Gå til innhold

Dere menn - mister dere litt av interessen for dama etter sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hva synes dere om damer som blir med å overnatter, men som sier at det vil ikke bli noe sex i natt fordi jeg ønsker å bli bedre kjent gjennom kyss og kos først

Anonymkode: a6722...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og hva synes dere om damer som blir med å overnatter, men som sier at det vil ikke bli noe sex i natt fordi jeg ønsker å bli bedre kjent gjennom kyss og kos først

Hvis en gutt/mann er forelsket, spiller ingen rolle om de har sex på første date eller sjette. Dog mange blir skremt vekk av Madonna oppførsel. 

Anonymkode: 5e5e7...22f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis en gutt/mann er forelsket, spiller ingen rolle om de har sex på første date eller sjette. Dog mange blir skremt vekk av Madonna oppførsel. 

Anonymkode: 5e5e7...22f

Absalutt ikke 😁Ikje alke menn er like 🤗Noe menn tilfredstilles og gi kona og se hun ta imott og tilfredstilles mange ganger ❤️Og hva er vits har sex med jente som ikke mann ønsker altid 🤔Mer respekt må mann har for seg selv en være og del sin kropp bara til og tøme greie🤔Hørest ikke greit ut 🙉Detre er kanskje hvorfor jeg får mye ros i etter kant av aktivetet🤗Så på grunn mange menn er selvopptatt og latte i seng 🤔🤗❤️🥰😘

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jippi.. hun er svært velkommen, hun skal også få egg&bacon til frokost🥰

Hadde ei elskrinne som sa en gang: "Lær deg å kysse og være tålmodig, før du går ned over til puppene og lengre ned.. Da kjennes kysset ut som lidenskap og begjær"

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på hvor god sexen er. Jeg vil møte de igjen så lenge kjemien og sexen er bra, men jeg vil jo samtidig alltid jakte etter nye også.

Kvantitet og kvalitet hånd i hånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på hvordan sexen er, og hvordan hun fungerer seksuelt. Det kan altså gå begge veier, mindre interesse om hun er et kjedelig ligg, mer interesse om hun er en skikkelig sexdronning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mister interessen hvis vi ikke har en naturlig seksuell kjemi. Jeg hadde sex med min kone på første date og innså allerede den kvelden at det var dama i mitt liv. 

Anonymkode: 6d4a1...4f3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg mister interessen hvis vi ikke har en naturlig seksuell kjemi. Jeg hadde sex med min kone på første date og innså allerede den kvelden at det var dama i mitt liv. 

Må legge til at vi hadde kjemi utenfor senga også, så hadde nok ikke mistet interessen hvis hun hadde ønsket å vente med sex. Sexen bidro derimot til å øke interessen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Det skjer nok kanskje hvis du er mer interessert i sex enn personen. Hvorfor tror du ellers man skulle miste interessen? For meg (ikke mann) så hadde jeg sex, og begynte å tenke på hvilken annen sex vi kunne ha, hvilke andre steder, hvilke andre ting kan vi gjøre sammen som er morsomt og koselig osv. Er man bare interessert i sex så er vel ikke disse andre tingene så viktige da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, katties said:

...Det skjer nok kanskje hvis du er mer interessert i sex enn personen. Hvorfor tror du ellers man skulle miste interessen? For meg (ikke mann) så hadde jeg sex, og begynte å tenke på hvilken annen sex vi kunne ha, hvilke andre steder, hvilke andre ting kan vi gjøre sammen som er morsomt og koselig osv. Er man bare interessert i sex så er vel ikke disse andre tingene så viktige da.

Eller så kan sexen være dårlig eller man er en dårlig seksuell match. 

Min erfaring er at de som holder igjen på sex sjeldent er en god match for meg. Og da blir det til 'du var bare ute etter sex!', noe som ikke stemmer. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (10 minutter siden):

Eller så kan sexen være dårlig eller man er en dårlig seksuell match. 

Min erfaring er at de som holder igjen på sex sjeldent er en god match for meg. Og da blir det til 'du var bare ute etter sex!', noe som ikke stemmer. 

Da høres det jo ut som første tilfellet jeg beskrev: mer interessert i sex enn personen. Kan selvfølgelig være at man er en dårlig match, men jeg prøver å gi folk flere sjanser før jeg konkluderer. Det kan jo gå begge veier: at første gang er super, så er neste gang ikke like bra. Eller så kan folk finne frem til noe de liker, sammen. 

Hvis man mener man matcher dårlig med de man ikke har sex med på første datert så... dropper man flere dater, så blir det ikke noe "mindre lyst på personen etter sex".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, katties said:

Da høres det jo ut som første tilfellet jeg beskrev: mer interessert i sex enn personen. Kan selvfølgelig være at man er en dårlig match, men jeg prøver å gi folk flere sjanser før jeg konkluderer. Det kan jo gå begge veier: at første gang er super, så er neste gang ikke like bra. Eller så kan folk finne frem til noe de liker, sammen. 

