Gå til innhold

Fy f*en*!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest King James
Skrevet

ja det er synd på han....Men det er heller ikke noe sjokk det viser bare menneskets sanne natur.

men en forferdelig skjebne..

Skrevet

Det er grusomt og trist at slikt skjer!

At en mor kan gjøre slikt mot sin egen sønn, er utrolig.. Ikke et engangstilfelle dessverre, men like fryktelig uansett.

Skrevet

Jeg skal innrømme at jeg har blitt litt kald og at det skal litt til for at andre følelser enn provokasjon tar til når jeg leser artikler. Men her fikk jeg bare vondt inni meg. Ikke nok med at denne gutten har vokst opp med en slik familie, men at livet hans skulle ta en så tragisk og smertefull slutt er grusomt. Fikk vondt inni meg av å lese dette. Det at moren kan fortsette å være sammen med og støtte en som har gjort dette mot sønnen hennes(i å nekte skyld), er uforståelig for meg, og det gjør meg kvalm!

Skrevet

King James..Menneskers SANNE natur.Mener du at ALLE mennesker er ONDE innderst inne?

Gjest Bellatrix
Skrevet
ja det er synd på han....Men det er heller ikke noe sjokk det viser bare menneskets sanne natur.

men en forferdelig skjebne..

Det innlegget får deg til å virke ganske kynisk.

Gjest King James
Skrevet

Kynisk ja det er fult mulig det,

Men jeg tror ikke at alle mennesker er onde. Jeg tror at alle mennekser kan utføre slike onde handliger. Vi har ondskap i oss men heldigvis er det ikke oss alle den viser. Men jeg tror den er der inne oss alle.

Skrevet

Dessverre må ikke IQ-test forelegges før man har lov å bli gravid...

...men nåde den som krever en slik test når det er spørsmål om hvorvidt foreldre skal få beholde sine barn....

Skriker opp gjør vi uansett.

Dette er fryktelig og forferdelig, og jeg synes synd på den stakkars guttungen.

Jeg synes også synd på fjortenåringen som ble mishandlet av politiet i Florida så han døde av skadene. Det skjer grusomme ting hele tiden, og det finnes folk som ikke burde fått gå løse...

Skrevet

Jeg syns det blir fler og fler av disse tragiske sakene :grine: ! Stakkars unger!!! De siste månedene har mediene svømt i saker om grovt mishandlede barn syns jeg :grine: . Samfunnet blir visst bare verre og verre...

Gjest King James
Skrevet

Nei faktisk ikke verden er faktisk bedre i dag en det den var for 100 år siden. Ihvertfall har noen forsket på det.

Men verden er fremdels ille men det er jo en kald og guds forlat verden vi lever i. Og jeg tror ikke den blir noe bedre.

Skrevet

Jeg kjenner jeg blir helt kvalm. Stakkars, stakkars gutt...

Skrevet
Jeg syns det blir fler og fler av disse tragiske sakene  :grine: ! Stakkars unger!!! De siste månedene har mediene svømt i saker om grovt mishandlede barn syns jeg  :grine: . Samfunnet blir visst bare verre og verre...

Advarsel til deg: Ikke les engelske aviser.

Er hekta på Daily Mail, og der er det sånne historier så å si daglig... Har ikke noe reelt belegg for å si at ting er verre i Storbritannia enn her, men det kan jammen virke slik.

Uansett, denne saken, og mange med den ( eks. de foreldrene som nettopp ble dømt for å ha mishandlet sin lille baby til hjerneblødning og brukne ribbein) er til å grine av. Enig med King James i at det finnes en viss grad av ondskap i oss alle, men de aller, aller fleste av oss har STORE SPERRER mot å utføre handlinger som dette! Noen handlinger er og blir uforståelige for vanlige mennesker...!

Skrevet
Dessverre må ikke IQ-test forelegges før man har lov å bli gravid...

Hva har dette med IQ å gjøre?

Skrevet

Det er grusomt. At enkelte mennesker kan være i stand å gjøre sånn mot ett barn fatter jeg ikke. Får helt vondt inni meg av å lese dette. Stakkars liten gutt. :grine:

Skrevet

hei

at det går an, odskap, vel det er noe som heter hjernevaske også og det kan se ut som hjernen på den moren har fått seg en grundig omgang med ajax og blekemiddel :frustrert: man bør vere nøye med vem man blir sammen med når man har barn fra før, dette syns jeg og er et appropos til di som fortsatt mener at moren nesten automatisk skal ha omsorgen etter et brudd, man bør kanskje mer teste ut vem som er sterkest til og klare det alene og ikke bare se på vem det er tilknyttet dersom di ikke kan dele på det

uansett tragisk og man kan lure på va som går av en mor som er med på noe sånn, det er nok ikke alle som er like stabile

hilsen

Skrevet
Jeg kjenner jeg blir helt kvalm. Stakkars, stakkars gutt...

Signerer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...