AnonymBruker Skrevet 16. august #1 Del Skrevet 16. august Prøvd hundrevis av ganger å endre passord og først får jeg kode på e-post og så står det at jeg skal få kode på sms, men får ikke det, og i den apen står det at jeg prøvd for mange ganger, men har jo ikke mottatt sms noen av gangene. Har prøvd å slette facebookappen og lasta opp på nytt, og sletta cache på pc og mobil. Er det noen innstillinger ift blokkering av tlf nr som sender kode, i så fall hva må jeg gjøre? Og er det noen måte jeg kan ta direkte kontakt med facebook på? Takk for tips! Anonymkode: f9787...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #2 Del Skrevet 19. august Har du prøvd direkte fra nettsiden og ikke via appen? Anonymkode: 5fb8c...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #3 Del Skrevet 19. august Hei! Fått det til nå, tror det var en sperre sist fordi jeg hadde prøvd for mange ganger. Anonymkode: f9787...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå