AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #1 Skrevet 16. august 2024 Vet ikke om jeg skriver det riktig og forstått. Men har møtt en mann. Vi møttes nå i helga, og da vi skulle gå ut så la jeg merke til at han gikk veldig fort og ikke med meg, men heller foran meg. Jeg har litt dårlig selvbilde og tenkte med en gang at han kanskje er flau over meg? han gikk foran meg ved et annet tilfelle hvor det heller ikke var flere tilstede, da sa jeg fra og det tok ikke lang tid før han gjorde det igjen og jeg sa fra igjen. Så tenker kanskje det bare er vane? han ville vel ikke møtt meg mer hvis han var flau over meg?🙈 vi har kysset i offentligheten, men da har det ikke vært «synlig» andre tilstede… er dette noe å bry seg om? Jeg skal ut med han flere ganger, og tenkte å kommentere på det hvis det skjer igjen…er redd for at han er flau over meg👀 Anonymkode: 26360...bd4
Gjest takinova Skrevet 16. august 2024 #2 Skrevet 16. august 2024 Kanskje han er utro og ikke vil bli sett?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #3 Skrevet 16. august 2024 takinova skrev (1 minutt siden): Kanskje han er utro og ikke vil bli sett? Jeg er ganske sikker på at han ikke er utro..han er en veldig åpen fyr, og virker ikke som han skjuler noe som helst. Får han en melding eller tlf samtale, har han ingen problemer med at jeg ser eller hører for den saks skyld. Men man vet vel kanskje aldri uansett😅 Anonymkode: 26360...bd4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #4 Skrevet 16. august 2024 Jeg er mann med et helt annet (og mye høyere) gangtempo enn dama, og det tok noen måneder før jeg klarte å justere meg ordentlig. Skjønner det høres rart ut, men det har virkelig aldri handlet om annet enn at jeg er vant til å gå alene og naturlig går i min egen fart. Jeg er jo ikke helt idiot, kan ikke konsekvent gå 3-5-10 meter foran dama, men jeg er i hvert fall ikke flau over henne. Man kan tenke seg alle mulige forklaringer, altså, men jeg tenker "han går alltid litt fort og er ikke vant til å gå sammen med en partner" er mye mer sannsynlig enn "han går gjerne ute sammen med deg så lenge han kan gå noen meter foran deg, og kysser deg offentlig, men bare på steder der få ser dere, fordi han er flau over å være sammen med deg". Den enkleste forklaringen på sånne dagligdagse smågreier er som regel den riktigste. Det er uansett både helt ok, og fullt forståelig, at du sier fra. Og at du forventer at han får dette inn i rytmen sin etter hvert. Anonymkode: 343b8...9f7 12 2
Hactar Skrevet 16. august 2024 #5 Skrevet 16. august 2024 Jeg tror ikke det har noe med deg å gjøre, men at han ikke er vant til å ha oppmerksomhet på den han går med. Er fokusert på hvor han skal, og beiner av gårde uten å registrere at du må småjogge om du skal holde følge. Kan være en uvane, men fortsatt litt hensynsløst om han ikke klarer å endre vane når du har sagt fra noen ganger. Hvordan tar han imot beskjeden? Beklager han og prøver å skjerpe seg eller blir han irritert? 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #6 Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er mann med et helt annet (og mye høyere) gangtempo enn dama, og det tok noen måneder før jeg klarte å justere meg ordentlig. Skjønner det høres rart ut, men det har virkelig aldri handlet om annet enn at jeg er vant til å gå alene og naturlig går i min egen fart. Jeg er jo ikke helt idiot, kan ikke konsekvent gå 3-5-10 meter foran dama, men jeg er i hvert fall ikke flau over henne. Man kan tenke seg alle mulige forklaringer, altså, men jeg tenker "han går alltid litt fort og er ikke vant til å gå sammen med en partner" er mye mer sannsynlig enn "han går gjerne ute sammen med deg så lenge han kan gå noen meter foran deg, og kysser deg offentlig, men bare på steder der få ser dere, fordi han er flau over å være sammen med deg". Den enkleste forklaringen på sånne dagligdagse smågreier er som regel den riktigste. Det er uansett både helt ok, og fullt forståelig, at du sier fra. Og at du forventer at han får dette inn i rytmen sin etter hvert. Anonymkode: 343b8...9f7 Tusen takk for svar. Det gjør emg litt roligere..vi får se, for vi skal ut neste gang vi møtes også. Så da får jeg se hva som skjer. Han virker jo oppriktig interessert ellers.. Anonymkode: 26360...bd4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #7 Skrevet 16. august 2024 Hehe, samboeren min på 22 året gjør dette fortsatt. Eneste som funker er å ta tak i hånden hans og få han til å gå sammen med meg på den måten. Eller bare la han gå i forveien. Han stopper og venter. Vi har veldig ulik steglengde så hans grunntempo er annerledes enn mitt. Jeg kan også lange ut altså, da holder jeg fint følge. Men ikke alltid jeg gidder Anonymkode: 6e43e...89a 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #8 Skrevet 16. august 2024 Ville tenkt han har dårlige sosiale ferdigheter. Alle foreldre klarer å tilpasse seg tempoet til barn. Da klarer voksne å tilpasse tempoet til andre voksne også. Anonymkode: fd3f4...51f
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #9 Skrevet 16. august 2024 Tror ikke det handler om å være flau eller utro, men at han har et annet tempo enn deg og er vant til å gå alene. Istedet for å kommentere det, så kanskje en bedre kommunikasjonsstil hadde vært å spør på en undrende måte et helt annet tidspunkt enn når det skjer, der du forteller hva du tenker og føler når han gjør det. Anonymkode: 2191e...cf3 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #10 Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet ikke om jeg skriver det riktig og forstått. Men har møtt en mann. Vi møttes nå i helga, og da vi skulle gå ut så la jeg merke til at han gikk veldig fort og ikke med meg, men heller foran meg. Jeg har litt dårlig selvbilde og tenkte med en gang at han kanskje er flau over meg? han gikk foran meg ved et annet tilfelle hvor det heller ikke var flere tilstede, da sa jeg fra og det tok ikke lang tid før han gjorde det igjen og jeg sa fra igjen. Så tenker kanskje det bare er vane? han ville vel ikke møtt meg mer hvis han var flau over meg?🙈 vi har kysset i offentligheten, men da har det ikke vært «synlig» andre tilstede… er dette noe å bry seg om? Jeg skal ut med han flere ganger, og tenkte å kommentere på det hvis det skjer igjen…er redd for at han er flau over meg👀 Anonymkode: 26360...bd4 La han gjøre det han er komfortabel med, inntil dere blir bedre kjent. Ikke alle vil offentliggjøre for hele verden at de er ute med et fremmed menneske. Driver du og maser, så går han raskt lei av mas og hele deg. Kan han og teste deg ut på hvordan du reagerer? Om du maser? Anonymkode: 50ae5...656
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #11 Skrevet 16. august 2024 Heter han D*g så ikke dra på fjelltur med ham ihvertfall, for da går han fra deg! Hvis det ikke er D*g så er det likevel litt spesielt å traske fra turfølget sitt, og spesielt når dere bare er to. Anonymkode: bb3a5...bf3 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #12 Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tror ikke det handler om å være flau eller utro, men at han har et annet tempo enn deg og er vant til å gå alene. Istedet for å kommentere det, så kanskje en bedre kommunikasjonsstil hadde vært å spør på en undrende måte et helt annet tidspunkt enn når det skjer, der du forteller hva du tenker og føler når han gjør det. Anonymkode: 2191e...cf3 Hvorfor kan man ikke si fra på tur?? Jeg hadde ropt og spurt om han hadde fått los jeg. Anonymkode: bb3a5...bf3 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #13 Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvorfor kan man ikke si fra på tur?? Jeg hadde ropt og spurt om han hadde fått los jeg. Anonymkode: bb3a5...bf3 For all del, men første gangen man tar det opp tenker jeg det kan være en lur fremgangsmåte å ta det opp i en annen setting der han kan svare på en skikkelig måte og hun kan formidle hvordan hun føler det når han gjør det og tankene om at han er flau over henne. Så er det også lurt å spørre han hvordan han vil hun skal gjøre han oppmerksom på det i fremtiden, slik at det ikke blir hakking eller kritikk. Fellesnevner for vellykkede forhold er iallefall god kommunikasjon der man er raus og undrende. Anonymkode: 2191e...cf3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #14 Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet ikke om jeg skriver det riktig og forstått. Men har møtt en mann. Vi møttes nå i helga, og da vi skulle gå ut så la jeg merke til at han gikk veldig fort og ikke med meg, men heller foran meg. Jeg har litt dårlig selvbilde og tenkte med en gang at han kanskje er flau over meg? han gikk foran meg ved et annet tilfelle hvor det heller ikke var flere tilstede, da sa jeg fra og det tok ikke lang tid før han gjorde det igjen og jeg sa fra igjen. Så tenker kanskje det bare er vane? han ville vel ikke møtt meg mer hvis han var flau over meg?🙈 vi har kysset i offentligheten, men da har det ikke vært «synlig» andre tilstede… er dette noe å bry seg om? Jeg skal ut med han flere ganger, og tenkte å kommentere på det hvis det skjer igjen…er redd for at han er flau over meg👀 Anonymkode: 26360...bd4 Han kan være utro. Han kan ha adhd. Jeg har alltid gårt fort, og foran andre. Først i godt voksen alder fikk jeg diagnose adhd og det er helt typisk å gå fort, foran andre, være utålmodig i kø, etc Anonymkode: 5c871...341
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #15 Skrevet 16. august 2024 Så enkelt som at damer går tregere og en mann som har "glemt" det går som regel alltid foran. Hat da ingenting med deg å gjøre ts. Er du så usikker burde du jobbe med deg selv før du blander inn en fyr. Anonymkode: 25387...d7b 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #16 Skrevet 16. august 2024 Høres bare ut som en typisk «fast walker». Jeg har gått i fra kone og barn mange ganger🤷🏼♂️. Skjer helt uten at jeg er bevisst på det. Anonymkode: 073df...b1d
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #17 Skrevet 16. august 2024 Mannen min gjennom 20 år gjør dette hele tiden 😅 Han går 5-7 meter foran meg og barna. Om jeg og han går alene går han også gjerne foran meg. Han har ADHD, så tenker han bare er et annet sted i tankene. Anonymkode: 39e35...603
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #18 Skrevet 16. august 2024 Kjører han fra deg på ferie for å skremme deg, eller ignorerer deg hele sommerferien, så løp. Hvis ikke så liker han bare å gå fortere enn deg. Anonymkode: b750e...5b0
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #19 Skrevet 16. august 2024 Hvis jeg går sammen med min voksne sønn må jeg be ham slakke av på farta. Han bare langer i vei i tempoet han er vant til og går ikke fort fordi han er flau over mora si. 🙂 Bare spør om han kan roe ned gangfarten når dere går sammen, du ts, han tenker bare ikke over det. Anonymkode: d9e49...558
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #20 Skrevet 16. august 2024 Det der er ikke normalt! Min eks gjorde det, gikk alltid før meg på tur. Etterhvert fremkom mer og mer narsisstiske trekk. I mine øyne så er det et stort rødt flagg. Kanskje han speiler deg og dine følelser, fordi han merker du liker han. Så derfor han virker interessert. Rødt flagg!!! Anonymkode: 9373c...d70 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå