Ctrl Skrevet 4. oktober 2024 #121 Del Skrevet 4. oktober 2024 Åh. For en befrielse det blir å se Norges Dummeste uten Nitter framover. Det vil bli et nytt program. For et mer uinteressant og plagsomt menneske tror jeg ikke det finnes. Er mye lepper uten innhold. Men rimelig spesielt at hun vant i går. Foran Sebastian og Elin. Sebastian vil få mye pes for å ha tapt mot Nitter, ja. Jeg digger at Elin fortsatt er med. Ikke fordi hun er så interessant, men fordi fallhøyden hennes er så stor. Greit nok at hun ga bort seieren sin til stusselige Vendela, men hun har slitt med å komme seg ut etter det. Jeg trodde Elin var mer oppegående før hun deltok på dette, men jeg har endret syn på henne nå. Hun kalles jo alt fra rådgiver, forfatter, lektor, foredragsholder, økonomikommentator, ekspert på personalledelse, fagforeningsforhandler osv. Er ikke måte på. Og hun har et eget kurs, Operativ Personalledelse, hos Høyskolen Kristiania hvor hun har skrevet pensum. Og så sitter hun der på Norges Dummeste blant mennesker som ikke har allmennkunnskaper annet enn på utlandske og hippe uttrykk, der hun fnyser og ler av de som svarer feil, uten at hun selv klarer å svare rett på sine oppgaver. Beklager Elin, men i dette programmet ser du virkelig ikke bra ut. Og du har allerede tapt mest. Jeg klarer ikke slå ifra meg irritasjonen om Jan Thomas. Jeg skjønner ikke hvorfor programmet har to programledere der han er en av dem. Han burde strengt tatt vært deltaker han også. 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 4. oktober 2024 #122 Del Skrevet 4. oktober 2024 Ctrl skrev (1 time siden): Åh. For en befrielse det blir å se Norges Dummeste uten Nitter framover. Det vil bli et nytt program. For et mer uinteressant og plagsomt menneske tror jeg ikke det finnes. Er mye lepper uten innhold. Men rimelig spesielt at hun vant i går. Foran Sebastian og Elin. Sebastian vil få mye pes for å ha tapt mot Nitter, ja. Jeg digger at Elin fortsatt er med. Ikke fordi hun er så interessant, men fordi fallhøyden hennes er så stor. Greit nok at hun ga bort seieren sin til stusselige Vendela, men hun har slitt med å komme seg ut etter det. Jeg trodde Elin var mer oppegående før hun deltok på dette, men jeg har endret syn på henne nå. Hun kalles jo alt fra rådgiver, forfatter, lektor, foredragsholder, økonomikommentator, ekspert på personalledelse, fagforeningsforhandler osv. Er ikke måte på. Og hun har et eget kurs, Operativ Personalledelse, hos Høyskolen Kristiania hvor hun har skrevet pensum. Og så sitter hun der på Norges Dummeste blant mennesker som ikke har allmennkunnskaper annet enn på utlandske og hippe uttrykk, der hun fnyser og ler av de som svarer feil, uten at hun selv klarer å svare rett på sine oppgaver. Beklager Elin, men i dette programmet ser du virkelig ikke bra ut. Og du har allerede tapt mest. Jeg klarer ikke slå ifra meg irritasjonen om Jan Thomas. Jeg skjønner ikke hvorfor programmet har to programledere der han er en av dem. Han burde strengt tatt vært deltaker han også. Enig i at Caroline har dratt ned stemninga blandt deltakerne de siste episodene. Hun er tydelig en humørsyk person. Men Elin synes jeg helt ærlig er mye verre å se på. Hun har så høye tanker om egne evner, men klarer jo ikke levere. Hun virker å være helt blind på egne tilkortkommenheter, men er veldig opptatt av å fremstå oppgitt over meddeltakerne sine og holder ikke tilbake på sleivspark, kommentarer og hånflir. Synes hun er grusom rett og slett. Helt greit at man ikke kan så mye eller er kognitivt treg, men å være arrogant og ufin det har jeg personlig liten tålmodighet med. Når Elin både er kognitivt treg og har helt åpenbare kunnskapshull, feks at hun ikke vet hvem Usain Bolt er (og bruker mye tid på å gjøre en stor greie av det), og oppå det er blærete med nesa i sky - da er det ekstremt lite igjen å like for min del. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 4. oktober 2024 #123 Del Skrevet 4. oktober 2024 Ctrl skrev (1 time siden): Åh. For en befrielse det blir å se Norges Dummeste uten Nitter framover. Det vil bli et nytt program. For et mer uinteressant og plagsomt menneske tror jeg ikke det finnes. Er mye lepper uten innhold. Men rimelig spesielt at hun vant i går. Foran Sebastian og Elin. Sebastian vil få mye pes for å ha tapt mot Nitter, ja. Jeg digger at Elin fortsatt er med. Ikke fordi hun er så interessant, men fordi fallhøyden hennes er så stor. Greit nok at hun ga bort seieren sin til stusselige Vendela, men hun har slitt med å komme seg ut etter det. Jeg trodde Elin var mer oppegående før hun deltok på dette, men jeg har endret syn på