AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #1 Del Skrevet 16. august 2024 Er 16 uker på veg, og magen synes så og si ikke. Ser kanskje ut som jeg er smålig oppblåst. Jordmor kommenterte også at den er liten, men sterk hjertelyd og mye bevegelse med doppler. Anonymkode: 5468f...855 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #2 Del Skrevet 16. august 2024 Vil legge til at jeg hadde mage i samme uke med nr 1 Anonymkode: 5468f...855 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #3 Del Skrevet 16. august 2024 Så lenge det følges opp med jordmor så hadde jeg ikke vært bekymret. Min ble faktisk mindre i uke 30. Viste seg det var sv.forgiftning og vi måtte ta hastekeisersnitt. Anonymkode: 92ccc...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #4 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Så lenge det følges opp med jordmor så hadde jeg ikke vært bekymret. Min ble faktisk mindre i uke 30. Viste seg det var sv.forgiftning og vi måtte ta hastekeisersnitt. Anonymkode: 92ccc...f76 Hva var grunnen til at magen ble mindre ved svangerskapsforgiftningen? Anonymkode: 5468f...855 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #5 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er 16 uker på veg, og magen synes så og si ikke. Ser kanskje ut som jeg er smålig oppblåst. Jordmor kommenterte også at den er liten, men sterk hjertelyd og mye bevegelse med doppler. Anonymkode: 5468f...855 Nei, det er individuelt. Også fra svangerskap til svangerskap. Min venninne så bare smålig oppblåst ut til hun var seks mnd på vei. Babyen fikk nok av rom til å utvikle seg likevel.. Anonymkode: 17f4d...72b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms. Perfect Skrevet 17. august 2024 #6 Del Skrevet 17. august 2024 Med mine to første var jeg langt over halvveis for jeg fikk tydelig gravidmage. Før uke 25 kunne jeg lett gå for bare å ha litt ekstra magefett. Når du hadde samme mage med nr 1, og det var et normalt svangerskap, så tenker jeg at det er slik du bærer, og det er helt naturlig. Det finnes kvinner (også slanke) som ikke får noe videre kul i det hele tatt, vi er forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #7 Del Skrevet 17. august 2024 Jeg fikk ikke synlig mage før rundt uke 24 med min 2. Barnet veide over 4 kg ved fødsel, frisk og rask. Og under 2 år mellom barna Anonymkode: 65921...8ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #8 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er 16 uker på veg, og magen synes så og si ikke. Ser kanskje ut som jeg er smålig oppblåst. Jordmor kommenterte også at den er liten, men sterk hjertelyd og mye bevegelse med doppler. Anonymkode: 5468f...855 Det er 100% individuelt fra svangerskap til svangerskap og kan skyldes noe så enkelt som at baby ligger annerledes inni livmor nå enn første gang. Ser ingen grunn til bekymring så tidlig basert på mage str. Jeg fikk mage mye raskere med nr 1 enn både 2 og 3. Anonymkode: 67cf8...176 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #9 Del Skrevet 17. august 2024 Med nummer 1 lå jeg over gjennomsnittet på SF mål, med nummer 2 lå jeg under. Dette skyldes mye at nummer to presset seg langt ned i bekkenet helt til slutten. Babyen presset seg såpass langt ned at de ikke fikk målt hodet ordentlig hverken på tidlig, ordinær og ekstra ultralyd. Magen kan variere fra svangerskap, og kan påvirkes av mye som hvordan barnet ligger. Anonymkode: 8b9c1...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #10 Del Skrevet 17. august 2024 Hæ? Syns det høres veldig spesielt ut at jordmor kommenterte dette. Det er mange som ikke har mage i uke 16. Nå har jeg bare vært gravid én gang, men jeg var slank fra før og folk kunne ikke se noe kul på meg før rundt uke 30, selv om de visste om graviditeten. Så det selvfølgelig litt før selv, men ikke allerede i uke 16. Anonymkode: bbd68...ca9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 19. august 2024 #11 Del Skrevet 19. august 2024 Jeg var svær med første. Var slankere med andre enn første, hadde litt mindre vann, baby lå annerledes. Flere kollegaer skjønte ikke at jeg var gravid før uti uke 32 😆 Fastlegen og jordmor lurte også på SF-målet, men det var en fin og rund, litt lang baby 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 19. august 2024 #12 Del Skrevet 19. august 2024 Med min nr 2 kunne du ikke se at jeg var gravid. Hadde bare liten kul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå