Gå til innhold

Er han intr i noe mer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtt en fyr 6 ganger og snakket i over ca 2 mnd. Vi har daglig kontakt og snakker smått om alt og ingenting. Han er ikke typen som prater mye, men sender en del snapper og svarer på mye av det jeg sender. Jeg hadde nylig bursdag der han både gratulerte meg på mld og ringte meg senere samme kveld og spurte hvordan dagen min hadde vært. Han screener bilder av meg, snakker om meg til venner og skryter av meg. Snakker smått om fremtiden som jeg gleder meg til å besøke nye leiligheten. Kjøpt meg leilighet, sier han vil på innflytningsfest. Møtt allerede en kompis av han og sender snapper at vi går tur i lag. Poenget er at han holder kontakten med meg, men virker av den forsiktige og reserverte typen. 

Eneste jeg stusser litt over er at når jeg spør om vi kan møtes så sier han at han er travel. Han har legitime grunner som feiring av familie, weekend tur med venner og familie besøk. Men greien er at han foreslår ikke andre datoer, og sier istedenfor- den og den dagen kan jeg. Jeg må liksom spørre. Men samtidig sier han at han er litt opptatt. Og når jeg trekker meg litt ut så er han på banen med en gang, og sier han vil besøke meg når han reiser på jobb. Jobber offshore. Men det er 2 uker til. Da er det liksom 2,5 uke siden jeg så han sist. Men får også inntrykk av han ikke var så travel hadde det vært lettere å treffes, men hva tenker dere ?

Anonymkode: dc843...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men greien er at han foreslår ikke andre datoer, og sier istedenfor- den og den dagen kan jeg.

Dette er selve definisjonen på å foreslå andre datoer.

Anonymkode: 3580a...837

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er selve definisjonen på å foreslå andre datoer.

Anonymkode: 3580a...837

Jeg mente at han IKKE sier at den og den dagen kan jeg. Skrev litt fort så jeg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Eneste jeg stusser litt over er at når jeg spør om vi kan møtes så sier han at han er travel. Han har legitime grunner som feiring av familie, weekend tur med venner og familie besøk. Men greien er at han foreslår ikke andre datoer, og sier istedenfor- den og den dagen kan jeg. Jeg må liksom spørre.

Du foreslår å møtes, han har en legitim grunn til å være opptatt da, og sier så at han kan møtes den og den dagen... det er jo det samme som må spørre deg om det passer for deg å møtes den og den dagen. Hvorfor sier du ikke "ja, den dagen kan jeg, hadde vært kjekt å møtes da"...?

Han viser på så mange måter at han liker deg. Ikke ødelegg det bare fordi han ordlegger seg annerledes enn hva du gjør, når han faktisk åpner opp for å møte deg flere dager.

Om dere nå ikke møtes før han drar du, så er det jo du som har holdt igjen.

Anonymkode: e1126...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du foreslår å møtes, han har en legitim grunn til å være opptatt da, og sier så at han kan møtes den og den dagen... det er jo det samme som må spørre deg om det passer for deg å møtes den og den dagen. Hvorfor sier du ikke "ja, den dagen kan jeg, hadde vært kjekt å møtes da"...?

Han viser på så mange måter at han liker deg. Ikke ødelegg det bare fordi han ordlegger seg annerledes enn hva du gjør, når han faktisk åpner opp for å møte deg flere dager.

Om dere nå ikke møtes før han drar du, så er det jo du som har holdt igjen.

Anonymkode: e1126...724

Hun forteller jo i innlegget at hun skrev feil og at han IKKE skriver at han kan møtes den og den dagen.

Til TS: Siden han virker som en ok person, ville jeg ha tatt opp med ham at jeg synes han virker lite interessert i å bygge videre på det dere har sammen. For han virker nærmest som at han holder deg på gress, at du er grei å ha, men han er ikke så veldig investert. Det er handling som teller, ikke prat.

Du får høre hva han sier, men klart at det ikke ville vært tilfredsstillende for noen å ha det slik at det aldri passer å møtes, men han kan fint være med på alle slags familiesammenkomster, og dra på turer med venner. DET prioriterer han, ikke deg.

Anonymkode: b812e...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Møtt en fyr 6 ganger og snakket i over ca 2 mnd. Vi har daglig kontakt og snakker smått om alt og ingenting. Han er ikke typen som prater mye, men sender en del snapper og svarer på mye av det jeg sender. Jeg hadde nylig bursdag der han både gratulerte meg på mld og ringte meg senere samme kveld og spurte hvordan dagen min hadde vært. Han screener bilder av meg, snakker om meg til venner og skryter av meg. Snakker smått om fremtiden som jeg gleder meg til å besøke nye leiligheten. Kjøpt meg leilighet, sier han vil på innflytningsfest. Møtt allerede en kompis av han og sender snapper at vi går tur i lag. Poenget er at han holder kontakten med meg, men virker av den forsiktige og reserverte typen. 

Eneste jeg stusser litt over er at når jeg spør om vi kan møtes så sier han at han er travel. Han har legitime grunner som feiring av familie, weekend tur med venner og familie besøk. Men greien er at han foreslår ikke andre datoer, og sier istedenfor- den og den dagen kan jeg. Jeg må liksom spørre. Men samtidig sier han at han er litt opptatt. Og når jeg trekker meg litt ut så er han på banen med en gang, og sier han vil besøke meg når han reiser på jobb. Jobber offshore. Men det er 2 uker til. Da er det liksom 2,5 uke siden jeg så han sist. Men får også inntrykk av han ikke var så travel hadde det vært lettere å treffes, men hva tenker dere ?

Så mye "hva han vil". Hva vil du??! Spørr han?

