Djækklåsst Skrevet lørdag kl 12:43 #261 Skrevet lørdag kl 12:43 (endret) Hanne67 skrev (18 timer siden): Det viser bare at Mensa - medlemmer kun er intelligente på spesifikke ting. Jeg har alltid sagt at f.eks. på praktiske tenkemåter og ferdigheter, er teoretikere stokk dumme. Riktignok litt overrasket over at han ikke klarte logikkoppgaven, som det jo er mye av i Mensa-tester. Han klarte da åpenbart oppgaven, men valgte å kaste blomstene slik at han ikke fikk bestått, og dermed økte sjansen for å være en uke til. Han vil ha litt TV-tid når han først er med. Ingen sjanse for at en som har bestått Mensa-testen ikke skjønte at blomstrene var med annenhver gang, og hans forsøk på å late som om han ikke tok det var ikke overbevisende. Ser nå at flere andre har påpekt det samme. Endret lørdag kl 12:44 av Djækklåsst 11
Nowayback Skrevet lørdag kl 17:25 #262 Skrevet lørdag kl 17:25 Fru Uperfekt skrev (14 timer siden): Reagerte på dialekt oppgaven siden minst et av ordene har to forskjellige løsninger alt etter hvor i landet en er fra Det var faktisk mange vanskelige ord i den oppgaven. 3
Fru Uperfekt Skrevet lørdag kl 17:52 #263 Skrevet lørdag kl 17:52 Nowayback skrev (26 minutter siden): Det var faktisk mange vanskelige ord i den oppgaven. Joda, men vet at Løye ikke er det samme over hele landet
Jodaneida Skrevet lørdag kl 22:51 #264 Skrevet lørdag kl 22:51 Fru Uperfekt skrev (4 timer siden): Joda, men vet at Løye ikke er det samme over hele landet De hadde vel fått rett om de svarte alternativene som er rett. Kevin er Ola Halvorsen. Jeg bare orker ikke 6
Fru Uperfekt Skrevet lørdag kl 23:01 #265 Skrevet lørdag kl 23:01 Jodaneida skrev (9 minutter siden): De hadde vel fått rett om de svarte alternativene som er rett. Kevin er Ola Halvorsen. Jeg bare orker ikke Usikker, skulle ikke da alternativer og blitt oppgitt? 1
Jodaneida Skrevet søndag kl 00:01 #266 Skrevet søndag kl 00:01 Fru Uperfekt skrev (1 time siden): Usikker, skulle ikke da alternativer og blitt oppgitt? Hvorfor det? De har jo også klippet bort masse.
Justlooking Skrevet søndag kl 00:17 #267 Skrevet søndag kl 00:17 Nowayback skrev (På 30.8.2025 den 0.27): Fetisha er så utrolig slitsom. Må hun skrike HELE tiden..? Kevin Lauren er utrolig morsom. 37 år og snakker som en ungdomsskoleelev😂 Orker ikke se på mye pga fetisha. Var det Karlstad som røk ut først? 1
Nowayback Skrevet søndag kl 01:21 #268 Skrevet søndag kl 01:21 Justlooking skrev (1 time siden): Orker ikke se på mye pga fetisha. Var det Karlstad som røk ut først? Ja, Karlstad røk ut først. 1
Fru Uperfekt Skrevet søndag kl 14:49 #269 Skrevet søndag kl 14:49 Jodaneida skrev (14 timer siden): Hvorfor det? De har jo også klippet bort masse. Joda, men tenkte når svaret kommer opp evt når T snakker
PennyC Skrevet søndag kl 14:55 #270 Skrevet søndag kl 14:55 Nowayback skrev (21 timer siden): Det var faktisk mange vanskelige ord i den oppgaven. Nei….det kommer vel an på hva du kan. Jeg synes alle var godt kjent - av meg. 2
Linazer Skrevet søndag kl 15:13 #271 Skrevet søndag kl 15:13 Zidji skrev (På 29.8.2025 den 23.29): Skulle til å skrive det samme. Er så opplagt. Samme med det spørsmålet om visepresidenten i usa. Han sier han er trumpster men klarer liksom plutselig ikke huske riktig navn, så han skriver heller noe som ligner så det skal virke troverdig at han tar feil 😛 Det burde vel ikke være mulig å være både mensameddlem og Trumptilhenger!!! 9
PusheenPusheen Skrevet søndag kl 15:15 #272 Skrevet søndag kl 15:15 Linazer skrev (Akkurat nå): Det burde vel ikke være mulig å være både mensameddlem og Trumptilhenger!!! !!! Jeg tenkte det samme. Hæ, liksom. 2
Linazer Skrevet søndag kl 15:16 #273 Skrevet søndag kl 15:16 Fru Uperfekt skrev (På 30.8.2025 den 5.22): Reagerte på dialekt oppgaven siden minst et av ordene har to forskjellige løsninger alt etter hvor i landet en er fra På min dialekt er høtt noe vi bruker når vi fisker. En klepp, stokk med spiker/krok i enden. Så den hadde ikke jeg fått rett. 2
PusheenPusheen Skrevet søndag kl 15:22 #274 Skrevet søndag kl 15:22 Linazer skrev (5 minutter siden): På min dialekt er høtt noe vi bruker når vi fisker. En klepp, stokk med spiker/krok i enden. Så den hadde ikke jeg fått rett. De burde jo spesifisert hvilken dialekt de hadde hentet ordene fra. "Hva betyr xx på trøndersk" for eksempel. 5
Fru Uperfekt Skrevet søndag kl 16:20 #275 Skrevet søndag kl 16:20 Linazer skrev (1 time siden): På min dialekt er høtt noe vi bruker når vi fisker. En klepp, stokk med spiker/krok i enden. Så den hadde ikke jeg fått rett. Nettopp, så merkelig at ikke vi som seere får opp alle rette svar 1
ElectricScum Skrevet i går, 09:20 #276 Skrevet i går, 09:20 Fant80 skrev (På 31.7.2025 den 17.54): Dette lukter AnneMA lange veier.. Det hadde vært litt ironisk. Anne-Ma var førstemann ut i "Sistemann ut", der hensikten var å være der lengst mulig.. Og nå er det fare for at hun blir sistemann ut i det programmet hvor helst vil være førstemann ut. "Vann æi ikke? Æi misforsto! Trodde æi sku' ud først, og så ud sist!" 1
Zenhouse Skrevet 16 timer siden #277 Skrevet 16 timer siden gladidag skrev (På 30.8.2025 den 11.04): KL er enten stokk dum eller spiller en rolle .. 37 år og oppfører seg som 16 🤨 Han har selv sagt at han spiller en karakter- men et snev av seg selv i. Her et et klipp fra Paradise Hotel da han var 26 år. Han har prøvd lenge å bli kjendis- kan vel si han for såvidt har lykkes nå. Stusser over at han som har vokst opp i Sandnes, snakker østlandsk- hvertfall så lenge han har vært i «rampelyset». For dere som er derfra, høres den ekte ut eller innlært? Søsteren feks snakker helt vanlig dialekt fra der de er fra. https://youtu.be/B_8RJTnKoFI 1
Ninaen Skrevet 2 timer siden #278 Skrevet 2 timer siden AnneMa overrasker jo positivt her. Og Fetisha er overhodet ikke dum, bare hull i allmennkunnskap, noe jeg ikke er overraska over. Tydelig nå at Løke gjør seg til for å forlenge tv-tida si ja. At han ikke vet at hespetre ikke er et tre, den må han lenger ut på landet med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå