Phoenix Heart Skrevet 25. oktober 2024 #181 Del Skrevet 25. oktober 2024 Zidji skrev (6 minutter siden): Endelig er kjedelige Sebastian ute. Håper ikke Morten vinner, det blir så tilgjort. De andre virker mer "autentisk" dumme, i mangel på bedre ord 🤭 Hadde vært så gøy om Elin vant 😅 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 25. oktober 2024 #182 Del Skrevet 25. oktober 2024 Freyja Valkyrie skrev (3 timer siden): Hadde vært så gøy om Elin vant 😅 Ler meg ihjel hvis hun vinner🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 26. oktober 2024 #183 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg synes faktisk programmet er blitt bedre etter hvert som de er blitt færre. Og særlig etter et par personer forsvant, særlig Caroline. Tenkte ikke at gruppedynamikk skulle ha så mye å si i et sånt program, men jaggu gjør det noe med seeropplevelsen her også når gruppa ikke funker og noen lager mye «støy’. Skulle ønske det var mindre «i sync» og mer fra selve oppgavene, og særlig at vi fikk se mer fra skriftlig eksamen, altså svarene. At de f.eks gikk gjennom en del svar i plenum, til fordel for noe av sync’en. Synes forresten på generelt grunnlag at «i sync» begynner å bli slitsomt, at det blir for mye av det i alle type programmer hvor man bruker det. Mange program hadde vært bedre uten eller i alle fall med minimalt. Dette er et av dem. Ta heller med flere klipp fra oppgavene med kommentarer, frustrasjon osv. La oss få tenke litt selv og observere folk i stedet for å hele tida få servert hva de tenker og tenkte i alle situasjonene som vises. 15 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 26. oktober 2024 #184 Del Skrevet 26. oktober 2024 Ninaen skrev (1 time siden): Jeg synes faktisk programmet er blitt bedre etter hvert som de er blitt færre. Og særlig etter et par personer forsvant, særlig Caroline. Tenkte ikke at gruppedynamikk skulle ha så mye å si i et sånt program, men jaggu gjør det noe med seeropplevelsen her også når gruppa ikke funker og noen lager mye «støy’. Skulle ønske det var mindre «i sync» og mer fra selve oppgavene, og særlig at vi fikk se mer fra skriftlig eksamen, altså svarene. At de f.eks gikk gjennom en del svar i plenum, til fordel for noe av sync’en. Synes forresten på generelt grunnlag at «i sync» begynner å bli slitsomt, at det blir for mye av det i alle type programmer hvor man bruker det. Mange program hadde vært bedre uten eller i alle fall med minimalt. Dette er et av dem. Ta heller med flere klipp fra oppgavene med kommentarer, frustrasjon osv. La oss få tenke litt selv og observere folk i stedet for å hele tida få servert hva de tenker og tenkte i alle situasjonene som vises. Enig! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 26. oktober 2024 #185 Del Skrevet 26. oktober 2024 (endret) Ninaen skrev (4 timer siden): Jeg synes faktisk programmet er blitt bedre etter hvert som de er blitt færre. Og særlig etter et par personer forsvant, særlig Caroline. Tenkte ikke at gruppedynamikk skulle ha så mye å si i et sånt program, men jaggu gjør det noe med seeropplevelsen her også når gruppa ikke funker og noen lager mye «støy’. Skulle ønske det var mindre «i sync» og mer fra selve oppgavene, og særlig at vi fikk se mer fra skriftlig eksamen, altså svarene. At de f.eks gikk gjennom en del svar i plenum, til fordel for noe av sync’en. Synes forresten på generelt grunnlag at «i sync» begynner å bli slitsomt, at det blir for mye av det i alle type programmer hvor man bruker det. Mange program hadde vært bedre uten eller i alle fall med minimalt. Dette er et av dem. Ta heller med flere klipp fra oppgavene med kommentarer, frustrasjon osv. La oss få tenke litt selv og observere folk i stedet for å hele tida få servert hva de tenker og tenkte i alle situasjonene som vises. Ja, enig! Skrev akkurat om sync i forræder-tråden, men vi ser akkurat det samme hos Norges Dummeste. Så snart det skjer noe så får vi kun se det essensielle, og så bærer det rett i kommentatorform i sync med handlingen. Vi seere får jo ikke tenke selv. Problemet med Norges Dummeste er at det er så vanvittig mye fjas i sync. "Jeg vil hjem", "faen at jeg ikke klarte det, for jeg visste det jo egentlig", "nå er det min tur", "så frustrert jeg er" osv. Er jo så mye tomsnakk. Vi skjønner jo alt dette basert på konsept, handling og reaksjoner. Seerne er jo ikke noen naut som må ha dette inn med teskje. Vi vil heller se mer av det som skjer og hva deltakerne svarer. Ellers var det fint å få ut Sebastian. Det har ligget i kortene lenge. Og så er det alltid godt å se Elin bli værende Håper virkelig Aurora klarer å karre seg ut før Elin. Synes for øvrig at Elin sliter noe voldsomt der inne nå. Endret 26. oktober 2024 av Ctrl 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 29. oktober 2024 #186 Del Skrevet 29. oktober 2024 DelvisPresley skrev (På 21.9.2024 den 13.35): For så vidt fin gest å sende Vendela ut. Men Elin er fremdeles så ekkelt hovmodig hver gang hun kan noe andre ikke klarer. Som om alt hun kan er allmennskunskap, mens det hun ikke kan ikke er viktig. Det kalles humor 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 29. oktober 2024 #187 Del Skrevet 29. oktober 2024 Nor skrev (2 timer siden): Det kalles humor Synes ikke hun er noe morsom, jeg. Vi har nok helt forskjellig humor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 29. oktober 2024 #188 Del Skrevet 29. oktober 2024 Nor skrev (3 timer siden): Det kalles humor Den "humoren" der hadde hun ikke kommet langt med sån proffesjonellt i hvertfall. Å man kan bare ikke si at man ikke har humor om man ikke finner Elin Ørjasæter morsom. Det er for spesielt interesserte i tilfelle. At du er enig med alt det hun spyr ut av seg er en ting,men at man virkelig finner dama morsom? