Gå til innhold

Gjest i bryllup, ok med sterk farge på neglelakk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bør man ha blank eller duse farger på neglene når man skal være gjest i et bryllup? Eller er en sterk, litt mørk rosafarge ok? Hadde brukt den sterke rosafargen i andre anledninger til den kjolen. Hva tenker dere?

Anonymkode: 4333c...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva jeg tenker? At absolutt enhver sjattering du kan tenke deg kan brukes. Hvordan skal neglelakkfargen til en tilfeldig gjest ha noe som helst å si? Verden er gal.

Anonymkode: 781b1...103

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva jeg tenker? At absolutt enhver sjattering du kan tenke deg kan brukes. Hvordan skal neglelakkfargen til en tilfeldig gjest ha noe som helst å si? Verden er gal.

Lurte bare på om det var en uskreven «regel» om å ikke ha knallsterke farger på neglene i et bryllup. Det må være lov å spørre. Flere som har noen tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tenker litt det samme som den over: Kan man reagere på neglelakkfarge? Ikke i min krets.

Anonymkode: b33fe...e00

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok! 

Hilsen bryllupsfotograf som har sett det

meste

Anonymkode: 2a726...9ea

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fikser neglene for 3 til 4 uker i slengen så den fargen mann har den har mann lenge. Har aldri hørt om noen uskrevne regler rundt negler og bryllup, men brude negler er en egen greie.

Anonymkode: bec6a...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg kan folk gå med hva de vil i bryllup. Personlig hadde jeg verken kledd eller malt meg inn i noe veldig iøynefallende 

Anonymkode: bcb25...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Lurte bare på om det var en uskreven «regel» om å ikke ha knallsterke farger på neglene i et bryllup. Det må være lov å spørre. Flere som har noen tanker?

Mulig at du blander det sammen med bunadsetikette på 17.mai, da skal man ha nøytrale negler :)

Anonymkode: 9df1b...439

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er tilbøyeleg til å meina det same. Ta noko som passar deg/antrekk/stil. Alt er lov no til dags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Mulig at du blander det sammen med bunadsetikette på 17.mai, da skal man ha nøytrale negler :)

Anonymkode: 9df1b...439

Skal ha? Du mener at man skal ha.

Anonymkode: 4f1eb...f61

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Bør man ha blank eller duse farger på neglene når man skal være gjest i et bryllup? Eller er en sterk, litt mørk rosafarge ok? Hadde brukt den sterke rosafargen i andre anledninger til den kjolen. Hva tenker dere?

Så lenge du ikke skal være kledd i bunad i bryllupet, så kan neglene dine ha alle regnbuens farger.

Men velger du bunad og knæsj rosa negler, kan jeg nesten garantere at minst én gammel tante i dette bryllupet kommer til å se stygt på deg. Som du fint kan heve seg over likevel. 

Jeg personlig hadde valgt et relativt enkelt negledesign da, ensfargede eller "franske negler", og ikke Ole Brumm på en negl og Nasse Nøff på den neste, om du skjønner. 

Anonymkode: 096d7...228

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Skal ha? Du mener at man skal ha.

Anonymkode: 4f1eb...f61

Og jeg mener man skal ha nøytrale negler til bunad. 

Til bryllup kan man som gjest ha akkurat hva man vil som passer til humør og antrekk. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...