på det jeg får beskjed om. - selv om det ALDRI har slått feil 🙊

Hva sier klarsynet ditt om meg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

All den informasjonen ligger i din energi :) en skal dog være svært forsiktig med å spå fremtid, det finnes gjerne sannsynlige utfall, men alle har egne valg og dine (samt andres) valg vil naturligvis bestemme utfallet.

La oss si jeg hadde sett at din far skulle hjelpe deg med penger, men så valgte broren din å ringe 5 min før deg med en økonomisk krise. Da må far kanskje prioritere annerledes enn han hadde tenkt i det øyeblikksbildet jeg så.

Det er akkurat det som gjør det så vanskelig. For du kan bli spådd i dag at en person kommer til å ringe deg i morgen for det er det den personen tenker å gjøre akkurat da, men om du ringer dagen etter så har han kanskje ombestemt seg og kommer ikke til å ringe i det hele tatt. Da vil den første spådommen bli "feil". Vi har alle fri vilje og en spådom er vel egentlig bare et øyeblikksbilde av hva som kan skje med unntak av ting som er skjebnebestemt.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Å få hjelp av faren sin er jo ikke så uvanlig så det kan jo ha vært gjetting, men å få penger av moren sin og samme kveld er vel ikke like vanlig vil jeg tro? Og at hun beskrev uteendet og personlighet til han du liker er jo bra gjort om det ikke var veldig generelle beskrivelser.

Tror de leser enegiene dine og jans via deg. 

Hvilken spådame pratet du med? 

Skjønner ☺️ Ei svensk på Magic Circle. Marina. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eliis skrev (10 minutter siden):

Hva sier klarsynet ditt om meg da?

Som sagt, jeg kan ikke tvinge frem en beskjed. Det er noe som kommer til meg ukontrollert. Jeg har ikke brukt tid på å videreutvikle det. Så jeg kan ikke bare spørre om å få en beskjed på vegne av noen andre :) men mtp det jeg opplever har jeg all tro på at man kan utvikle det å få beskjeder kontrollert. Tror likevel at digitalt må være ekstremt vanskelig.. får ikke inn energien din på den måten. Men merker veldig tydelig andres energier når jeg er i samme rom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Som sagt, jeg kan ikke tvinge frem en beskjed. Det er noe som kommer til meg ukontrollert. Jeg har ikke brukt tid på å videreutvikle det. Så jeg kan ikke bare spørre om å få en beskjed på vegne av noen andre :) men mtp det jeg opplever har jeg all tro på at man kan utvikle det å få beskjeder kontrollert. Tror likevel at digitalt må være ekstremt vanskelig.. får ikke inn energien din på den måten. Men merker veldig tydelig andres energier når jeg er i samme rom

Jeg har opplevd det samme selv, men aner heller ikke når det skjer. Det er bare en tanke eller stemme i hodet som kommer med beskjed som feks "du er jo gravid du". Men tør jo ikke si noe til personen i tilfelle det er feil, men det har stemt de gangene jeg har opplevd det. Og da visste jeg noe personene selv ikke visste på det tidspunktet.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det funker fordi du tror på det og de er flinke til cold reading. Jeg ble invitert på et show til en av verdens mest kjente synske. Det var et digert publikum som hadde betalt masse for å være der, men jeg var der som skeptiker, og det er noe av det flaueste jeg har sett. Han bommet på omtrent alt, men likevel slukte folk det når han en gang innimellom traff på noe vagt ("din døde far hadde skjegg" "jaaa, hvordan visste du det?" *hylgråt* etter å ha sagt fem ting som var feil).

Anonymkode: c614c...bbc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det funker fordi du tror på det og de er flinke til cold reading. Jeg ble invitert på et show til en av verdens mest kjente synske. Det var et digert publikum som hadde betalt masse for å være der, men jeg var der som skeptiker, og det er noe av det flaueste jeg har sett. Han bommet på omtrent alt, men likevel slukte folk det når han en gang innimellom traff på noe vagt ("din døde far hadde skjegg" "jaaa, hvordan visste du det?" *hylgråt* etter å ha sagt fem ting som var feil).

Anonymkode: c614c...bbc

Men så har du de som ikke går opp på en scene og tar seg betalt tusenvis av kroner, men som faktisk ser.

Jeg var på fest på andre siden av landet en gang. Kjente 1 person der. En villt fremmed kom og huket tak i meg i løpet av kvelden og sa han måtte fortelle meg noe. For ordens skyld er det verdt å nevne at jeg er avholds så dette er ikke en oppdiktet fylleskrøne. Han fortalte at jeg hadde med meg en person. Han forklarte personen, utseende og væremåte. Videre fortalte han om noe som er relevant for vår familie men som jeg ikke visste om.

Da jeg senere fortalte dette til min far ble han helt forbauset. Han visste nøyaktig hvem det var snakk om og mente det var helt utrolig at vedkommende kunne gjengi enkelte særtrekk ved den personen så nøyaktig.

Han som huket tak i meg på festen hadde ingen utbytte av å fortelle meg dette. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Skjønner ☺️ Ei svensk på Magic Circle. Marina. 

Miranda kanskje? 

Anonymkode: bdddd...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

:opplyser:   Du får i retur, det du gir av opplysninger. Du sier ikke et pip om hvilke opplysninger du gav fra deg, eller hvor mye info personen kan finne om deg på sosiale medier. Ergo kan ingen vurdere det du ønsker å få vurdert og få tilbakemelding på. 

Anonymkode: 779e3...4d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...