Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
PusheenPusheen skrev (Akkurat nå):

😒

Egentlig veldig åpenbart, men utrolig teit uansett.

Absolutt

Skrevet
Titania skrev (På 12.9.2025 den 10.19):

Tv2 har sak om det idag, at de gjør seg dummere. 

https://www.tv2.no/underholdning/gjor-oss-dummere-enn-vi-egentlig-er/18085244/

Fra artikkelen: 

Sitat

Pressesjef i TV 2, Jan-Petter Dahl, sier det er få som går så knallhardt ut i konkurransemodus som Frank Løke.

– Så at han svarte feil for å bli lenger, har vi vanskelig for å tro. Det var i hvert fall ingenting som tydet på det gjennom innspillingen, snarere tvert imot – her var han i en konkurranse hvor han gjorde sitt absolutt beste. Men alle har så klart friheten til å si det de vil i etterkant.

Ingen ting som tyder på at han svarte feil med vilje? Seriøst???? Jeg synes det virker så åpenbart at man nesten må gå rundt i søvne om man ikke har fått det med seg.  :sovnet:

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet
Spoiler

Moholt ut i dag, greit nok det, dama er jo absolutt ikke dum 😄

Frank ødelegger jo alt av tv han er med på, husker med gru den røde borat-drakta i SVD 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Granneman82 skrev (På 18.9.2025 den 11.39):
  Vis skjult innhold

Moholt ut i dag, greit nok det, dama er jo absolutt ikke dum 😄

Frank ødelegger jo alt av tv han er med på, husker med gru den røde borat-drakta i SVD 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

Fullstendig motbydelig i mine øyne.  

Uansett er det utrolig kjedelig å se på lagkonkurranser når han saboterer. Man vet jo utfallet før konkurransen starter. Jeg begynner å miste interessen for denne sesongen. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet

Ufyselig type. Sett han i Farmen også.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Har sluttet å se programmet nå. Så idiotisk når deltagerne åpenlyst svarer feil med vilje, kun for å få mer tv-tid. Hele konseptet forsvinner jo da. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Sofiemor skrev (29 minutter siden):

Har sluttet å se programmet nå. Så idiotisk når deltagerne åpenlyst svarer feil med vilje, kun for å få mer tv-tid. Hele konseptet forsvinner jo da. 

Hvem svarer "åpenlyst" feil igjen? Sier du Frank nå,så er det feil svar! Fyren er ikke smart! At det ikke kan gå inn hos enkelte Frank fans er for meg et mysterium.

Endret av Fant80
  • Liker 3
Skrevet
Fant80 skrev (3 timer siden):

Hvem svarer "åpenlyst" feil igjen? Sier du Frank nå,så er det feil svar! Fyren er ikke smart! At det ikke kan gå inn hos enkelte Frank fans er for meg et mysterium.

Frank Løke har reist verden rundt som håndballspiller, og har spilt for flere utenlandske lag. Frank Løke vet hva "kopp" heter på engelsk. Men i programmet så kunne han faktisk ikke svare på det. Han har jo også sagt/insinuert at flere svarer feil med vilje.  Det er kun for å få mer tvtid og pr. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Og ikke bare Frank Løke, men når det svares "Sverige" på Islands flagg, og "Israel" på Skottlands flagg, da gjør de seg til. Er det noen flagg man ser ofte, så er det Sverige og Israel, og ikke minst Islands. Skottlands flagg bør heller ikke være så ukjent at man tipper helt feil.

Endret av PusheenPusheen
  • Liker 9
Skrevet

Som vanlig er det flere som tilegner "kjendiser" kunnskap basert på "Jeg liker deg,du er pen,eller du kan spille ballspill" Umulig å ta seriøst. Såklart er det flere som sier dette. Hadde sagt det selv,om jeg ble værende der som en dott i et program som tilegner deg tittelen "NORGES Dummeste" om du ikke ryker ut. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg satt og så på det og fikk fullt "teppe" da sjokoladene skulle nevnes. Ærre mulig???     Ja. :sukk: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden):

Jeg satt og så på det og fikk fullt "teppe" da sjokoladene skulle nevnes. Ærre mulig???     Ja. :sukk: 

Tror det er lett å få jernteppe når det går på tid og man har et gitt antall man skal nevne, uansett hvor mye man egentlig kan.

• Liker 4
Skrevet
PusheenPusheen skrev (14 minutter siden):

Tror det er lett å få jernteppe når det går på tid og man har et gitt antall man skal nevne, uansett hvor mye man egentlig kan.

...og alt skal ut på tv til hele jordens befolkning, sånn ca. Klart at det kan låse seg da ja. 

• Liker 2
Skrevet
PusheenPusheen skrev (12 timer siden):

Og ikke bare Frank Løke, men når det svares "Sverige" på Islands flagg, og "Israel" på Skottlands flagg, da gjør de seg til. Er det noen flagg man ser ofte, så er det Sverige og Israel, og ikke minst Islands. Skottlands flagg bør heller ikke være så ukjent at man tipper helt feil.

Tja. Jeg hadde ikke klart Skottland. Og har vært der et par ganger. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
CrazyCatLady2500 skrev (19 minutter siden):

Tja. Jeg hadde ikke klart Skottland. Og har vært der et par ganger. 

Men hadde du tippet Israel? Israels flagg er jo rimelig kjent😅 Neida, ikke alle kan alle flagg, men tror ikke på at hun på ekte trodde det var Israel. Det ble liksom hele pakka med feilsvaring fra så mange den episoden, som gjorde at jeg ikke kjøper det.

Endret av PusheenPusheen
  • Liker 3
Skrevet
PusheenPusheen skrev (1 time siden):

Men hadde du tippet Israel? Israels flagg er jo rimelig kjent😅 Neida, ikke alle kan alle flagg, men tror ikke på at hun på ekte trodde det var Israel. Det ble liksom hele pakka med feilsvaring fra så mange den episoden, som gjorde at jeg ikke kjøper det.

Nei, Israel kan jeg ☺️ 

Men Skottland er nok en del av UK for meg. Sånn flaggmessig.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (8 minutter siden):

Nei, Israel kan jeg ☺️ 

Men Skottland er nok en del av UK for meg. Sånn flaggmessig.

Joda, ser den. 

• Liker 1
Skrevet
Fant80 skrev (På 20.9.2025 den 16.14):

Min påstand er at man ikke er særlig smart om man ikke skjønner at Frank Løke mange ganger har svart feil med vilje for å få være med i flere episoder. Det er ekstremt åpenbart. At fyren er en idiot på mange vis endrer ikke på det.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Djækklåsst skrev (1 time siden):

Min påstand er at man ikke er særlig smart om man ikke skjønner at Frank Løke mange ganger har svart feil med vilje for å få være med i flere episoder. Det er ekstremt åpenbart. At fyren er en idiot på mange vis endrer ikke på det.

Helt enig. Det ble veldig tydelig da han svarte «hespetre» på spørsmålet om et norsk treslag. Hespetre er et ord som er sjeldent i bruk og har en såpass spesifik betydning at godeste Herr Løke aldri ville ha blandet det med et treslag. Det er bare helt usannsynlig. Og da han fulgte opp med «Hillary Bush», fjernet han den siste lille tvilen om hvorvidt han svarer feil med vilje.

Veldig kjedelig (men ikke overraskende) at han holder på sånn. 

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...