henne nå. Hun kalles jo alt fra rådgiver, forfatter, lektor, foredragsholder, økonomikommentator, ekspert på personalledelse, fagforeningsforhandler osv. Er ikke måte på. Og hun har et eget kurs, Operativ Personalledelse, hos Høyskolen Kristiania hvor hun har skrevet pensum. Og så sitter hun der på Norges Dummeste blant mennesker som ikke har allmennkunnskaper annet enn på utlandske og hippe uttrykk, der hun fnyser og ler av de som svarer feil, uten at hun selv klarer å svare rett på sine oppgaver. Beklager Elin, men i dette programmet ser du virkelig ikke bra ut. Og du har allerede tapt mest. Jeg klarer ikke slå ifra meg irritasjonen om Jan Thomas. Jeg skjønner ikke hvorfor programmet har to programledere der han er en av dem. Han burde strengt tatt vært deltaker han også. Enig i at Caroline har dratt ned stemninga blandt deltakerne de siste episodene. Hun er tydelig en humørsyk person. Men Elin synes jeg helt ærlig er mye verre å se på. Hun har så høye tanker om egne evner, men klarer jo ikke levere. Hun virker å være helt blind på egne tilkortkommenheter, men er veldig opptatt av å fremstå oppgitt over meddeltakerne sine og holder ikke tilbake på sleivspark, kommentarer og hånflir. Synes hun er grusom rett og slett. Helt greit at man ikke kan så mye eller er kognitivt treg, men å være arrogant og ufin det har jeg personlig liten tålmodighet med. Når Elin både er kognitivt treg og har helt åpenbare kunnskapshull, feks at hun ikke vet hvem Usain Bolt er (og bruker mye tid på å gjøre en stor greie av det), og oppå det er blærete med nesa i sky - da er det ekstremt lite igjen å like for min del. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 4. oktober 2024 #124 Del Skrevet 4. oktober 2024 (endret) Jeg synes det er morsomt at Elin er med enda. Jeg synes hun er morsom å se/høre på. Setter en femmer på at det er Mayoo som står igjen til sist. Og det tar han med et smil. Han har tross alt fått vist at ham er jo tålig god i praktiske oppgaver, at han ikke har så mye teoretisk kunnskap tror jeg han tåler å stå i. Endret 4. oktober 2024 av Zenhouse Skrivefeil 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 5. oktober 2024 #125 Del Skrevet 5. oktober 2024 Caroline Nitter er smartere enn Elin Ørjasæter. La det synke inn. I alle fall i dette programmet. De tre dummeste som vil stå igjen er definitivt Mayoo, Morten og Aurora. Morten overrasker meg negativt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 5. oktober 2024 #126 Del Skrevet 5. oktober 2024 DelvisPresley skrev (9 minutter siden): Caroline Nitter er smartere enn Elin Ørjasæter. La det synke inn. I alle fall i dette programmet. De tre dummeste som vil stå igjen er definitivt Mayoo, Morten og Aurora. Morten overrasker meg negativt. Den som vinner programmet, er garantert Mayoo eller Morten ja;) Hadde ikke Vendela fått fripasset sitt, så hadde hun nok vunnet programmet med god margin. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 5. oktober 2024 #127 Del Skrevet 5. oktober 2024 (endret) Dette er det første reality-programmet jeg ser siden Big Brother, og jeg synes det er kjempeartig 😊 Synes det er veldig rart hvor lite allmennkunnskap de har, men samtidig ser man jo at kunnskap kan være så mangt. Og at disse «bimboene» jo hadde mer peiling på verdensrommet og Sandberg mer peiling på Ørjasæther når det gjaldt blodtyper. Selv er jeg en typisk teoretiker, gjorde det skarpt på skolen og har kunnet så og si alt av teoretiske spørsmål, men jeg ser at jeg hadde slitt med mange av de praktiske oppgavene. Endret 5. oktober 2024 av Rosa Dartle 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 5. oktober 2024 #128 Del Skrevet 5. oktober 2024 DelvisPresley skrev (3 timer siden): Caroline Nitter er smartere enn Elin Ørjasæter. La det synke inn. I alle fall i dette programmet. I den siste episoden, mener du kanskje. Totalt sett i programmet har Elin vært høyere plassert, og hun har jo også vunnet en tidligere episode, slik at hun skulle vært sendt hjem. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet 5. oktober 2024 #129 Del Skrevet 5. oktober 2024 Er det ingen fra Regjeringen som er med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 5. oktober 2024 #130 Del Skrevet 5. oktober 2024 Jeg syntes Nitter er gøy og skulle heller ønske at Sebastian røyk. Han er gørrkjedelig. Ellers syntes jeg Morten overspiller litt. Får en følelse av at han vil fremstå som dum og har lyst å vinne hele greia fordi det står i stil med imaget han har. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 5. oktober 2024 #131 Del Skrevet 5. oktober 2024 Joni123 skrev (På 22.9.2024 den 0.04): Vi satt og ventet på at Vendela skulle finne på en unnskyldning for å avbryte, sånn som hun gjorde i kompani Lairitsen, og jammen gikk det troll i ord. Tror hun var livredd for å vinne tilslutt. Ja, har vært sikker på at hun kunne kommet på 1. plass. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 5. oktober 2024 #132 Del Skrevet 5. oktober 2024 Djækklåsst skrev (37 minutter siden): I den siste episoden, mener du kanskje. Totalt sett i programmet har Elin vært høyere plassert, og hun har jo også vunnet en tidligere episode, slik at hun skulle vært sendt hjem. Det er jo elementer av flaks og uflaks i programmet, så klart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 5. oktober 2024 #133 Del Skrevet 5. oktober 2024 Nitter er kjempegøy, men hun kan med fordel dempe seg litt og bli litt mindre 'trassig tenåring' slik at hun blir mindre slitsom å forholde seg til. Hun er jo ikke så dum som det kan virke som. Hun og Aurora minner meg om hverandre, men Caroline har liksom bare 'en av/på knapp' og på-lyden er innstilt på høyt volum. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 5. oktober 2024 #134 Del Skrevet 5. oktober 2024 Zidji skrev (6 minutter siden): Jeg syntes Nitter er gøy og skulle heller ønske at Sebastian røyk. Han er gørrkjedelig. Ellers syntes jeg Morten overspiller litt. Får en følelse av at han vil fremstå som dum og har lyst å vinne hele greia fordi det står i stil med imaget han har. Måtte le da han sa Nordkapp var Norges sørligste punkt og likevel pekte i retning nord med fingeren. Syns han fremsto smartere i Forræder. Kom jo langt som forræder der. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 5. oktober 2024 #135 Del Skrevet 5. oktober 2024 (endret) Nettrollet skrev (På 28.9.2024 den 7.04): Og det tror du på....? Mannen min trodde også det, er alderen som gjør henne så rund i kinnene sa han, da viste jeg han andre pillow face damer, da sa han ikke noe mer 😄 Beklager, leste alt for fort 😂 Trodde det var Vendela det var snakk om. Endret 5. oktober 2024 av Margit777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 5. oktober 2024 #136 Del Skrevet 5. oktober 2024 Xstrella skrev (På 12.9.2024 den 20.25): Er nok overgangsalder og at de koser seg mye. De lager mye mat og spiser mye ute. Ansiktet ser oppblåst ut så enig i at det er medisiner . Hun kan jo godt gå på medisiner og spise mye ute. Synes ikke hun er feit, men lubben . Ansiktet ser medisinert ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 5. oktober 2024 #137 Del Skrevet 5. oktober 2024 DelvisPresley skrev (2 timer siden): Det er jo elementer av flaks og uflaks i programmet, så klart. Hvordan? Enten kan du ikke svaret eller så kan du svaret. Handler da ingenting om flaks eller uflaks. De fleste spørsmålene er forsåvidt ganske enkle og, hadde ikke trengt flaks for å kunne ryke ut av dette programmet, spesielt med tanke på gjengen som er igjen nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 6. oktober 2024 #138 Del Skrevet 6. oktober 2024 (endret) Blueberrymuffin skrev (36 minutter siden): Hvordan? Enten kan du ikke svaret eller så kan du svaret. Handler da ingenting om flaks eller uflaks. De fleste spørsmålene er forsåvidt ganske enkle og, hadde ikke trengt flaks for å kunne ryke ut av dette programmet, spesielt med tanke på gjengen som er igjen nå De trekke-konkurransene er en del flaks jo. Om du kan ord og uttrykk, ord du kan på random annet språk, forkortelser som er alt fra standard grammatiske og standard offentlige til rene slang-forkortelser osv. Samme med musikkkonkuransen Endret 6. oktober 2024 av Ninaen 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 6. oktober 2024 #139 Del Skrevet 6. oktober 2024 DelvisPresley skrev (9 timer siden): Det er jo elementer av flaks og uflaks i programmet, så klart. Som er årsaken til at Nitter vant forrige episode. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 6. oktober 2024 #140 Del Skrevet 6. oktober 2024 Blueberrymuffin skrev (7 timer siden): Hvordan? Enten kan du ikke svaret eller så kan du svaret. Handler da ingenting om flaks eller uflaks. De fleste spørsmålene er forsåvidt ganske enkle og, hadde ikke trengt flaks for å kunne ryke ut av dette programmet, spesielt med tanke på gjengen som er igjen nå Lagkonkurranser, der har det mye å si hvem man kommer på lag med, og når de trekker lapper er det ofte stor forskjell på vanskelighetsgrad. Ellers handler det også om at noen spørsmål er mer rettet mot unge, andre mot godt voksne. Nei, jeg hadde heller ikke behøvd flaks for å ryke ut. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå