Gå til innhold

Pleier du å handle for panten eller ta den ut i kontanter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: 89222...d94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handle. 

Anonymkode: 85dc1...eac

• Liker 9
Skrevet

Rødekors.

• Liker 12
Skrevet
Nappetass1 skrev (1 minutt siden):

Rødekors.

Samme her. Håper jo selvsagt på å vinne selveste pantemillionen, men å støtte en god sak er heller ikke feil ;) 

Anonymkode: 28cbf...28c

• Liker 5
Skrevet

Pantelotteriet.

Anonymkode: 6999f...503

• Liker 1
Skrevet

Pantelotteriet. 

Anonymkode: 9b54c...458

• Liker 1
Skrevet

Handler for den. Orker ikke gå rundt med kontanter, spesielt ikke mynter.

• Liker 3
Skrevet

Dersom jeg panter flasker for det siste halvåret, handler jeg for pengene. Dersom jeg ar med et par løse flasker fra bilen, trykker jeg på pantelotteriet. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Handle eller lotteriet. Eller bare gi til veldedige formål, egentlig hva som helst for å slippe kontantene! Større sjanse for at jeg kaster pantelappen enn å hente ut kontanter...

Anonymkode: 3c57b...d63

• Liker 1
Skrevet

Handler for mesteparten og lar resten gå til Rødekors-lotteriet. Har alltid et lite håp om å vinne en million! :D

Anonymkode: 3b0c8...6f8

Skrevet

Handler for det. 

Anonymkode: 7ef3b...298

Skrevet

Pantelotteriet. Før kunne jeg vinne en 50-lapp her og en hundrings der, men det er det helt slutt på. Men jeg donerer gjerne til Rødekors, så det er helt greit.

Skrevet

Glemmer alltid lappen når jeg skal betale, så får den i kontanter etterpå. De blir liggende i en skuff her hjemme. 

Skrevet

Som oftest pantelotteriet. Noen ganger tar jeg den ut og betaler med den.

Aldri gått bare for å pante og ta ut kontanter, panten er jo med når jeg uansett skal på butikken og kjøpe noe. 

Eneste gang jeg har tatt ut penger, var da jeg vant 1000 kroner på pantelotteriet og bare skulle kjøpe noen småting, da fikk jeg ut overskuddet.

Anonymkode: 5c955...2e6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

?

Anonymkode: 89222...d94

Etter pandemien, aldri kontanter. Penger er ekle, tenk på alle som har tatt i dritten. 

Anonymkode: 05e20...2a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Etter pandemien, aldri kontanter. Penger er ekle, tenk på alle som har tatt i dritten. 

Glemte en ting, vi er ikke av dem som okkuperer panteautomater me svære berg av panteflasker så andre ikke kommer til, uten å vente en time i kø. Panter etterhvert, samler ikke på pant. 

• Liker 1
Skrevet

Det blir vel max 10 kroner eller noe i halvåret, og da trykker jeg alltid pantelotteriet. Jeg forventer aldri å vinne der, så håper det kommer en lyd eller noe ved gevinst, for lappen går rett i søpla. 

• Liker 1
Skrevet

Kontanter som havner i sparebøssen.

Anonymkode: a30db...ffb

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Og de 6000 bakterier på mobilen...

Anonymkode: ad702...f42

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...