Gå til innhold

Hvordan pakke ned sommerkjoler for dette året?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enkelt spørsmål:

Jeg har ikke så mye skapplass så derfor må jeg pakke ned kjolene for sommerseongen 2024. Jeg har ikke så mange, men vil ta vare på de på en skikkelig måte til neste år.

Er det ok å bruke plastbokser fra Clas Olsen til dette? Eller skal jeg bruke noe annet?

På forhånd takk for alle som vil bidra med svar.

Anonymkode: c5631...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker slike (denne er fra clas, men har noen lignende fra ikea også) 68350927339550.jpg

Anonymkode: 3c75e...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pakker de ikke ned, jeg bruker de med tykke strømper, jakker og støvletter utover høsten, og våren fodi jeg kjøner kjoler som kan kombineres til helårsbruk, men OM jeg pakker ned bruker jeg vakumposer.

Anonymkode: 0d0ad...a56

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Enkelt spørsmål:

Jeg har ikke så mye skapplass så derfor må jeg pakke ned kjolene for sommerseongen 2024. Jeg har ikke så mange, men vil ta vare på de på en skikkelig måte til neste år.

Er det ok å bruke plastbokser fra Clas Olsen til dette? Eller skal jeg bruke noe annet?

På forhånd takk for alle som vil bidra med svar.

Anonymkode: c5631...99c

Vårt klesskap er proppfullt av Smart Store plastkasser. Sommerkjoler har sin egen boks. Kjolene vaskes og brettes pent slik at de passer ned i en plastkasse i størrelse stor nok til alle sommerkjoler. Da unngår vi lukt i klærne, og kommer dt klesmøll inn så får den litt vanskeligheter med å spise på særlig linkjoler. Ull og viterkjoler har sin egen boks. Finnes og pappkasser men de liker jeg ikke pågrunn av ekkel lukt i klærne etterpå. 

Anonymkode: 234cb...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også liten skapplass og pakker ned klær og sko og setter i loftsboden vår og høst.

Bruker flytteesker i papp.

Anonymkode: 0e2e2...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...