Gå til innhold

Samboer vil alltid ha sex, og vil holde på så lenge hver gang. Blir sliten av det!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 8 år og han har omtrent alltid hatt mer sexlyst enn meg. Men nå de siste årene kjenner jeg at behovet mitt er svært lite. For meg er det nok med 1-2 ganger pr måned. Han er liksom alltid klar, og sier aldri nei. 

Det andre er at han alltid skal holde på så lenge, altså sånn 10 min er aldri bra nok. Han er ikke fornøyd før vi har holdt på 40-45 min. Jeg mister motivasjonen når jeg vet at gang vi skal gjøre noe så blir det så lenge. Han greier ikke ta en kjappis liksom. Blir sliten av dette her jeg. Er et evig mas føler jeg. Selv om han ikke direkte maser heller, men jeg føler det henger over meg hele tiden. Blir det ikke noe en kveld eller to, så føler jeg presset øker på jo lenger det er siden sist. 

Vi har hatt diskusjoner og krangler pga dette tidligere selv om det nå er lenge siden. Og det gikk ut på at dette gikk utover selvtilliten hans fordi han tok dette personlig, noe jeg prøver å overbevise han om at det ikke er. Flere i samme sko?

Anonymkode: 800a0...810

• Liker 1
  • Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Vi har vært sammen i 8 år og han har omtrent alltid hatt mer sexlyst enn meg. Men nå de siste årene kjenner jeg at behovet mitt er svært lite. For meg er det nok med 1-2 ganger pr måned. Han er liksom alltid klar, og sier aldri nei. 

Det andre er at han alltid skal holde på så lenge, altså sånn 10 min er aldri bra nok. Han er ikke fornøyd før vi har holdt på 40-45 min. Jeg mister motivasjonen når jeg vet at gang vi skal gjøre noe så blir det så lenge. Han greier ikke ta en kjappis liksom. Blir sliten av dette her jeg. Er et evig mas føler jeg. Selv om han ikke direkte maser heller, men jeg føler det henger over meg hele tiden. Blir det ikke noe en kveld eller to, så føler jeg presset øker på jo lenger det er siden sist. 

Vi har hatt diskusjoner og krangler pga dette tidligere selv om det nå er lenge siden. Og det gikk ut på at dette gikk utover selvtilliten hans fordi han tok dette personlig, noe jeg prøver å overbevise han om at det ikke er. Flere i samme sko?

For han er sex et av livets store høydepunkter, mens for deg, ikke så mye! Han vil leke, mens du vil bli ferdig. 

Da har dere et problem som ikke vil forsvinne. 

Det er jo mulig å møtes litt på midten her, men da må jo begge jobbe litt for det. Han må jobbe med selvbeherskelsen, og du må finne igjen på-knappen. Hvis ikke får du lage en konto for han på tinder eller andre apper, og gi han fripass.  

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Han "klarer ikke" kjappis, som i fysisk får ikke til, eller foretrekker ikke?

Synes du skal kunne få kjappiser også, hvorfor skal bare den enes behov dekkes?? 

Anonymkode: 8947d...04e

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Hææ hvorfor holde på så lenge?

Anonymkode: dda31...b36

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg er superseksuell, vil helst ha sex flere ganger daglig. Men selv jeg slet med en som alltid måtte holde på lenge. Det var rent fysisk sett, han kunne også ønske han kunne ta en kjappis iblant, men han brukte bare lang tid på å komme, alltid og uansett. 

Det er faktisk et problem når det alltid tar så lang tid, kjappiser finnes ikke og selv de helgene man bare låser seg inne og har tid til å pule så mye man vil, så blir jeg jo sliten og sår og får gnagsår i skjeden omtrent.

Vi hadde bra sexliv og det var på ingen måte derfor det ble slutt, men fy fader så glad jeg ble da jeg møtte neste mann hvor problemet omtrent var at han var redd for å komme for fort. Jeg kommer også fort selv, så selv om det er fint å bruke en time en gang i blant i helgene, så er det fadermeg helt supert med et kjapt knull på morgenen før man står opp. Det kan du jo ikke med en sånn mann, om man starter så kommer man for seint på jobb liksom 😂

Anonymkode: c5bf4...b7b

• Liker 8
Skrevet

Jeg er sammen med en som vil ha sex bare ca 1 gang i uka. Jeg ville helst hatt sex minst daglig. Men heldigvis liker han ikke kjappiser. Han vil ha mye kroppskontakt og mye vorplay og at sexen skal vare så lenge som mulig. Hadde aldri giddet 10 min et par ganger i mnd...

Anonymkode: d8406...6c3

• Liker 2
Skrevet

Faktisk helt uaktuelt for meg at det skal vare så lenge. Blir rett og slett sår. 

Anonymkode: b4cea...056

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Faktisk helt uaktuelt for meg at det skal vare så lenge. Blir rett og slett sår. 

Anonymkode: b4cea...056

Sår? Tenker du på kun vaginalsex i 40 min? 

• Liker 1
Skrevet

Er 45 minutt lenge? Jeg kan holde på i timevis.

Anonymkode: 62518...cad

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Er du mann eller dame? 

Anonymkode: 7f626...465

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det er lenge når det er HVER eneste gang ja!

Jeg skrev lengre oppe, jeg og min eks var konstant kåte og knullet som kaniner. Han fikk jo blåmerker på pikken, og hele høna mi begynte jo å flasse og ha masse rifter til slutt 😂

Og så møttes vi gjerne før vi skulle ut på noe, hadde dårlig tid, og jeg var nydusjet og nysminket og ren og pen og begge var bare hinsides lystne. Med en som evner å komme raskt så kunne vi tatt en kjappis og vasket raskt, med en som bruker evigheter så kommer vi for sent til arrangementet, og jeg ser ut som jeg har sloss med en bjørn etterpå med hår til alle kanter og sminken rennende i hele ansiktet og sperm i øyet.

Jeg vet at det er om å gjøre å pule lengst mulig for noen, men med travle liv og andre ting å gjøre og en sexlyst ut av denne verden hos begge, så er det i mine øyne HELT essensielt at det er muligheter for kjappiser og få en rask orgasme iblant for å lindre nøden.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sår? Tenker du på kun vaginalsex i 40 min? 

Ikke meg du svarer, men jeg kan også bli sår.

Det er fordi det ikke er snakk om 40 min vaginalsex en gang i uka liksom. For de som bare har sex hver fredag kveld så skjønner jeg det er ok.

Men for et nyforelsket par som tilbringer en lørdag under laknene og bare kommer opp for litt luft og oksygen iblant så blir det fort 4-5 timer med friksjon.

• Liker 1
Skrevet

Dere passer ikke sammen seksuelt. 

Anonymkode: 6d0fb...2a2

• Liker 3
Skrevet

Djeez, skjønner deg ts. Bortkastet tid. Slitsomt med slike menn. 

Anonymkode: 1b45b...652

• Liker 6
Skrevet

Har hatt det likt her i en periode, jeg mistet lyst. Og når den tentes så ble den fort slukket med varigheten på sexen og at det ikke var nok den ene gangen. Jeg har også høy drift, men når jeg mistet lysten i en periode ble dette et dårlig spor alt for lenge. Jo sjeldnere det ble, jo mer ville han få ut av akten. Jo mer han ville få ut av det, jo sjeldnere ble det. 

Vi klarte å finne løsningen sammen. Om jeg ønsket sex så skulle det vare innenfor normal lengde, og det betydde ikke at det var rom for runde to, eller dagen etter. Vi strevde med det i starten, men det ble redningen til slutt. Jeg klarte å slappe av under og etter, kviet meg ikke for å ta initiativ selv lengre, og fra 2-3 ganger i uken kom vi tilbake til daglig, om ikke flere ganger daglig. Hvor 8 av 10 er kjappis og resten er lengre. 

Du må bare å tørre å være ærlig med han. Det blir som å miste treningsglede, det betyr ikke at man ikke elsker å trene, man trenger bare et lite avbrekk - UTEN dårlig samvittighet, og dra når man har lyst, få unna en kort økt og gi seg før man går i kjelleren. Ingen får tilbake gleden av å presse seg på trening i timesvis 

Anonymkode: 0ee84...56a

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Kunne du tenkt deg å han har sex med andre damer, så du slipper å føle dette presset? Sex er tydeligvis ikke viktig for deg, så det burde ikke være noen problem. 

Anonymkode: cdbd7...60d

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ikke meg du svarer, men jeg kan også bli sår.

Det er fordi det ikke er snakk om 40 min vaginalsex en gang i uka liksom. For de som bare har sex hver fredag kveld så skjønner jeg det er ok.

Men for et nyforelsket par som tilbringer en lørdag under laknene og bare kommer opp for litt luft og oksygen iblant så blir det fort 4-5 timer med friksjon.

Så sex= vaginalsex?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kunne du tenkt deg å han har sex med andre damer, så du slipper å føle dette presset? Sex er tydeligvis ikke viktig for deg, så det burde ikke være noen problem. 

Anonymkode: cdbd7...60d

Hjelper fint lite å shame ts. Dersom en mann gjør det mot kjæresten i en periode hun har mindre lyst, så blir hun i hvertfall enda mindre lysten.. Å bli avvist på sex er sårt, men det er også sårt å føle at man ikke har nok lyst også!

Anonymkode: 0ee84...56a

• Liker 4
Skrevet

Jeg har det helt likt som deg.... det er faktisk et stort problem... jeg hadde hatt lyst mye mer om vi kunne hatt noen som gikk litt kjappere av og til... 

Anonymkode: c613a...87a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Stakkars deg! Kan ikke fordra langdryg sex, ingenting er mer kjedelig enn menn som aldri blir ferdige. 

Mannen her bruker også for lang tid. Det gjør at jeg kvir meg for å ha sex og det blir sånn en gang i måneden. Hadde han kunnet tatt en kjapp en og jeg kunne stolt på at den ble kjapp hadde jeg gjerne hatt sex et par tre ganger i uka, men bare tanken på å måtte holde på i en halvtime eller mer gjør at all lyst dør. Samtidig vil han virkelig nyyyyte det når det blir så sjeldent, så det er en vond sirkel det der.

Anonymkode: cfcf9...526

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...