AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #1 Del Skrevet 16. august 2024 Jeg har vært på utkikk etter jobb en stund og har flere ganger sett stillinger på en telenorbutikk i nærheten lyses ut, men har tenkt det sikkert ikke er noe for meg/ noe jeg får til. Men vurderer nå å søke der allikevel fordi det er så lite som lyses ut, har veldig vanskelig for å finne ny jobb. Lurer på om det er dårlig arbeidsmiljø og mye gjennomtrekk siden de har lyst ut på nytt så mange ganger over en lengre periode nå? For det kan vel ikke være så vanskelig å finne folk som kan jobbe der, man får vel opplæring? Anonymkode: 978c1...7c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #2 Del Skrevet 16. august 2024 Er vel det at er mye dødtid og dårlig betalt, helge og kveldsjobbing som gjør det lite attraktivt. Anonymkode: 4ee96...c3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #3 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er vel det at er mye dødtid og dårlig betalt, helge og kveldsjobbing som gjør det lite attraktivt. Anonymkode: 4ee96...c3c Det kan hende ja. Mye dødtid og helg og kveldsjobbing er helt ok for meg. Det er jeg vant med fra andre jobber. Står ikke mye om lønn i annonsen jeg så, kun at det var en fast timelønn med bonusordning. Anonymkode: 978c1...7c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå