Gå til innhold

Sex etter fremfallsoperasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte for snart 5 år siden, og etter det har vi hatt problemer med sexlivet. Hovedproblemet er at jeg ikke kjenner noe lenger, en sjelden gang gjør det vondt. Viser seg at jeg har fremfall som kunne opereres, men hun mente det ikke vil bedre følelsen. Noen her som har hatt operasjon som kan fortelle om sex ble bedre/verre, evt hvordan?

Anonymkode: 40dcf...47d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Har hatt operasjon for fremfall av urinblære, samt amputert livmorhals og strammet opp bakre skjedevegg. Fikk et nytt (sex)liv etterpå! Alt kjennes mye bedre!

Ventet lenge med operasjon, da jeg var redd forverring, men det ble sååå mye bedre!

• Liker 1
Skrevet
Gekko skrev (15 timer siden):

Har hatt operasjon for fremfall av urinblære, samt amputert livmorhals og strammet opp bakre skjedevegg. Fikk et nytt (sex)liv etterpå! Alt kjennes mye bedre!

Ventet lenge med operasjon, da jeg var redd forverring, men det ble sååå mye bedre!

Takk for svar! Hvordan ble det bedre? De skrev at de var tilbakeholdne med å operere fremfre vegg grunnet fare for smerte ved sex. Så er litt redd for at det. Er det lenge siden du opererte? De sa også at det bare ville holde prolapset oppe noen få år så måtte jeg operere igjen, så føler meg nesten tvunget til å vente selv om jeg har mye plager. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...