Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Babyen min er 5 uker og bleia så plutselig slik ut. Baby blir fullammet! Hva er dette?? RÅDVILL OG FORTVILET MAMMA

image.thumb.jpeg.b4cbf7cdf740ddadceecabeed34c6663.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sikkert det er noe galt, hvite klumper kan være melkefett baby ikke har klart å fordøye. Bleiene til babyen min kunne variere en del, selv om jeg fullammet. Men jeg er absolutt ingen ekspert, og det er ikke alt man kan se på et bilde heller. Vet bare at jeg ikke hadde vært så redd om det var min baby. Hva nøyaktig er det du er bekymret for? 

Anonymkode: 9e1f4...c74

Skrevet

Det er bæsj. 

Anonymkode: 2ccf5...399

• Liker 4
Skrevet

Blodspor i bleien er som regel forårsaket av melkeproteinallergi. Dersom fullamming er det fullstendig melkefri diett hos mor som er løsningen.

Anonymkode: af810...3e3

Skrevet

Er allmentilstanden bra for baby så hadde jeg ikke bekymret meg. Det er mye som skal gå seg til i tarmsystemet og man kan oppleve all mulig slags bleier en periode. Vedvarer det, og baby virker plaget hadde jeg sendt bildet til helsestasjon og spurt om det er grunn for en sjekk. 

Anonymkode: 5b770...881

• Liker 1
Skrevet

Min er syv uker, og har da ofte sånne «havrekorn» i bæsjen. Det er normalt, utifra det jeg har lest. Det rødlige har jeg ikke opplevd selv, så ville kanskje sjekka Spedbarnsboken eller andre seriøse kilder.

Anonymkode: e949e...af2

• Liker 1
Skrevet

Det rødlige kan være blodspor og bør sjekkes ut. Vis bildet til fastlege eller helsesykepleier, så kan de rådgi deg videre. 

Anonymkode: f49cc...5a5

Skrevet

Blod kan være pga allergi. Ville bestilt en legetime på mandag å fått dette sjekket. Om babyen får feber eller andre symptomer ila helgen ville jeg ringt legevakt. 

Ta vare på bildet så du kan vise til legen. 

Anonymkode: 2383f...262

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...