Kokosmakrone Skrevet 7. september #301 Skrevet 7. september Kan Frank Løke ha fått beskjed av produksjonen om å være litt ekstra seg selv for å lage "god TV"? Syns det virker som han spiller en rolle. Litt det samme med Ørjasæter i fjor. Jeg liker egentlig programmet, men når noen er så outrert som Frank Løke, får jeg følelsen av skuespill. 11
mwaer Skrevet 7. september #302 Skrevet 7. september Jeg har alltid fått dårlige vibber av Frank Løke, og inntrykket mitt forsterkes enda mer etter å ha sett han i de første episodene. Fyren virker totalt ustabil og kamerakåt. 19 2
Ninaen Skrevet 7. september #303 Skrevet 7. september Kokosmakrone skrev (31 minutter siden): Kan Frank Løke ha fått beskjed av produksjonen om å være litt ekstra seg selv for å lage "god TV"? Syns det virker som han spiller en rolle. Litt det samme med Ørjasæter i fjor. Jeg liker egentlig programmet, men når noen er så outrert som Frank Løke, får jeg følelsen av skuespill. Tror jeg ikke. Du trenger ikke be Løke være litt ekstra seg selv, det er han uansett. Vil minne om «Skal vi danse?» og borat… JT og Einar virker om noe heller brydd. Bra han får straff/konsekvens for å sabotere andre og herpe inventar i det minste. 16 1
Susan Sto Helit Skrevet 8. september #304 Skrevet 8. september Kokosmakrone skrev (12 timer siden): Kan Frank Løke ha fått beskjed av produksjonen om å være litt ekstra seg selv for å lage "god TV"? Syns det virker som han spiller en rolle. Litt det samme med Ørjasæter i fjor. Jeg liker egentlig programmet, men når noen er så outrert som Frank Løke, får jeg følelsen av skuespill. Jeg har tidvis mistenkt det samme. Ikke nødvendigvis at han skal være litt ekstra seg selv. Men at han sal fremheve at han er smart, og at det er "krise" å bli lenge i programmet. Samtidig som han passer på å svare nok feil til å bli med en god stund. For dette programmet blir nok mye kjedeligere når Frank ryker ut, og de ikke lenger kan spille på at det er "de smarte" og " de dumme" som kjemper litt mot hverandre. (For alle heier jo litt på at en av "de dumme" skal ryke ut før en av "de smarte") Og det er noe morsomt i at Frank blir en uke til, og taper for Fetisha.
gladidag Skrevet 8. september #305 Skrevet 8. september mwaer skrev (14 timer siden): Jeg har alltid fått dårlige vibber av Frank Løke, og inntrykket mitt forsterkes enda mer etter å ha sett han i de første episodene. Fyren virker totalt ustabil og kamerakåt. Han gjør seg jo dummere enn han er, lyser jo «juks» lang vei når han ikke får til enkle engelske gloser f.eks… 7 2
mwaer Skrevet 8. september #306 Skrevet 8. september Susan Sto Helit skrev (9 timer siden): Jeg har tidvis mistenkt det samme. Ikke nødvendigvis at han skal være litt ekstra seg selv. Men at han sal fremheve at han er smart, og at det er "krise" å bli lenge i programmet. Samtidig som han passer på å svare nok feil til å bli med en god stund. For dette programmet blir nok mye kjedeligere når Frank ryker ut, og de ikke lenger kan spille på at det er "de smarte" og " de dumme" som kjemper litt mot hverandre. (For alle heier jo litt på at en av "de dumme" skal ryke ut før en av "de smarte") Og det er noe morsomt i at Frank blir en uke til, og taper for Fetisha. Ser ærlig talt frem til at han ryker ut. Det er mange artige personligheter der som heller kan få mer skjermtid. Dette virker som en av de siste krampetakene man ser hos en middelaldrende mann som desperat prøver å være relevant og provoserende. Jeg synes at Kevin er en veldig artig type. Jeg synes at han også ligner på Esel i Shrek (i aller beste mening). 😆 Fått mer sansen for Arve, og AnneMa er jo en karakter. Niklas synes jeg også gir grei underholdningsverdi, og merket at han var borte siste episode. Iselin håper jeg vi får se mer av, men det gjør vi nok garantert. 14 1
Sen ve ben Skrevet 11. september #307 Skrevet 11. september mwaer skrev (På 8.9.2025 den 20.38): Ser ærlig talt frem til at han ryker ut. Det er mange artige personligheter der som heller kan få mer skjermtid. Dette virker som en av de siste krampetakene man ser hos en middelaldrende mann som desperat prøver å være relevant og provoserende. Jeg synes at Kevin er en veldig artig type. Jeg synes at han også ligner på Esel i Shrek (i aller beste mening). 😆 Fått mer sansen for Arve, og AnneMa er jo en karakter. Niklas synes jeg også gir grei underholdningsverdi, og merket at han var borte siste episode. Iselin håper jeg vi får se mer av, men det gjør vi nok garantert. Jeg tror at vi skal måtte vente lenge på det, for han spiller dummere enn han er for å være på skjerm mest mulig. Iselin er jeg ikke enig i, håper hun ryker ut fort. 4
Linazer Skrevet 11. september #309 Skrevet 11. september PusheenPusheen skrev (1 time siden): FL kan ikke være SÅ dum på ekte. Selvsagt er han ikke det. Men det hele er så tåpelig åpenbart!!! 3
-Pusheen- Skrevet 11. september #310 Skrevet 11. september Linazer skrev (6 minutter siden): Selvsagt er han ikke det. Men det hele er så tåpelig åpenbart!!! Jeg tror ikke Juritzen er så dum heller. Skrev Sverige på Islands flagg. Og Kathrine som skrev Israel på Skottlands flagg... Det går jeg ikke med på. 5
Gjest Snowx Skrevet 11. september #311 Skrevet 11. september Hilary Bush ja.. Herregud Frank. Så irriterende med det skuespillet.
Janzypants Skrevet 11. september #312 Skrevet 11. september Snowx skrev (21 minutter siden): Hilary Bush ja.. Herregud Frank. Så irriterende med det skuespillet. Enig! Skulle fanden ikke forundre meg om han faker seg helt til seier. All PR er visst god PR? 🤔 5 1
-Pusheen- Skrevet 11. september #313 Skrevet 11. september Ganske kjipt hvis hele konkurransen er rigga... Mister litt lysten på å se videre hvis alt uansett er avtalt på forhånd. 7
Janzypants Skrevet 11. september #314 Skrevet 11. september I mørkerommet i dag, slik Frank holdt på. Jeg tror faktisk at Jan Thomas ble irritert på ordentlig. Han er jo helt ustyrlig. Jeg fatter ikke at tv2 caster han igjen etter det stuntet han dro på "Skal vi danse". 18 1
tirben Skrevet 11. september #315 Skrevet 11. september Janzypants skrev (11 minutter siden): I mørkerommet i dag, slik Frank holdt på. Jeg tror faktisk at Jan Thomas ble irritert på ordentlig. Han er jo helt ustyrlig. Jeg fatter ikke at tv2 caster han igjen etter det stuntet han dro på "Skal vi danse". Helt enig! Han ødelegger alle programmene har med i, for han "tror" han er så morsom. Blir kvalm av hele fyren! Blir irritert bare jeg ser ham i butikken! 14 5
-Pusheen- Skrevet 11. september #316 Skrevet 11. september Janzypants skrev (50 minutter siden): I mørkerommet i dag, slik Frank holdt på. Jeg tror faktisk at Jan Thomas ble irritert på ordentlig. Han er jo helt ustyrlig. Jeg fatter ikke at tv2 caster han igjen etter det stuntet han dro på "Skal vi danse". Han tenkte ikke på at han ikke var alene der og plutselig kunne slå noen med alt han kastet rundt seg... 4
iRack Skrevet 11. september #317 Skrevet 11. september Løke er i hvert fall ingen god skuespiller. 8 2
Nowayback Skrevet 11. september #318 Skrevet 11. september Annema får jeg brekninger av. Bare ved synet av henne og at hun åpner munnen. Grøss. 6
NordicViking Skrevet 12. september Forfatter #319 Skrevet 12. september Snowx skrev (17 timer siden): Hilary Bush ja.. Herregud Frank. Så irriterende med det skuespillet. Enig. Det der var den siste dråpen for meg. Han har absolutt ingen troverdighet, og jeg håper TV2 ikke lar ham holde på slik helt til finalen. Det vil ødelegge hele konseptet når noen får lov til å spille dum helt fram til "seier". 🤬🤬🤬 9
Titania Skrevet 12. september #320 Skrevet 12. september Tv2 har sak om det idag, at de gjør seg dummere. https://www.tv2.no/underholdning/gjor-oss-dummere-enn-vi-egentlig-er/18085244/ 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå