AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #1 Del Skrevet 15. august 2024 Nylig har jeg fått kontakt med en gammel bekjent av meg. Selv står jeg i et samlivsbrudd som føles som aldri tar slutt… Samme gjør h*n. Bare h*n ligger ett år foran meg i denne prosessen. Når vi har barnefri har vi funnet på ting å hatt det veldig hyggelig. Begge er nok litt rustne på denne dating fronten da begge har mange års forhold bak seg. Vi er begge enige i at vi vil bruke god tid, så ting går litt tregt. H*n «betrygger» meg med at h*n er blitt veldig glad i meg å vil veldig gjerne fortsette å bli bedre kjent. Saken er at h*n sin eks, har satt i gang et kaos. Pga dette forklarer h*n at hodet ikke er helt med om dagen, å at vi ikke kan snakke sammen før barna har sovnet på kvelden (typ 23-24 tiden). Jeg skjønner dette har jeg sagt. Men saken er at jeg også syntes det er litt vanskelig å ikke ha noe form for kommunikasjon før h*n ringer på kvelden for å si god natt. Dette dating greiene syntes jeg er veldig vanskelig, det å kjenne på følelsen av å ville snakke å være med en person igjen, er så god å ikke minst savnet… Spørsmålet mitt oppi alt dette er vel om jeg er for kravstor i tankene mine?. Vil jo gjerne få dette til å funke på et vis, men om man omtrent ikke kommuniserer blir jo det litt vanskelig også…. Anonymkode: f2a08...7fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #2 Del Skrevet 15. august 2024 Jeg hadde nok synes du forventer litt for mye av en du bare dater. Han ringer deg hver kveld så det er ikke som om dere ikke snakker sammen. Anonymkode: fb3f8...82a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #3 Del Skrevet 16. august 2024 Jeg synes han er veldig på tilbudssiden om han ringer deg hver kveld. Han står midt i en kritisk fase av livet for både han og barna, det skulle bare mangle at han gir de full oppmerksomhet på dagtid en periode. Faktisk så vil jeg si dette er veldig bra gjort av han for mange hadde prioritert en forelskelse og latt barna seile sin egen sjø mens de satt med nesa i mobilen. Personlig hadde jeg ikke trengt å ringes hver kveld en gang så lenge dere treffes og har det fint i de barnefrie ukene, men det er meg. Anonymkode: a770b...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ZarahSweet Skrevet 16. august 2024 #4 Del Skrevet 16. august 2024 Å snakke HVER kveld er dedikasjon! Om han prioriterer dere når dere har barnefri og ringer HVER kveld så vil jeg påstå han liker deg jævlig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #5 Del Skrevet 19. august 2024 Her trenger du ikke være usikker! Men husk å gi deg selv tid til å kjenne på om han er rett for deg & ikke bare at du gleder deg over følelsen av å være forelsket og alt det innebærer. Anonymkode: 2aabb...ed8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #6 Del Skrevet 20. august 2024 On 8/15/2024 at 9:51 PM, AnonymBruker said: Nylig har jeg fått kontakt med en gammel bekjent av meg. Selv står jeg i et samlivsbrudd som føles som aldri tar slutt… Samme gjør h*n. Bare h*n ligger ett år foran meg i denne prosessen. Når vi har barnefri har vi funnet på ting å hatt det veldig hyggelig. Begge er nok litt rustne på denne dating fronten da begge har mange års forhold bak seg. Vi er begge enige i at vi vil bruke god tid, så ting går litt tregt. H*n «betrygger» meg med at h*n er blitt veldig glad i meg å vil veldig gjerne fortsette å bli bedre kjent. Saken er at h*n sin eks, har satt i gang et kaos. Pga dette forklarer h*n at hodet ikke er helt med om dagen, å at vi ikke kan snakke sammen før barna har sovnet på kvelden (typ 23-24 tiden). Jeg skjønner dette har jeg sagt. Men saken er at jeg også syntes det er litt vanskelig å ikke ha noe form for kommunikasjon før h*n ringer på kvelden for å si god natt. Dette dating greiene syntes jeg er veldig vanskelig, det å kjenne på følelsen av å ville snakke å være med en person igjen, er så god å ikke minst savnet… Spørsmålet mitt oppi alt dette er vel om jeg er for kravstor i tankene mine?. Vil jo gjerne få dette til å funke på et vis, men om man omtrent ikke kommuniserer blir jo det litt vanskelig også…. Anonymkode: f2a08...7fc Det lureste er å ikke drive med andre menn når du er i et samlivsbrudd. Lite tips bare Anonymkode: 2feed...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå