Gå til innhold

Bedre drømmer på SSRI

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par år siden begynte jeg på antidepressiva mot PMDD (alvorlig PMS). En deilig sideeffekt av medisinene er at jeg etter årevis med insomni nå sover veldig mye bedre - og ikke minst har jeg så spennende og artige, og veldig livaktige drømmer hver eneste natt! Det er blitt sånn at jeg gleder meg til å legge meg hver kveld, fordi jeg er så spent på hva hjernen min skal finne på den kommende natten 😅

Flere som har opplevd å få skikkelig bra netter (på alle måter!) av å ta SSRI??

Anonymkode: 71433...9e1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Da jeg en periode gikk på Remeron for mange år siden, hadde jeg veldig morsomme og livaktige drømmer. Våknet flere ganger av at jeg gapskrattet xD. Gledet meg til å sove middag og å legge meg, for det var morsomme drømmer.

Remeron er det eneste SSRIet som har hatt den effekten da, av alle de andre jeg har prøvd.

Anonymkode: 86d93...462

Skrevet

Gåt også på Ssri men har mye dårlige drømmer, men ikke mareritt 

Anonymkode: dbe77...102

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja! Da jeg en periode gikk på Remeron for mange år siden, hadde jeg veldig morsomme og livaktige drømmer. Våknet flere ganger av at jeg gapskrattet xD. Gledet meg til å sove middag og å legge meg, for det var morsomme drømmer.

Remeron er det eneste SSRIet som har hatt den effekten da, av alle de andre jeg har prøvd.

Anonymkode: 86d93...462

Så gøy at flere har opplevd dette 😃 Jeg går på Cipralex, men opplevde det samme mens jeg en periode gikk på Brintellix.

ts

Anonymkode: 71433...9e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...