Gå til innhold

Norges dummeste (TV2)

NordicViking

Anbefalte innlegg

Ninaen skrev (7 timer siden):

De trekke-konkurransene er en del flaks jo. Om du kan ord og uttrykk, ord du kan på random annet språk, forkortelser som er alt fra standard grammatiske og standard offentlige til rene slang-forkortelser osv. Samme med musikkkonkuransen 

Ha ha, ja aldri godt å vite.  Om jeg hadde vært med så hadde jeg garantert hatt uflaks og fått engelske slanguttrykk som bare de unge kjenner til, og moderne popmusikk eller hva de hører på. I den sammenheng er jeg en gammel fossil  :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For et kjipt program. Testet en episode og det holder. Vanskelig å forstå at Espen Lervaag er så ufattelig kunnskapsløs, all tid han faktisk skriver ok serier. Komikere pleier å være ganske opplyste folk. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig serie..Vendela så ikke frisk ut,hun virket sliten og dradd,og for sårbar for tv.Hun burde ikke stillt opp på dette,eller kompani Lauritzen.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anita666 skrev (På 6.10.2024 den 16.12):

Kjedelig serie..Vendela så ikke frisk ut,hun virket sliten og dradd,og for sårbar for tv.Hun burde ikke stillt opp på dette,eller kompani Lauritzen.

Ja trist at hun må utlevere seg på tv for å betale regninger. burde beskyttes mot seg selv. Hvor er Nav? Vendela kvalifiserer helt klar til ufør.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (På 7.10.2024 den 19.16):

Ja trist at hun må utlevere seg på tv for å betale regninger. burde beskyttes mot seg selv. Hvor er Nav? Vendela kvalifiserer helt klar til ufør.

Nå løper ikke NAV etter folk for å tilby de å bli uføre. Det må hun nok søke om selv 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (På 7.10.2024 den 19.16):

Vendela hadde en skattbar inntekt på 1,32 milioner i 2022 (tall for 2023 offentliggjøres vel snart), så klarer seg nok greit uten både uføretrygd fra NAV og reality-deltakelser.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djækklåsst skrev (På 8.10.2024 den 22.14):

Vendela hadde en skattbar inntekt på 1,32 milioner i 2022 (tall for 2023 offentliggjøres vel snart), så klarer seg nok greit uten både uføretrygd fra NAV og reality-deltakelser.

På Nettavisen kan en lese at siste år ble et stort katastrofeår,med kjempenedgang,og tap av formue.Det kosmetikkfirmaet går ikke så bra,sminken er knalldyr,og vet ikke hvem som kjøper de hudpleieproduktene som ikke har fått altfor god anmeldelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perine skrev (28 minutter siden):

så snurt jeg ble da jeg logget inn på tv2 for  se dagens episode, som altså ikke kommer før neste torsdag...

Ja, er det ikke ny i dag, altså?! Jeg håpet det var en feil. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (4 minutter siden):

Ja, er det ikke ny i dag, altså?! Jeg håpet det var en feil. 

Tror det er fotballkamp på tv idag, derfor utsettes dagens episode til neste uke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (1 minutt siden):

Tror det er fotballkamp på tv idag, derfor utsettes dagens episode til neste uke.

Så dumt. Trodde knapt noen fulgte sendeskjema lenger, trodde folk flest brukte TV2 play. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (5 minutter siden):

Så dumt. Trodde knapt noen fulgte sendeskjema lenger, trodde folk flest brukte TV2 play. 

Tipper de tenker at det må følge lineær tv-program med opplastinger i appen,  slik at ikke Play'en ligger en uke foran sendeskjema. 

Endret av PusheenPusheen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden):

Forb#)/& sporten 😭🤣

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perine skrev (På 10.10.2024 den 12.45):

Forb#)/& sporten 😭🤣

De kunne fint sendt episoden en annen dag denne uka..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det finnes et ysteri i Trondheim eller Trøndelag, burde de faktisk benytte sjansen til å registrere Nidarost som varemerke  ASAP og starte ystinga. Ypperlig navn.

• Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble egentlig mer imponert over at Aurora ikke klarte å resonnere seg frem til Trondheim når hun allerede var inne på Nidarosdomen.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...