AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #1 Del Skrevet 16. august 2024 Usikker på riktig kategori her inne. våknet for få minutter siden og er fremdeles preget av en veldig «ektefølt» drøm som nettopp foregikk her jeg er nå, i leiligheten min. har drømt tilsvarende før - at jeg ser fly som gradvis «seiler» seg nedover og har visst at de skal dette. i drømmen nå i dag, så jeg et gigantisk passasjerfly over meg. Ble overrasket over at det var her og fløy så lavt (bor langs kysten/bygda for dere storbyfolk). Så setter det kursen nordover og jeg stusser over hvor det skal lande, før jeg ser at det «flipper» over på ryggen og detter i elva. Ringer pappa som er flyentusiast for å fortelle hva som nettopp har hendt, og oppdager mens vi prater at det står et fly til rett over her og «dingler» i lufta. Det skal derimot ikke fly vekk, men detter bare rett ned foran øynene på meg på parkeringsplassen. Tenker i drømmen at det blir mye røyk og er i ferd med å løpe ut og bort fra stedet da jeg våkner. Jeg har ikke åpenbar flyskrekk. Flydd to ganger tur/retur siste årene, men syntes jo ikke det er verdens beste ting. så forstår jeg at om denne drømmen skal fortelle meg noe, så er det om helt andre ting. har dere noen tanker?? Jeg vet ikke hvor mye hold det er i drømmetydning. Kan sies at jeg strever med ettervirkninger av (relasjons)traumer. Anonymkode: 05174...e44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #2 Del Skrevet 16. august 2024 Dytter Anonymkode: 05174...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #3 Del Skrevet 16. august 2024 Jeg har en mild form for flyskrekk, men flyr relativt ofte likevel. Har også drømt om fly som styrter i nabolaget. Tviler på at det har noen annen sammenheng enn at det er noe jeg tenker mye på, og at det derfor har sneket seg inn i drømmene. Anonymkode: 89ef1...f82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #4 Del Skrevet 16. august 2024 Hadde alt jeg drømte om gått i oppfyllelse så hadde vi fått et større lock down enn covid på det verste. Det er bare drømmer. Anonymkode: d9ffd...45a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #5 Del Skrevet 16. august 2024 Drømmer ofte om flystyrt, jeg er aldri ombord, men ser det skje. Det er alltid en varslet katastrofe for mitt personlige liv.. Anonymkode: 1a4f1...1e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #6 Del Skrevet 16. august 2024 Drømmetydning er det lite hold i, ja. Drømmer er bare en hjernesuppe av ting som vi noen gang har sett, gjort eller tenkt på. Vi er jo ikke våkne engang, det finnes ingen grunn til at det skal gi noen større mening. Er ikke alltid det vi tenker når vi er våkne er så himla lurt heller. Har vært en flystyrt for ikke så lenge siden som var en del opplag om i media, antagelig derfor - eller bare tilfeldig... Anonymkode: 1321d...08f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #7 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Drømmetydning er det lite hold i, ja. Drømmer er bare en hjernesuppe av ting som vi noen gang har sett, gjort eller tenkt på. Vi er jo ikke våkne engang, det finnes ingen grunn til at det skal gi noen større mening. Er ikke alltid det vi tenker når vi er våkne er så himla lurt heller. Har vært en flystyrt for ikke så lenge siden som var en del opplag om i media, antagelig derfor - eller bare tilfeldig... Anonymkode: 1321d...08f Hvem er du til å avgjøre det? Hvis andre mener at de får beskjeder via drømmer, trenger ikke være i fremtiden, men at det sier noe om dine egne underbevisste tanker. Psykologen min fortalte meg for mange år siden, da jeg var i traumebehandling. At drømmene mine var viktige, fordi man prosesserer ting mens man sover. Og det jeg drømte var direkte linket til at jeg fortsatt ikke var ferdig bearbeidet med traumet, og hva som vi jobbe mer med. Altså jeg drømte om å bli tatt til fange, det var noe vi hadde snakket minst om, av hva jeg hadde opplevd. Anonymkode: 1a4f1...1e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #8 Del Skrevet 16. august 2024 Jeg har ikke antydning til flyskrekk og flyr ofte 20 ganger i året, men har også svært realistiske drømmer om flykrasj relativt ofte. Er nok ganske vanlig og har aldri tenkt at det er noe mer enn en drøm. Anonymkode: 41ece...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #9 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (På 16.8.2024 den 21.29): Jeg har ikke antydning til flyskrekk og flyr ofte 20 ganger i året, men har også svært realistiske drømmer om flykrasj relativt ofte. Er nok ganske vanlig og har aldri tenkt at det er noe mer enn en drøm. Anonymkode: 41ece...74a AnonymBruker skrev (På 16.8.2024 den 20.54): Drømmer ofte om flystyrt, jeg er aldri ombord, men ser det skje. Det er alltid en varslet katastrofe for mitt personlige liv.. Anonymkode: 1a4f1...1e3 Ts her. Ja; jeg har hatt liknende drømmer også før. At jeg ser et fly seile nedover og fly lavt. Vet at det skal dette ned. Denne siste var bare veldig «nærere». Har for min del aldri varslet noe, men tror det er mer slik andre beskriver - en form for prosessering. Har en del psykisk stress i livet. At det derimot er fly, er bare rart - og sikkert litt tilfeldig.. Anonymkode: 05174...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #10 Del Skrevet 19. august 2024 Fly symboliserer ofte adgang eller ankomst. Er det noe eller flere ting i livet ditt som er på vei til å komme? Flere nye muligheter? Flere nye reiser? Selv om drømmen var dramatisk tolker jeg drømmen din som svært positiv. Gled deg Anonymkode: 82edb...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #11 Del Skrevet 22. august 2024 Hadde lignende drømmer da jeg var barn, uten noensinne å ha hatt flyskrekk. Derimot skulle en flyrelatert opplevelse i voksen alder ødelegge psyken min, uten at det hadde med noen flykræsj å gjøre - men med eksakt samme flyselskapet som jeg hadde drømt om som barn. Anonymkode: 0ccd4...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå