Gå til innhold

Computersalg - har jeg blitt svindlet?

Floater

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en vare hos Computersalg.no for flere tusen kroner, men kansellerte samme dag. Jeg mottok en bekreftelse på kanselleringen, hvor de skrev at jeg ville få pengene innen 2-5 dager. Nå har det  snart gått over to uker, og jeg har fortsatt ikke mottatt refusjonen.

Jeg sendte en e-post for å følge opp, men fikk bare en automatisk bekreftelse som var identisk med den jeg mottok da jeg kansellerte varen. 

Er det noen som har erfaring med Computersalg.no? Hvem bør jeg kontakte videre hvis pengene ikke kommer snart? 

Endret av Floater
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at transaksjonen faktisk er bokført? Normalt skal de ikke belaste kortet ditt før varen faktisk er sendt, bare gjøre en reservasjon. Dersom de aldri belaster vil denne reservasjonen forsvinne og det vil derfor ikke komme som en refusjon.

Anonymkode: 57418...c34

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Floater skrev (4 timer siden):

Jeg bestilte en vare hos Computersalg.no for flere tusen kroner, men kansellerte samme dag. Jeg mottok en bekreftelse på kanselleringen, hvor de skrev at jeg ville få pengene innen 2-5 dager. Nå har det  snart gått over to uker, og jeg har fortsatt ikke mottatt refusjonen.

Jeg sendte en e-post for å følge opp, men fikk bare en automatisk bekreftelse som var identisk med den jeg mottok da jeg kansellerte varen. 

Er det noen som har erfaring med Computersalg.no? Hvem bør jeg kontakte videre hvis pengene ikke kommer snart? 

Hva betalte du med? 

Anonymkode: 7bd99...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Computersalg skal være en god butikk, så her må det har skjedd noe annet som gjør det. Ta kontakt med de.

Anonymkode: 0c3fe...7fb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å ha i bakhodet at det er ferietid for øyeblikket, selv om de ikke har stengt så kan slike ting ta litt tid på denne tiden av året.

Anonymkode: e5558...73a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en svindelbutikk så du får nok pengene tilbake til slutt.

Jeg ville sendt de en mail eller ringt.

Anonymkode: 25ed7...c78

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Er du sikker på at transaksjonen faktisk er bokført? Normalt skal de ikke belaste kortet ditt før varen faktisk er sendt, bare gjøre en reservasjon. Dersom de aldri belaster vil denne reservasjonen forsvinne og det vil derfor ikke komme som en refusjon.

Anonymkode: 57418...c34

Dette.

Anonymkode: 1f74e...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet hundrevis av hanger hos Computersalg, og de gangene jeg har vært i kontakt med kundestøtte har det vært 100% profesjonelt.

Og som mange har påpekt, hos Computersalg blir kredittkortet først trukket når varen faktisk sendes/postlegges. Før den tid er set kun reservasjon. Så når du kansellerte så raskt vil det ikke bli trukket fra kortet, og dermed kommer det heller ingen refusjon. (Reservasjonen forsvinn etterhvert)

Anonymkode: 08246...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...