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 29. oktober 2024 #189 Del Skrevet 29. oktober 2024 Jeg synes Elin er morsom- i Norges dummeste. Har sett flere av episodene sammen med sønnen min. Er hun han flirer mest av også. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestisen Skrevet 29. oktober 2024 #190 Del Skrevet 29. oktober 2024 Jeg synes også at Elin er morsom, bortsett fra da hun kalte Aurora og Caroline for bimboer, det var direkte ufint. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 29. oktober 2024 #191 Del Skrevet 29. oktober 2024 Lestisen skrev (37 minutter siden): Jeg synes også at Elin er morsom, bortsett fra da hun kalte Aurora og Caroline for bimboer, det var direkte ufint. Hun er ufin. Det er det du sitter å ler av. Du bare cherryplukker hva du synes er innafor og ikke. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestisen Skrevet 30. oktober 2024 #192 Del Skrevet 30. oktober 2024 Fant80 skrev (8 timer siden): Hun er ufin. Det er det du sitter å ler av. Du bare cherryplukker hva du synes er innafor og ikke. Alle har vel ulike toleransegrenser og hva man lar seg krenke av 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 31. oktober 2024 #193 Del Skrevet 31. oktober 2024 Spoiler Der var Elin ute. Men idag imponerte Morten meg. Good for him. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. november 2024 #194 Del Skrevet 2. november 2024 tussi84 skrev (På 21.9.2024 den 2.52): Begynner å lure på om noen har gått på skolen i det hele tatt Når de ikke vet: - kokepunktet for vann - hva Glomma er - i hvilken mnd har vi ekstra dag ved skuddår - nummeret til nødnummer politiet - hvor mange dl det er i en liter - hvor mye et snes er Vært mange andre lette også men å ikke vite svaret på dem over.. Vel kanskje de burde gå en runde til på barneskolen. Håper og tror at de gjør seg dummere enn de er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 2. november 2024 #195 Del Skrevet 2. november 2024 Honey Dew skrev (2 minutter siden): Håper og tror at de gjør seg dummere enn de er. Enig. Noen av dem har jo vært helt krise... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 7. november 2024 #196 Del Skrevet 7. november 2024 (endret) Må dere ikke klikke dere inn på nettsider hvis dere ikke har sett finalen. Flere nettsider har røpt hvem som "vinner" i dag, og det utenfor spoilervarsel! Herav VG gjennom "siste nytt"!! Jeg blir så eitrende forbanna av slikt. Nå er finalen ødelagt for min del. Endret 7. november 2024 av Ctrl 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 7. november 2024 #197 Del Skrevet 7. november 2024 Spoiler Jeg var helt sikker på at Morten kom til å vinne. Idag var han god. Sier som Aurora, hvor har han vært de andre dagene? Han kan jo masse. Vinneren fortjente seier, da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanja2345 Skrevet 7. november 2024 #198 Del Skrevet 7. november 2024 Helt overbevist om at Vendela hadde stått igjen som vinner om hun ikke hadde fått free pass 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apen Julius Skrevet 8. november 2024 #199 Del Skrevet 8. november 2024 Krist1an skrev (På 29.8.2024 den 16.34): Gratis PR og sansynlig økonomisk godtgjørelse. Flest episoder tjener mest? Er de da så dumme de tre siste? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 8. november 2024 #200 Del Skrevet 8. november 2024 Morten har gjort det bra på logikk-oppgavene, og du ser at han er god på å resonnere og assosiere når han får tid/ro. Det er egenskaper som sier mer om intelligens/smarthet, enn å kunne pugge mengder allmennkunnskap. Du ser også at han blir fort påvirka av stress/støy rundt. Og virker som han er blitt så Mata med dysleksien sin at han selv tror han er dum. Min hypotese er at Morten egentlig er ganske smart, og bare trenger rette type lærere/forhold rundt. Mayo er heller ikke så dum som han kan virke som. Er litt de samme tinga som hos Morten. Ørjaseter påpekte også i intervju at hun hadde lært mye av å være med, spesielt mtp dette at man er smart/kan ting på ulike områder, og at de som kanskje ikke var gode i allmennkunnskap ofte gjorde det bra på logikkpppgavene, hvor hun var sjanseløs. Synes det var greit Aurora Gude slapp å vinne. 😅 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå