AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #1 Del Skrevet 16. august 2024 Får familien utbetaling selv ved naturlig årsak? Si jeg er 55 og dør av naturlige årsaker. Får familien utbetaling da? Dør jeg etter jeg er 60 får dem ingenting vet jeg dog og hvor mye er summen de får på? Usikker hvor mye jeg skal legge i det. Man vet jo aldri Anonymkode: aacf9...a84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #2 Del Skrevet 16. august 2024 Hva mener du er naturlig årsak når man er 55? Når man dør når man er 95 år, kan man si man døde av naturlige årsaker som er alderdom. Men å dø når du er 55 er ikke av naturlige årsaker. Min mann døde av kreft når han var 52 år, og vi fikk utbetalt begge livsforsikringene. Anonymkode: bcd57...700 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #3 Del Skrevet 16. august 2024 Hele poenget med livsforsikring er at den utbetales uansett årsak til død. Til og med selvmord etter karenstid. Ulykkesforsikring derimot, har veldig begrenset dekning, og dekker ikke naturlig død. Anonymkode: 6917d...d4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest takinova Skrevet 16. august 2024 #4 Del Skrevet 16. august 2024 Uansett årsak ja. Men den blir dyrere og dyrere pga alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå