Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
skravlus skrev (5 minutter siden):

Helt enig. Det ble veldig tydelig da han svarte «hespetre» på spørsmålet om et norsk treslag. Hespetre er et ord som er sjeldent i bruk og har en såpass spesifik betydning at godeste Herr Løke aldri ville ha blandet det med et treslag. Det er bare helt usannsynlig. Og da han fulgte opp med «Hillary Bush», fjernet han den siste lille tvilen om hvorvidt han svarer feil med vilje.

Veldig kjedelig (men ikke overraskende) at han holder på sånn. 

Enda to gode eksempler. Jeg synes hele opplegget ble mindre interessant når vi vet at folk svarer feil med vilje sånn der. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
skravlus skrev (2 timer siden):

Helt enig. Det ble veldig tydelig da han svarte «hespetre» på spørsmålet om et norsk treslag. Hespetre er et ord som er sjeldent i bruk og har en såpass spesifik betydning at godeste Herr Løke aldri ville ha blandet det med et treslag. Det er bare helt usannsynlig. Og da han fulgte opp med «Hillary Bush», fjernet han den siste lille tvilen om hvorvidt han svarer feil med vilje.

Og Wade på visepresidenten i USA i stedet for J.D Vance når han er selverklært Trump-fan. Det blir for dumt. 

• Liker 8
Skrevet (endret)

Jeg kjøper heller ikke at journalist, forlegger, programleder og forfatter Arve Juritzen tror at det islandske flagget er svensk. 

Edit: men det irriterer meg likevel ikke som samme måte som Løke gjør. 

Endret av Zenhouse
  • Liker 4
Skrevet (endret)
Zenhouse skrev (15 minutter siden):

Jeg kjøper heller ikke at journalist, forlegger, programleder og forfatter Arve Juritzen tror at det islandske flagget er svensk. 

Edit: men det irriterer meg likevel ikke som samme måte som Løke gjør. 

Nei, den blir for dum til at man kan tro på det...

Endret av PusheenPusheen
Korrigering
  • Liker 3
Skrevet
skravlus skrev (5 timer siden):

Enig. For meg ble mistanken min bekreftet da han svarte Hillary Bush. Altså, kom igjen, a! Er ikke han i tillegg Trump-tilhenger? Da vet han veldig godt hvem som var motkandidaten første gang Donald Trump ble valgt, tenker jeg. Og kanskje spesielt mtp alt det oppstyret som var da Bill Clinton var president (jeg var bare jentungen den gangen, men til og med jeg fikk med meg skandalen ang Monica Lewinsky) og da får man gjerne med seg hva kona heter..  

• Liker 8
Skrevet

Hva er det med FL? MÅ han ødelegge ting hele tiden? Det er så barnslig av en voksen mann.

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Likte at Frank enda en gang dummet seg ut.  Håper han vinner.

• Liker 5
Skrevet

Nå tror jeg ikke Frank Løke spiller lenger. Virker som han prøver å komme seg ut nå.

Men han er dessverre ikke smart nok.

At man er mensa-medlem har lite med allmennkunskap å gjøre. Man er bare god på figurer og se logiske mønstre.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Sist episode virket det som de svarte genuint, ja. Frank er ikke smart nok.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Nowayback skrev (1 time siden):

Nå tror jeg ikke Frank Løke spiller lenger. Virker som han prøver å komme seg ut nå.

Men han er dessverre ikke smart nok.

At man er mensa-medlem har lite med allmennkunskap å gjøre. Man er bare god på figurer og se logiske mønstre.

Mest overraska over at han gjør det så dårlig på enkelte logiske oppgaver, der han ikke åpenbart gjør det med vilje (som blomsterbuketten)

• Liker 7
Skrevet

Hvor mange ting har Løke ødelagt til nå? Han har ødelagt en kulisse, en tavle og Mensa-kortet sitt. Og i tillegg dyttet han en annen deltaker. Kanskje han prøver å være morsom, men jeg blir veldig skeptisk til personer som har så lav terskel for å ødelegge ting. 

• Liker 18
Skrevet
Kelsi skrev (21 minutter siden):

Hvor mange ting har Løke ødelagt til nå? Han har ødelagt en kulisse, en tavle og Mensa-kortet sitt. Og i tillegg dyttet han en annen deltaker. Kanskje han prøver å være morsom, men jeg blir veldig skeptisk til personer som har så lav terskel for å ødelegge ting. 

Impulskontrollen er ikke helt på plass nei…

• Liker 12
Skrevet

Tror Frank Løpe kansje fikk litt for lite oksygen sist han klatret.Mannen er jo helt bortreist.

• Liker 13
Skrevet
Bælfeit skrev (På 27.9.2025 den 10.05):

Tror Frank Løpe kansje fikk litt for lite oksygen sist han klatret.Mannen er jo helt bortreist.

Dette er jo ikke en oppførsel som først har vist seg etter han skulle leke fjellklatrer

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror Frank Løpe har fått en utfordring om å være igjen til sist. Blir ikke overasket om han kommer med en "Big reveal" etter at programmet er ferdig. Ev at han og Brennhovd har et veddmål på gang, de har jo stukket nesene sammen før.

• Liker 2
Skrevet

De trenger ikke lage flere sesonger hvis det hele er planlagt på forhånd.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Dummeste ( bokstavelig talt!!) avslutning på en episode jeg har sett. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Zenhouse skrev (3 timer siden):

Dummeste ( bokstavelig talt!!) avslutning på en episode jeg har sett. 

Spoiler

Tolker det mer som at Frank Løke vil være med i ett program til og tjene mer penger, mer enn at han vil gjøre en god gjerning. Ser jo heller ikke bra ut for Arve å gå ut på den måten. Bedre å faktisk gjøre seg fortjent til det og være med en uke lengre.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Nå har han ingen grunn til å klage neste program hvert fall... TEIT

• Liker 1
Skrevet
iRack skrev (På 11.9.2025 den 18.36):

Løke er i hvert fall ingen god skuespiller.

Og null underholdningsverdi. Totalt uinteressant type🥱

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...