Gå til innhold

Har du noengang hatt en merkelig spirituell forbindelse/forhold til en annen person?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv har jeg opplevd det en gang i mitt liv at jeg hadde en veldig intense og merkelig forbindelse til en person. Jeg kunne bråvåkne og første tanken jeg hadde var at den personen kommer. Så et par minutter senere kom bilen til den personen og svingte inn i gårdsplassen. Jeg visste ikke at personen skulle komme, vi hadde ikke avtalt noe. Jeg bare våknet plutselig og visste det. Det skjedde mange ganger.

Jeg hadde også en sang jeg fant helt ute av det blå. En ganske gammel og mindre kjent sang. Lyttet til den mye og satt å tenkte på denne personen når jeg hørte den sangen. Senere en gang lar jeg denne personen bla gjennom en spilleliste på mobilen min. Den var ikke offentlig og personen hadde aldri sett den spillelisten før, og det var en lang liste med over 4000 sanger. Hen blar nedover listen i flere minutter i stillhet, før hen plutselig stopper opp og sier "jeg elsker den sangen der" og peker ut den sangen som jeg alltid hørte på når jeg tenkte på denne personen.

En annen gang var jeg ute i en by og så et merkelig sitat som var skriblet på en stor vegg. Jeg tenkte med en gang på denne personen og tenke "hen ville likt dette". Så jeg tok et bilde og tenkte å sende det til hen senere på kvelden. Senere på kvelden sitter jeg og skriver meldingen til hen hvor jeg skrev at jeg hadde sett det sitat tidligere på dagen og tenkte på hen. Akkurat i det jeg skal trykke send, så får jeg en melding fra den personen. Jeg fikk helt sjokk nesten da. For det var et bilde av akkurat samme sitat, men det var en helt annen vegg, fordi hen var i en helt annen by. Og meldingen som hen sendte var nesten identisk til det jeg skulle sende. Hen skrev også at hen hadde vært ute å gått i den byen hen var i tidligere på dagen og hadde sett det sitatet og tenkt på meg så hen tok det bilde for å sende til meg. 

Var også en lengre periode hvor vi ikke hadde kontakt, og jeg hadde blokkert nummeret til personen. Helt plutselig en kveld fikk jeg en drøm hvor jeg drømte at jeg sto utenfor en dør og når den åpnet seg sto hen der i en hvit t-skjorte og hadde håret løst. Jeg så også at håret var blitt lengre enn det var før. Når jeg våknet fikk jeg følelsen av at jeg burde fjerne blokkering på nummeret. Så jeg gjorde det, og da fikk jeg et par timer senere en mld. hvor personen skrev de var i samme byen som jeg bodde i kun denne ene helgen og lurte på om jeg ville treffe hen. Jeg sa ja og når jeg kom frem og hen åpnet opp døren var hen prikk lik som jeg så hen i drømmen min. 

Vi har ikke kontakt lengre nå, og det er nok for det beste. Men jeg glemmer aldri disse opplevelsene, de var merkelige og samtidig veldig fine opplevelser i min mening. Er det noen andre som har opplevd noen slike merkelige opplevelser og forbindelser med andre mennesker?  😊

Anonymkode: dadac...b4f

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nok hatt det med flere. 

Moren min, sønnen min, en og annen kjæreste. Og robin williams for en eller Anna grunn. 😂

Anonymkode: 9bb6e...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...