AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #1 Skrevet 15. august 2024 Jeg har gjort det ei gang før i 2016, fikk hpv i 2021 og siden har jeg hatt det. På forrige ble det vist celleforandringer, så måtte ta vevsprøver. Han sa jeg burde tenke om jeg ville ta en konisering igjen, enda mer liksom. Og spurte også om jeg ikke ville ha flere barn og sa at du skal vel ikke ha flere ? Jeg sa jeg trodde ikke det. Han spurte om jeg skulle fortsette å gå til han elle bare ta en konisering så jeg blir kvitt dette... hva bør jeg gjøre? Han skulle ringe meg etter prøvesvar fra vevsprøven. Anonymkode: 173a1...41e
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #2 Skrevet 15. august 2024 Kjør på med konisering så er du kvitt skiten Anonymkode: bbf44...4f2 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #3 Skrevet 15. august 2024 Hvis du ikke skal ha flere barn, så hadde jeg gått for konisering. Anonymkode: 438d8...11e 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #4 Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvis du ikke skal ha flere barn, så hadde jeg gått for konisering. Anonymkode: 438d8...11e Dette. Om du vil ha flere barn, peis på med barn fort som faen og koniser rett etterpå. Regner med det bare er snakk om ett barn om du skal ha flere barn. Det tar flere år før det utvikler seg til kreft, så du har tid til å produsere iallfall to barn. Anonymkode: 1f8af...e79 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #5 Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dette. Om du vil ha flere barn, peis på med barn fort som faen og koniser rett etterpå. Regner med det bare er snakk om ett barn om du skal ha flere barn. Det tar flere år før det utvikler seg til kreft, så du har tid til å produsere iallfall to barn. Anonymkode: 1f8af...e79 Er så itvil om jeg vil ha flere , er 36år😱 så om jeg møter mannen i livet mitt, (som jeg nå ikke har) så er jeg redd for å angre. Legen sa "du skal ikke ha flere barn?" Så han råder meg. Men må først se åssen grad jeg har av celleforandringer. Er nokså brutalt å vite at jeg ikke kan få flere barn.. Forbaska celleforandringer 😑😅 Anonymkode: 173a1...41e
AlternativX Skrevet 16. august 2024 #6 Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er så itvil om jeg vil ha flere , er 36år😱 så om jeg møter mannen i livet mitt, (som jeg nå ikke har) så er jeg redd for å angre. Legen sa "du skal ikke ha flere barn?" Så han råder meg. Men må først se åssen grad jeg har av celleforandringer. Er nokså brutalt å vite at jeg ikke kan få flere barn.. Forbaska celleforandringer 😑😅 Anonymkode: 173a1...41e Hvis du fjerner mye kan de kanskje sette på en cerclage hvis du vil bli gravid. Så jeg ville valgt konisering for å forhindre forverring. Så får man heller se på en løsning i forhold til graviditet etterpå.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #7 Skrevet 16. august 2024 AlternativX skrev (6 timer siden): Hvis du fjerner mye kan de kanskje sette på en cerclage hvis du vil bli gravid. Så jeg ville valgt konisering for å forhindre forverring. Så får man heller se på en løsning i forhold til graviditet etterpå. Takk 🥰 han skulle ringe meg. Han følger veldig bra opp, noe som er veldig fint. Ikke vel? Anonymkode: 173a1...41e
AlternativX Skrevet 16. august 2024 #8 Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Takk 🥰 han skulle ringe meg. Han følger veldig bra opp, noe som er veldig fint. Ikke vel? Anonymkode: 173a1...41e Ja det er jo helt supert!
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #9 Skrevet 16. august 2024 AlternativX skrev (2 timer siden): Ja det er jo helt supert! Ringer han fra jobb eller privat ? Gruer meg for å høre dårlige nyheter. Om jeg må koniseres asap. Anonymkode: 173a1...41e
AlternativX Skrevet 17. august 2024 #10 Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ringer han fra jobb eller privat ? Gruer meg for å høre dårlige nyheter. Om jeg må koniseres asap. Anonymkode: 173a1...41e Ringer nok fra jobb vil jeg. Dette går nok helt fint! Er jo bra de følger opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå