AnonymBruker Skrevet 16. august #1 Del Skrevet 16. august Noen som har gode tips. Elsket bla marchella, stay close(og alle de andre skrevet av han) dark, broen, hadde i dansk krim også... klarer ikke finne noe fengende 🤷♀️ Anonymkode: 5b4bc...cdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luffen Skrevet 17. august #2 Del Skrevet 17. august Hannibal, Monster, Castle Rock, Severance. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 17. august #3 Del Skrevet 17. august Kan anbefale Skogen på Netflix ☺️ Jeg er kresen, men den synes jeg var fengende. Den er fransk, men du kan velge engelsk språk om du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #4 Del Skrevet 17. august Criminal minds Anonymkode: 41f32...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 17. august #5 Del Skrevet 17. august (endret) Jeg ser på Luther på Tv2 play nå. Veldig god serie. Endret 17. august av Perine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 19. august #6 Del Skrevet 19. august Har du sett Broadchurch? True Detective? Mare of Easttown? Sharp Objects? Disse er blandt de bedre i sin sjanger, synes jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august #7 Del Skrevet 30. august Broadchurch, Line of Duty, Luther, Happy Valley. Anonymkode: 6b697...605 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå