Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror Christian vinner hele greia.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett de siste episodene og det er utelukkende på grunn av Frank Løke. Men nå som jeg leser at han er ute så skal jeg gi resten av sesongen en sjanse 😊 Jeg lurer på om produksjonen har merket frafall av seere på grunn av Frank? Det bør i så fall si sitt. Håper ikke å se han igjen på lang tid…

• Liker 4
Skrevet
Phoenix Heart skrev (På 2.10.2025 den 22.22):

Ja, jeg er ganske sikker på at han spillere dummere enn det han er. 

Han har sagt selv at han har svart feil med vilje flere ganger, fordi programmet gir ham massiv publikasjon uten at han må jobbe for det. Høye seertall, så han kommer rett inn i stua på de fleste nordmenn. Tror ikke han ser verdi i at folk skal like ham, han vil bare bli sett.

mwaer skrev (22 timer siden):

Han er motbydelig. Jeg blir kvalm. Siste episoden jeg ser på. 

Kevin synes jeg har vært artig. Han er morsom uten å prøve for hardt, og jeg skulle gjerne ha sett litt mer av han på skjermen. Det er ikke noen der nå som jeg synes har en underholdningsverdi. 

Jeg håper inderlig (og tror) at Kevin er en karakter. Hvis ikke bør han skjermes fra offentligheten. En sånn umodenhet når man nærmer seg 40 er bare trist. 

• Liker 4
Skrevet
Hasselnøtter skrev (6 minutter siden):

Han har sagt selv at han har svart feil med vilje flere ganger, fordi programmet gir ham massiv publikasjon uten at han må jobbe for det. Høye seertall, så han kommer rett inn i stua på de fleste nordmenn. Tror ikke han ser verdi i at folk skal like ham, han vil bare bli sett.

Mulig det ga noen ekstra kroner nå, men ikke så smart på sikt. Med tanke på at han saboterte i Skal vi danse, dreit seg ut i boksekampen med Klemetsen og nå ødela konseptet i Norges Dummeste tviler jeg på at dette er så lurt på sikt da ingen seriøse vil hente han inn til noe som helst heretter. Han er jo oppskriften på katastrofe.  

• Liker 6
Skrevet
Me for life skrev (55 minutter siden):

Mulig det ga noen ekstra kroner nå, men ikke så smart på sikt. Med tanke på at han saboterte i Skal vi danse, dreit seg ut i boksekampen med Klemetsen og nå ødela konseptet i Norges Dummeste tviler jeg på at dette er så lurt på sikt da ingen seriøse vil hente han inn til noe som helst heretter. Han er jo oppskriften på katastrofe.  

Dessverre er det slik at mange av de som caster til TV-program har bestemt seg for at "oppmerksomhet rundt programmet = suksess". Og det castes oftere og oftere folk som man vet vil skape overskrifter i avisene, som igjen trekker seere for å se "hendelsen". 

Frank Løke skaper overskrifter, altså er det mange i underholdningsbransjen som ønsker å bruke han for å få overskrifter om sine programmer/events.

For min del er det grenser for hvor interessant det er å se Frank Løke i "Borat drakt" for n'te gang. 

• Liker 5
Skrevet
Susan Sto Helit skrev (25 minutter siden):

Dessverre er det slik at mange av de som caster til TV-program har bestemt seg for at "oppmerksomhet rundt programmet = suksess". Og det castes oftere og oftere folk som man vet vil skape overskrifter i avisene, som igjen trekker seere for å se "hendelsen". 

Frank Løke skaper overskrifter, altså er det mange i underholdningsbransjen som ønsker å bruke han for å få overskrifter om sine programmer/events.

For min del er det grenser for hvor interessant det er å se Frank Løke i "Borat drakt" for n'te gang. 

Det er riktig, men jeg tror faktisk Løke har dratt det akkurat litt for langt. En ting er å skape oppmerksomhet, en annen ting er å sette andre ubehagelige situasjoner eller ødelegge konseptet. Og når opptredenen ikke engang er troverdig og lyser tull er det bare teit.

• Liker 7
Skrevet
Me for life skrev (16 minutter siden):

Det er riktig, men jeg tror faktisk Løke har dratt det akkurat litt for langt. En ting er å skape oppmerksomhet, en annen ting er å sette andre ubehagelige situasjoner eller ødelegge konseptet. Og når opptredenen ikke engang er troverdig og lyser tull er det bare teit.

Dessverre tror jeg at det at han svarte feil med vilje og alt det vi oppfatter som lite troverdig, er avtalt spill med produksjonen. 
At det er meningen å ha med flere av de "smarte" til nesten slutten. Gjerne noen som har gått høyt ut og sagt de skulle ut tidlig. 
Og at de blir slått av noen av de "dumme". 

Noen ganger lurer jeg nærmest på om rekkefølgen de går ut i, er mer eller mindre forhåndsbestemt. (Og så tilpasser de oppgaver, lag og får noen til å svare feil med vilje, for å oppnå "rett" resultat.) Men det kan være at jeg ser spøkelser på høylys dag.

• Liker 2
Skrevet (endret)
-Pusheen- skrev (16 timer siden):

Det som er litt rart er at han er dårlig i quiz-situasjoner, men briljerer i enkelte temaer. Han har en del kunnskap om noen ting og slo vel både Annema og Iselin i går.

Skjønner godt man kan blingse på hvilken måned kvinnedagen er i, men det skjeve tårn i Pisa bør man kunne.

Det er i alle fall de tre dummeste som står igjen. Fortjent. Jeg holder en knapp på Annema som vinner. Man kan le av influensere på 25-30 år som kan lite, men at Annema som 65-åring har så lite kunnskap er virkelig flaut.

Endret av Nowayback
  • Liker 3
Skrevet
Nowayback skrev (4 minutter siden):

Det som er litt rart er at han er dårlig i quiz-situasjoner, men briljerer i enkelte temaer. Han har en del kunnskap om noen ting og slo vel både Annema og Iselin i går.

Skjønner godt man kan blingse på hvilken måned kvinnedagen er i, men det skjeve tårn i Pisa bør man kunne.

Det er i alle fall de tre dummeste som står igjen. Fortjent. Jeg holder en knapp på Annema som vinner. Man kan le av influensere på 25-30 år som kan lite, men at Annema som 65-åring har så lite kunnskap er virkelig flaut.

Det er forsåvidt sant. Uansett hvem som vinner, er det fortjent. Og det er ikke akkurat noe å skryte av å være på 2. eller 3. plass heller😅

• Liker 3
Skrevet
Nowayback skrev (7 minutter siden):

Jeg synes det er rart at Christian fortsatt står igjen, og Kevin er ute. 
Var overbevist om at det var Kevin og Iselin som skulle stå igjen til slutt. (Med Annema eller Christin som nr 3.) 
"Visste" at Frank skulle ut senest i semifinale-episoden.

• Liker 2
Skrevet
-Pusheen- skrev (16 timer siden):

Jeg synes Christian har overrasket med kunnskap flere ganger jeg! Det har vært flere ganger, spesielt under de foredragene som de har hatt, at jeg har tenkt «jøss, kunne han virkelig det også». 

Jeg tror AnneMa vinner. 

• Liker 7
Skrevet
Hasselnøtter skrev (8 timer siden):

Jeg håper inderlig (og tror) at Kevin er en karakter. Hvis ikke bør han skjermes fra offentligheten. En sånn umodenhet når man nærmer seg 40 er bare trist. 

Løke er bare usjarmerende, veldig irriterende at TV2 lar han få denne oppmerksomheten.

Kevin ER en karakter. Og han spiller den veldig bra. Men han sjarmerer meg da, i motsetning til Løken.  

• Liker 9
Skrevet
HoldTheDoor skrev (På 16.10.2025 den 22.37):

Tipper Iselin blir Norges dummeste!

Men hun er veldig god på logikk-oppgavene. 

• Liker 3
Skrevet
Ms. Steele skrev (8 timer siden):

Jeg synes Christian har overrasket med kunnskap flere ganger jeg! Det har vært flere ganger, spesielt under de foredragene som de har hatt, at jeg har tenkt «jøss, kunne han virkelig det også». 

Jeg tror AnneMa vinner. 

Ja, han har imponerende god oversikt i de foredragene. Kommer kanskje helt an på oppgavene i finalen da, kan slå alle veier egentlig.

• Liker 1
Skrevet
NordicViking skrev (På 15.8.2024 den 22.04):

Denne høsten er Jan Thomas og Einar Tørnquist klare med sitt nye humorprogram som har fått det friske navnet "Norges Dummeste". 12 kjendiser møtes til dyst i en enkel quiz med tilhørende oppgaver, og målet er å ikke stå igjen til slutt. 

"Norges dummeste" er på ingen måte en vitenskapelig test hvor man faktisk kårer Norges dummeste person. Snarere er det en uhøytidelig og forseggjort selskapslek hvor straffen for å tape er at man får tittelen 'Norges dummeste', ifølge Tørnquist.

Programlederne lover at kjendisene skal få nok av snubletråder, i form av logiske oppgaver, praktiske prøver og kunnskapsspørsmål. Hver uke ryker den smarteste kjendisen ut, mens de andre får beskjeden 'du er dessverre videre'. Premieren er torsdag 29. august klokken 21:40 på TV2.  (TV2) (Nettavisen) (Allente)

...

Jeg lurer på en ting: Hvordan får man kjendiser til å stille opp på et slikt program?

Svaret er enkelt, penger selvfølgelig 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...