Babyface Skrevet 2. oktober #361 Skrevet 2. oktober Nowayback skrev (1 time siden): Skjul innhold Tolker det mer som at Frank Løke vil være med i ett program til og tjene mer penger, mer enn at han vil gjøre en god gjerning. Ser jo heller ikke bra ut for Arve å gå ut på den måten. Bedre å faktisk gjøre seg fortjent til det og være med en uke lengre. Enig. 3
NordicViking Skrevet 2. oktober Forfatter #362 Skrevet 2. oktober Det er vel ingen tvil om at Frank Løke er PR-kåt, og elsker å være på skjermen. Alt dette gnålet om å komme seg ut så snart som mulig er bare bullshit. Han har ikke før kommet seg ut, så ber han - nærmest på sine knær - om å få være med videre. 11 1
Sugar&Spice Skrevet 2. oktober #363 Skrevet 2. oktober Han ødelegger hele programmet for min del, vurderer å ikke se mer. 11 2
Phoenix Heart Skrevet 2. oktober #364 Skrevet 2. oktober Moods of Norway.....Rosa traktor 🤣😂 Håper forresten Frank Løke vinner hele greia 😁 3
-Pusheen- Skrevet 2. oktober #365 Skrevet 2. oktober Phoenix Heart skrev (4 minutter siden): Moods of Norway.....Rosa traktor 🤣😂 Håper forresten Frank Løke vinner hele greia 😁 Det skal du ikke se bort ifra, han elsker jo dette her. 3
Phoenix Heart Skrevet 2. oktober #366 Skrevet 2. oktober PusheenPusheen skrev (9 minutter siden): Det skal du ikke se bort ifra, han elsker jo dette her. Ja, jeg er ganske sikker på at han spillere dummere enn det han er. 6
-Pusheen- Skrevet 2. oktober #367 Skrevet 2. oktober Phoenix Heart skrev (1 minutt siden): Ja, jeg er ganske sikker på at han spillere dummere enn det han er. Garantert. Hillary Bush f.eks. Samtidig så tror jeg han på ekte trodde han var smartere enn flere andre der, og ble satt på plass da det viste seg at han faktisk ikke er verdensmester i kunnskap. 3
HoldTheDoor Skrevet 2. oktober #368 Skrevet 2. oktober Kjedelig program når det er så tydelig at de later som at de er dummere enn de er. 8
Nowayback Skrevet 2. oktober #369 Skrevet 2. oktober Phoenix Heart skrev (7 minutter siden): Ja, jeg er ganske sikker på at han spillere dummere enn det han er. Det var ikke særlig troverdig at han blandet Quisling med Churchill. 6 2
Zenhouse Skrevet 3. oktober #370 Skrevet 3. oktober Nowayback skrev (10 timer siden): Skjul innhold Tolker det mer som at Frank Løke vil være med i ett program til og tjene mer penger, mer enn at han vil gjøre en god gjerning. Ser jo heller ikke bra ut for Arve å gå ut på den måten. Bedre å faktisk gjøre seg fortjent til det og være med en uke lengre. Løke er jo en løk, så ikke overraskende egentlig. Men den overspillingen til Juritzen… Den gang i fjor da Ørjasæther gav plassen sin til Kirsebom var noe annet, da Kirsebom virkelig ikke trivdes med å være der. 7 1
mwaer Skrevet 3. oktober #371 Skrevet 3. oktober Veldig avslørende at Løke gir vekk seiersplassen sin. Utelukkende et valg basert på PR-kåthet. 6
brainstorm Skrevet 3. oktober #372 Skrevet 3. oktober Løke videre er som når Norge scorer og man får beskjed om at VAR skal kikke. 1
Zenhouse Skrevet 3. oktober #373 Skrevet 3. oktober brainstorm skrev (1 time siden): Løke videre er som når Norge scorer og man får beskjed om at VAR skal kikke. Hahah sånn følte jeg det. 🤣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå