Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er tilbud på melk på Rema 1000.

Ut i fra teksten så forstår jeg at det er kun lov å ta 2 melk per handle tur. Mens kona mener man kan ta så mange man vil.

Hva mener dere?

Screenshot_20240816_143102_WhatsApp.jpg

Anonymkode: 73eeb...4cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står ingenting om restriksjoner. Men det er ta to betal for en. To forskjellige ting. 

Anonymkode: 3cfdd...54f

• Liker 3
Skrevet

Jeg forstår det slik at det gjelder en handletur, men fritt antall. 

Anonymkode: f572a...900

• Liker 8
Skrevet

Her er jeg enig med kona di, men du kan bare benytte deg av tilbudet én gang.

• Liker 6
Skrevet

Du får 2 for prisen til 1 på en handletur. Så da er det tydeligvis en begrensning per tur. Jeg ville trodd at du også kan kjøpe 4 for 2 på samme tur, men det kan jo hende de er kjipe slik som f.eks kupongene til coop. Men jeg vil anta at du får flere kartonger til halv pris.

Anonymkode: af369...658

• Liker 1
Skrevet

Det står husk at alle kartongene må scannes, det står ikke begge kartongene. 

Kampanjen gjelder èn handletur.

Du kan gjøre det EN gang, men kjøpe så mange du vil på denne turen.

Anonymkode: f572a...900

• Liker 7
Skrevet

2 for 1 er jo ikke ett uvanlig tilbud, det ser man over alt på forskjellige produkter, vanligvis betyr det bare at om man tar 10 betaler man for 5 så lenge det ikke står noe om begrensninger.

• Liker 3
Skrevet
bvp skrev (3 timer siden):

2 for 1 er jo ikke ett uvanlig tilbud, det ser man over alt på forskjellige produkter, vanligvis betyr det bare at om man tar 10 betaler man for 5 så lenge det ikke står noe om begrensninger.

Ja men jeg lurer  på om jeg kan benytte av dette tilbudet så mange ganger jeg vil frem til 15.sep? Eller er det kun engangs tilbud?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja men jeg lurer  på om jeg kan benytte av dette tilbudet så mange ganger jeg vil frem til 15.sep? Eller er det kun engangs tilbud?

Det gjelder bare på en handletur, det står i annonsen.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du kan benytte deg av tilbudet på én handletur. Den ene handleturen kan du tydeligvis kjøpe så mange du vil.

Anonymkode: c8ad3...07f

• Liker 3
Skrevet

Det står at det gjelder en handel, så du kan bruke det en gang. Det er ingen begrensning i antall.

Anonymkode: 6cfdc...1f0

• Liker 2
Skrevet

Tolker det sånn at du kun kan gjøre dette på en handletur men det står ingen begrensninger på antall. Dvs, du kan ta 100 kartonger hvis du vil, men kun en gang. 

Anonymkode: 68944...318

• Liker 1
Skrevet

Avsporing men hvis dette blir innført på min lokale Rema 1000 så kommer jeg til å handle andre steder til de innfører det der også. Selv om jeg handler 90% av maten min på Rema. Det er vel ikke de som har råd til smart-tlf som trenger disse tilbudene...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det står veldig tydelig at det gjelder en handletur, så det er ikke mulig å lure på eller tro at tilbudet kan gjelde flere handler.

Anonymkode: 709ef...820

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Avsporing men hvis dette blir innført på min lokale Rema 1000 så kommer jeg til å handle andre steder til de innfører det der også. Selv om jeg handler 90% av maten min på Rema. Det er vel ikke de som har råd til smart-tlf som trenger disse tilbudene...

Det er garantert på din lokale butikk også 🤣

Anonymkode: 93a91...71f

Skrevet

Det er garantert på din lokale butikk også 🤣

Anonymkode: 93a91...71f

Er nå ca 20 butikker de kjører pilot på. Blir nok snart rullet ut til hele landet ja.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

De fleste har råa til smart telefon. De trenger ikke å koste så mye. Man trenger ikke det nyeste eller «beste» telefonene. Er heller synd på dem som ikke får til å bruke slike apper. Den blir ekskludert fra samfunnet. 

Anonymkode: 3899f...bdc

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er tilbud på melk på Rema 1000.

Ut i fra teksten så forstår jeg at det er kun lov å ta 2 melk per handle tur. Mens kona mener man kan ta så mange man vil.

Hva mener dere?

Screenshot_20240816_143102_WhatsApp.jpg

Så mange kartonger du vil, på én handletur 🙂 

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Dummeste jeg har hørt!

• Liker 2
Skrevet
Mezzosoprena skrev (37 minutter siden):

Så mange kartonger du vil, på én handletur 🙂 

Dummeste jeg har hørt!

Det står du fritt til å mene selvfølgelig. Men da har du sikkert ikke hørt så mye. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alle har vel smart telefon i dag? Selv barn har smart telefon. Jeg kjenner ingen som ikke har det, og ser en rundt seg så har alle det. Selv min mor på snart 80 har hatt siste av iphoner i mange år. En bruker jo app til fryktelig mye nå. Så dumt å si at de som har råd til smart telefon. Det koster ikke mer med en smart telefon enn en vanlig gammal ubrukelig sak

Anonymkode: b2465...559

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...