Anonymkode: b230e...e07

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Så mye "hva han vil". Hva vil du??! Spørr han?

Anonymkode: b230e...e07

Er det ikke åpenbart hva hun vil? 

Hun ønsker å møte ham oftere. Han prioriterer andre, både venner og familie, foran henne.

Selv om hun spør ham er det ikke sikkert at hun får noe annet svar enn "joda, jeg er interessert", men det er jo verdt et forsøk, så får hun heller bare gå videre om dette fortsetter.

Anonymkode: b812e...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant skal være sagt så bor vi ikke i samme by. Det er ca 4+ t imellom oss. Så det er ikke bare å møtes, det må planlegges litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sant skal være sagt så bor vi ikke i samme by. Det er ca 4+ t imellom oss. Så det er ikke bare å møtes, det må planlegges litt. 

Desto større grunn til å planlegge! 

Han er ikke interessert nok. Det er det enkle svaret. Du bruker så mye energi og gir han alt av din oppmerksomhet og han er lunken og svarer. Han er ikke på slik du ønsker at han skal være og derfor funker ikke dette. 

Er mest kul skvett umulig med ett slikt avstandsforhold du beskriver hvis ikke begge to er veldig på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

“If a man wants to date you, he will do anything to date you”

Kjæresten min er enkemann, har to barn og er i full jobb.

Vi er treffes HVER uke. Tross at vi bor i forskjellige kommuner. 

Vi har definitivt opplevd utfordringer mht hverdagsklemmen, men vi løser de fordi vi ønsker mest mulig tid sammen.

Utenom barna er jeg hans første prioritering og han gir alt for forholdet vårt❤️

En mann som ikke kan møtes, er unnvikende og ikke viser tegn til å prioritere deg er ikke interessert nok, enkelt og greit.

Anonymkode: 4f77e...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest takinova

Ikke spesielt interessert i å møte deg. Men liker kontakten med deg. 

I dagens sexfokuserte dating - kan det også tenkes at han er veldig bekymring for å prestere seksuelt og tenker at du forventer rå sex på første møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takinova skrev (5 timer siden):

I dagens sexfokuserte dating - kan det også tenkes at han er veldig bekymring for å prestere seksuelt og tenker at du forventer rå sex på første møte.

Han vil jo møte meg og har masse bilder av meg som han lagrer. Sexen er veldig bra når vi møtes, absolutt. Han skal møte meg når han kommer til Bergen og det virker som han er mer på og vil se mer av meg når det går en stund. Så jeg tror ikke han flyr rundt. Da hadde jeg blitt overrasket. Han snakker jo om meg til venner og t.o.m vennene hans sa: visst det blir noe mer mellom deg og han når vi var ute. Per nå koser vi oss bare svarte jeg og han, som er sant, så får vi se. Jeg vet at han er ute etter noe seriøst, og det vet han med meg også. Så syntes det hadde vært merkelig å viet så mye tid og vært på som han om han ikke vil at det skal utvikle seg. For så mye kontakt og snapping vi har nå vil en av oss få følelser før eller siden. Da bør man være tydelig at man ikke ønsker noe mer, eller la vær å snakke så ofte. Derav ha sporadisk kontakt. Men vi er hverandres bestevenner på snap også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takinova skrev (8 timer siden):

Vi har hatt masse sex 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

svartkatt skrev (1 time siden):

Bare sex.

Spesielt å gå turer sammen, ringe hverandre, dra ut på byen og snappe hver dag, snakke om alt og ingenting - om d bare er sex ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen- Stavanger? 

Det var det mellom meg og min kjære også da vi møttes, og den strekningen ble tilbakelagt ofte, av oss begge to. 

Nå kan imidlertid ikke jeg kalle min mann en stille og rolige type. Det han vil det vil han, generelt, og han er mer utålmodig enn tålmodig av seg, men likevel litt rart å være så bakpå om man er forelsket.

Nå er riktignok sommermånedene ofte travlere for mange enn vanlige måneder, sosialt sett, men ville blitt litt skeptisk jeg også. 

Anonymkode: 8be42...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Bergen- Stavanger? 

Det var det mellom meg og min kjære også da vi møttes, og den strekningen ble tilbakelagt ofte, av oss begge to. 

Nå kan imidlertid ikke jeg kalle min mann en stille og rolige type. Det han vil det vil han, generelt, og han er mer utålmodig enn tålmodig av seg, men likevel litt rart å være så bakpå om man er forelsket.

Nå er riktignok sommermånedene ofte travlere for mange enn vanlige måneder, sosialt sett, men ville blitt litt skeptisk jeg også. 

Anonymkode: 8be42...b67

Bergen til ca Geilo. Han har bare vært i et forhold 1 gang. Jeg tror ærlig han er litt redd også, det inntrykket får jeg. Men samtidig er jeg litt usikker. Denne uken har han vært vekkreist til Oslo, så det er forsåvidt greit. Men neste uke vet jeg ikke hva han skal så d får vi bare se an tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Har du lest deg opp på unnvikende tilknytningsstil? Han kan høres litt ut som den typen. Kanskje stemmer det ikke, men verdt et forsøk for å forstå mer.

In the end må du uansett nesten bare kjenne på hva du er villig til å tolerere av fravær. 

Anonymkode: f203a...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut ifra det du skriver TS, så virker det som at han ikke har bestemt seg for om han er interessert i noe seriøst med deg. I så fall kan det gå begge veier. Enten faller han for deg, eller så faller interessen hans bort. Gidder du i så fall å vente på at han skal bestemme seg?

Hadde det vært en idé at du, TS., forteller han hva du ønsker av han for at du skal bli trygg på han?

Anonymkode: c4b4b...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...