AcidRain Skrevet 16. august 2024 #1 Skrevet 16. august 2024 Jeg ber om at du holder krasse kommenterer for deg selv. Dette er en veldig sårbar tid og jeg vet ikke om jeg takler en krass kommentar til. Ble foreldre for godt over to måneder siden. Jeg er i lag med noen 21 år eldre. Vært det i 7 år. Jeg er 30 og han er 51. Vi leier og jeg skal ta teoriprøven i dag. Han er ufør og jeg er arbeidsledig. Jeg elsker han. Men jeg ønsker ikke å måtte leve i ensomhet allerede fra jeg er 70. Og for ikke å snakke om sønnen vår, som kommer til å ha en gammel pappa hele livet. Samt at sønnen kanskje kommer til å leve i fattigdom, og det vil jeg virkelig ikke. Vi har begynt å leke oss med aksjer og fond, og det har begynt å gi noen kroners avkasting på to/tre uker. Jeg er godt utdannet (derfor blant annet vi begynte så sent, og det kommer til å være en livssorg at vi ikke begynte tidligere), nære folk av meg kom stadig med sleipe kommenterer som «HAHAHAHAHAH, Drillo!! Lykke til!», og at det er merkelig og hvor gammel pappaen kommer til å være i konfirmasjonen hans. Det som skulle være de beste månedene i livet mitt ble til noen av de vondeste. Jeg ble psykisk syk av den og har lyst til å dø. Jeg kommer ikke til å gjøre noe med det, fordi gutten trenger mammaen sin. Men jeg har vurdert å gi han bort. Så han får et bedre liv. Jeg er i sorg og vet ikke hva jeg skal gjøre.
mommyaka Skrevet 16. august 2024 #2 Skrevet 16. august 2024 Du bør jo kanskje snakkr med noen. Men tenkte du ikke over dette senario før du bør gravid? Altså helt normalt at man tenker at blir msn foreldre når man er eldre..vil det få "utfall" senere..vi fikk siste når jeg var 33 år og viste jo at vi ville ikke bli "unge foreldre" . Men har mannen din eventuelt forsiktig..om han går først . Slikt at du vil få økonomisk hjelp? 1