Hvis man mener man matcher dårlig med de man ikke har sex med på første datert så... dropper man flere dater, så blir det ikke noe "mindre lyst på personen etter sex".

Det er visse ting som ikke kan endre seg selv med flere sjanser, som tenninger, preferanser etc. Sex er viktig i et forhold, eller andre relasjoner. Jeg har ikke hatt mangel på rene seksuelle relasjoner så jeg er ikke ute etter dårlige engangsgreier.

Er vel ganske mange år siden jeg datet selv, jeg bare snakker ut fra min erfaring, og den er at de som bevisst holder igjen på sexen gjerne er en dårlig match i senga. Det betyr ikke at jeg er på jakt etter kun sex, men at jeg vektlegger god sex med mennesker jeg liker. Hvis jeg kun var på jakt etter sex hadde jeg ikke brukt tid på å finne noen jeg hadde kjemi med utenfor sex. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann sier at han skjønte at han hadde oppriktige følelser for meg da vi hadde hatt sex. Normalt var det da som om spenning og dragning bare gikk over, og at han helst ønsket at kvinnen forsvant med et poff. Da vi hadde hatt sex første gang ville han imidlertid ikke slippe meg, men fortsette med å være så nært som mulig. Noe han fremdeles er svært opptatt av, mange år senere. 

Tror nok likevel ikke at min mann er fasit på menn. Han er nok mer fasit på menn med store relasjonsskader enn på normalt fungerende menn. Han er oppvokst med svik og vold, og har (hadde) store problemer med å slippe noen innpå seg. Hadde aldri opplevd forelskelse og kjærlighet før han traff meg, bare likte og lyst på. 

Det er ikke noe spesielt og magisk ved meg som brøt den forbannelsen. Jeg er ikke bedre eller penere enn andre, men han forelsket seg bare. Kan kanskje ha noe å gjøre med at jeg har kamerat som er helt lik ham, og derfor så tvers gjennom den tøffe maska. Dessuten hadde vi ikke sex umiddelbart, men ble kjent først. 

Anonymkode: 5bb1e...52b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingi42 skrev (På 15.8.2024 den 23.47):

Absalutt ikke 😁Ikje alke menn er like 🤗Noe menn tilfredstilles og gi kona og se hun ta imott og tilfredstilles mange ganger ❤️Og hva er vits har sex med jente som ikke mann ønsker altid 🤔Mer respekt må mann har for seg selv en være og del sin kropp bara til og tøme greie🤔Hørest ikke greit ut 🙉Detre er kanskje hvorfor jeg får mye ros i etter kant av aktivetet🤗Så på grunn mange menn er selvopptatt og latte i seng 🤔🤗❤️🥰😘

Tre tegn på at en person som sier noe som de selv ikke lever etter

1. hen bruker ørten emojier 

2. de snakker veldig mye om det å respektere / forstå / akseptere andre

3. de fremstiller seg selv som veldig snille og snakker ned andre. 

Anonymkode: 90c4a...b21

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (På 16.8.2024 den 6.37):

Jippi.. hun er svært velkommen, hun skal også få egg&bacon til frokost🥰

Hadde ei elskrinne som sa en gang: "Lær deg å kysse og være tålmodig, før du går ned over til puppene og lengre ned.. Da kjennes kysset ut som lidenskap og begjær"

Men hu jobbet garantert ikke på hurtigruta .....   Hehe    😉    Der var det mer rett på... " Åååhh... Dæven... d så læng sia... åååhh"

G 2

Anonymkode: bba65...128

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Levde selv etter "post nut syndromet" i den tiden jeg skulle finne meg ny kvinne i mitt liv. 

Måtte ligge med cirka 100 kvinner på 3-4 år før jeg fikk følelsen av dette var den rette kvinnen. 

Vi har nå vært sammen i snart 20 år. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Tore Lem skrev (6 timer siden):

Det kommer jo helt an på hvor god sexen er. Jeg vil møte de igjen så lenge kjemien og sexen er bra, men jeg vil jo samtidig alltid jakte etter nye også.

Kvantitet og kvalitet hånd i hånd. 

Og de er klar over at du kun ønsker seksuelle relasjoner? Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 670d7...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tre tegn på at en person som sier noe som de selv ikke lever etter

1. hen bruker ørten emojier 

2. de snakker veldig mye om det å respektere / forstå / akseptere andre

3. de fremstiller seg selv som veldig snille og snakker ned andre. 

Synes innlegget du siterer gir mer tegn på dysleksi enn det du hevder. Samtlige jeg kjenner som har dysleksi skriver mye feil, og kompenserer med emojier for å få frem sinnsstemning og mening, fordi det ellers ofte blir misforstått på grunn av skrivefeil. 

Folk med dysleksi har ikke grunnere sjelsevner enn folk flest. 

Anonymkode: 5bb1e...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ikke, det er helt motsatt. Det ville jo uansett ha vært idiotisk for meg som har vært singel i 6 år å fungere slik. Da hadde det fort gått 6 år mellom hver gang.

Anonymkode: 36cdd...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...