AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #1 Skrevet 15. august 2024 Trenger å få i meg mer væske, men sliter med å kun drikke vann. Hva drikker du som ikke er vann? Alle tips ønskes 😊 Anonymkode: dbadd...c7f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #2 Skrevet 15. august 2024 ikke om du har e.g. agurk i vannet, eller sitron heller? Det er ikke noe annen drikke som er så bra for kroppen som vann dessverre.. Anonymkode: f8c53...17a 3
luxifine Skrevet 15. august 2024 #3 Skrevet 15. august 2024 (endret) Bare generelt, eller sunne variasjoner? Du kan pimpe vannet ditt med bær, agurkskiver eller en sitrusskive, eller du kan kjøpe reabsorb på apoteket (elektrolytter). Taffelvann eller vann med smak på 1,5l flasker. Finnes selvsagt saft med og uten sukker, hjemmelaget og kjøpt. Utvannet jus, eplejus og farris er bra mot tørsten, lemonade....? Har sikkert ikke oppfunnet hjulet her med innlegget mitt, men var det vi drikker Endret 15. august 2024 av luxifine 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #4 Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ikke om du har e.g. agurk i vannet, eller sitron heller? Det er ikke noe annen drikke som er så bra for kroppen som vann dessverre.. Anonymkode: f8c53...17a Drikker allerede rundt 1-2 liter vann per dag. Ønsker tips til noe annet. Må ikke være supersunt, men unngår brus og saft med sukker og kunstig søtning. Anonymkode: dbadd...c7f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #5 Skrevet 15. august 2024 luxifine skrev (8 minutter siden): Bare generelt, eller sunne variasjoner? Du kan pimpe vannet ditt med bær, agurkskiver eller en sitrusskive, eller du kan kjøpe reabsorb på apoteket (elektrolytter). Taffelvann eller vann med smak på 1,5l flasker. Finnes selvsagt saft med og uten sukker, hjemmelaget og kjøpt. Utvannet jus, eplejus og farris er bra mot tørsten, lemonade....? Har sikkert ikke oppfunnet hjulet her med innlegget mitt, men var det vi drikker Må ikke være veldig sunt, men helst ikke saft og brus. Hva er reabsorb? Finner ikke noe om det på nett... Anonymkode: dbadd...c7f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #6 Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Trenger å få i meg mer væske, men sliter med å kun drikke vann. Hva drikker du som ikke er vann? Alle tips ønskes 😊 Anonymkode: dbadd...c7f For å klare å drikke nok i løpet av døgnet så tillater jeg meg å drikke sukkerfri brus. Drikker appelsinjuice til frokost og noe eplejuice. Da kjøper vi bare Sunniva Juice, selv om den er uforskammet dyr. I tillegg, jeg lever ikke evig og skal leve best mulig den tiden jeg lever. Anonymkode: 9b3a2...43d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #7 Skrevet 15. august 2024 Det er best å fokusere på vannet. Du kan ha oppi oppdelte biter av agurk, jordbær, blåbær, frossen mango i biter. Aller helst venne deg av med alt kunstig søtning. Anonymkode: 60e72...d76
sofie777 Skrevet 15. august 2024 #8 Skrevet 15. august 2024 Hvorfor ikke saft? Du kan drikke litt usunt skriver du, da er vel saft innenfor. Jeg har drukket Zeroh i årevis. Trenger ikke følge 1+9 delingen til punkt og prikke (har ikke sjekket, faktisk), men finner det som passer for meg for hver type. Kjøper forskjellig smak hver gang, så blir jeg ikke lei heller. (Tips: gammel flaske fungerer perfekt som drikkeflaske mens man blander fra ny flaske. Pant flasken når man begynner på ny type saft, trenger ikke Stanley eller andre ting!) 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #9 Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Drikker allerede rundt 1-2 liter vann per dag. Ønsker tips til noe annet. Må ikke være supersunt, men unngår brus og saft med sukker og kunstig søtning. Anonymkode: dbadd...c7f Hva med en te som er god kald også? Pukka har en lakris te, den er kjempe god kald. Pleier å ha en pose te i en Voss glassflaske og heller på vann, lar posen trekke en liten stund og Vipps så har en drikke som er litt søt og har litt smak uten sukker. Prøvd deg fram med urte/grønn te. Anonymkode: 64e48...db0 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #10 Skrevet 17. august 2024 Juice? Jeg kjøper den fra Cevita hvis jeg vil ha noe annet enn vann. Anonymkode: 2b9ab...932
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #11 Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 21.48): Drikker allerede rundt 1-2 liter vann per dag. Ønsker tips til noe annet. Må ikke være supersunt, men unngår brus og saft med sukker og kunstig søtning. Anonymkode: dbadd...c7f Men du trenger da ikke drikke mer enn 1-2 liter om dagen? Anonymkode: 98451...970 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #12 Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Men du trenger da ikke drikke mer enn 1-2 liter om dagen? Anonymkode: 98451...970 Kan jo være h*n trener og svetter mye regelmessig, eller rett og slett ønsker en annen tørstedrikk å variere med. Anonymkode: 2b9ab...932
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #13 Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men du trenger da ikke drikke mer enn 1-2 liter om dagen? Anonymkode: 98451...970 Jeg trener en del. De dagene jeg trener trenger jeg minst en liter mer enn vanlig, men blir uggen og kvalm av kun vann. Presser i meg så mye jeg klarer, likevel er tisset mørkt. Sliter også med magen om jeg drikker for mye kunstig søtning og har diabetes, så skal ikke ha for mye sukker. Derfor ønsker jeg tips til andre ting å drikke så jeg kan få i meg mer. Men kort fortalt ønsker jeg bare å vite hva andre drikker utenom vann for å få inspirasjon 😊 Anonymkode: dbadd...c7f
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #16 Skrevet 17. august 2024 Jeg har pleid å vanne ut juice, feks tropisk nektar og lignende. Fortsatt søtt nok, synes jeg i hvertfall, men ikke så mye sukker. Anonymkode: 522a1...472 1
Grüner Skrevet 17. august 2024 #17 Skrevet 17. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 23.52): Det er best å fokusere på vannet. Du kan ha oppi oppdelte biter av agurk, jordbær, blåbær, frossen mango i biter. Aller helst venne deg av med alt kunstig søtning. Anonymkode: 60e72...d76 P.s. Les hva hun ts før du svarer… Hun drikker jo allerede ganske mye vann, nær 2l hver dag og vil ha tips om annen væske i tillegg. Hun sier jo at hun ikke vil ha brus/saft pga diabetes og at hun får vondt i magen av mye kunstig søtning. Endret 17. august 2024 av Grüner
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #18 Skrevet 17. august 2024 Jeg bruker disse, spesielt på dager med mye trening og/eller trening i varmen. https://www.tights.no/butikk/futt-restore-sukkerfri-elektrolytter-tipakning/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI2LDJ_4b9hwMVVxCiAx0dFxfmEAQYAiABEgILqfD_BwE Anonymkode: a41cb...7d4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #19 Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men du trenger da ikke drikke mer enn 1-2 liter om dagen? Anonymkode: 98451...970 Jeg drikker 1-1,5 liter kun på/etter trening... Jeg hadde krepert om jeg ikke skulle drukket resten av døgnet. Anonymkode: a41cb...7d4
Grüner Skrevet 17. august 2024 #20 Skrevet 17. august 2024 Te, mineralvann naturell eller med aroma (uten søtning). Melk med lite fett er jo sunn, mager og proteinrik restitusjonsdrikk ved trening. Men som diabetiker bør du ikke drikke for mye melk som tørstedrikk, da det er blodsukkerøkende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå