Gå til innhold

MBTI personlighetstyper

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syntes dette er ganske interessant. Hvilken personlighetstype er du? Jeg er en INFJ

Anonymkode: 3fe70...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ENTP, men er ikke ekstrem på noen av kategoriene. Kjenner meg veldig godt igjen som debattant og djævelens advokat 😅

Anonymkode: 46172...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

INTJ. 

Når jeg fant ut av det åpnet det seg en "ny verden", fant liksom svar og forklaringer på hvorfor jeg er som jeg er, og det var ganske godt. Har alltid følt meg annerledes og missfotstått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LadyGrey skrev (7 minutter siden):

INTJ. 

Når jeg fant ut av det åpnet det seg en "ny verden", fant liksom svar og forklaringer på hvorfor jeg er som jeg er, og det var ganske godt. Har alltid følt meg annerledes og missfotstått. 

Har samme. INTJ-A..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor så mange får den personlighetstypen som liksom skal være sjeldnest. Meg selv inkludert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INFP-A. Har hørt at det stemmer godt med personligheten min, selv om jeg ikke valgte et studie som handler om mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (8 minutter siden):

Lurer på hvorfor så mange får den personlighetstypen som liksom skal være sjeldnest. Meg selv inkludert.

Hvilken er mest sjelden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Infp her også. 

Stemmer på en prikk. Vanligvis er jeg egentlig ganske beæret over at jeg er akuratt slik, men har desverre hatt en tendens til å tiltrekke meg personer med narsissistiske trekk. 

Anonymkode: a9319...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

svartkatt skrev (1 time siden):

Jeg stusset på det samme, jeg fikk også intj. 

Anonymkode: c8b5a...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg stusset på det samme, jeg fikk også intj. 

Anonymkode: c8b5a...ee9

Jeg tenkte mest på at nesten alle som har svart her, har introvert personlighetstype, som også er den mest sjeldne. Mellom 25-40% er introvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intp. Stemmer godt. 
Jeg har en teori om hvorfor «alle» her har sjeldne personlighetstyper. Og den er at de ekstroverte, «normale» folka ikke har det samme behovet for å være på kvinneguiden for å finne likesinnede.

Kjæresten min er entp og bestevenninnen min er enfp, og de er nesten aldri online. De er ute blant mennesker. Det som diskuteres her diskuterer de med folk irl. Det finnes unntak selvfølgelig, men jeg opplever at alle jeg kjenner online er introverte.

Anonymkode: eb69b...672

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...