Snok1 Skrevet tirsdag kl 11:10 #161 Del Skrevet tirsdag kl 11:10 NakenPanda skrev (På 31.3.2025 den 9.15): Han er en høyremann som faker å være Ap da det på hans tid var den enkleste retning til politisk makt, det sekundet han taper til høsten er han ferdig, og ingen vil huske han noe mer en Jagland. Du husker åpenbart Jagland 30 år senere….. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet tirsdag kl 11:13 #162 Del Skrevet tirsdag kl 11:13 Betasuppe skrev (12 timer siden): Verdiskapere flykter landet. Dyr strøm som var helt unødvendig, og skatter / reguleringer som lammer alt av næringsliv samt sende drøssevis av penger ut av landet for å drepe folk. Veldig trygt og voksent! Når det er sagt så er ikke Erna/Sylvi noe bedre. Det er nesten ikke noe høyreside å snakke om i disse partiene heller. Så hvem kan vi stole på? Hvem bør vi gi vår stemme til? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralalalala Skrevet tirsdag kl 11:17 #163 Del Skrevet tirsdag kl 11:17 Heller høyre enn ap 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet tirsdag kl 11:44 #164 Del Skrevet tirsdag kl 11:44 Jeg bryr meg ikke om aksjene. Men går ikke god for hennes politikk som ikke gavner vanlige folk og arbeidere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betasuppe Skrevet tirsdag kl 11:47 #165 Del Skrevet tirsdag kl 11:47 (endret) Snok1 skrev (34 minutter siden): Så hvem kan vi stole på? Hvem bør vi gi vår stemme til? Stemme blankt kanskje? Jeg stemte Liberalistene før men nå er de de facto utestengt fra å delta pga den nye valgloven. Så eneste alternativet er å stemme med føttene, og flytte ut slik jeg har gjort. Blir det for galt der jeg er nå så flytter jeg bare videre Endret tirsdag kl 11:48 av Betasuppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet tirsdag kl 13:19 #166 Del Skrevet tirsdag kl 13:19 Betasuppe skrev (1 time siden): Stemme blankt kanskje? Jeg stemte Liberalistene før men nå er de de facto utestengt fra å delta pga den nye valgloven. Så eneste alternativet er å stemme med føttene, og flytte ut slik jeg har gjort. Blir det for galt der jeg er nå så flytter jeg bare videre Hvor vil du anbefale å flytte for f.eks en O.G. Liberalist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betasuppe Skrevet tirsdag kl 13:21 #167 Del Skrevet tirsdag kl 13:21 Snok1 skrev (Akkurat nå): Hvor vil du anbefale å flytte for f.eks en O.G. Liberalist? Det kommer helt an på finansiell situasjon og livssituasjon Men hovedsakelig: Der det er minst skatt for det man holder på med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet tirsdag kl 13:30 #168 Del Skrevet tirsdag kl 13:30 Det er så mye informasjon, og vi scroller gjennom så mye daglig at man bare glemmer. Infodemic. Store katastrofer, skandaler ja alt bare går i glemmeboka. Men så kommer det plutselig opp igjen, forsvinner jo aldri fra nettet nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet tirsdag kl 13:32 #169 Del Skrevet tirsdag kl 13:32 Betasuppe skrev (4 minutter siden): Det kommer helt an på finansiell situasjon og livssituasjon Men hovedsakelig: Der det er minst skatt for det man holder på med. Jeg ville blitt værsjuk på British Virgin Islands, og jeg hadde savnet alle jeg elsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betasuppe Skrevet tirsdag kl 13:35 #170 Del Skrevet tirsdag kl 13:35 (endret) Snok1 skrev (3 minutter siden): Jeg ville blitt værsjuk på British Virgin Islands, og jeg hadde savnet alle jeg elsker. Trenger ikke å dra så langt, og man kan fly tilbake til Norge jevnlig uten å bli skattesubjekt. Bare ikke ta en Carew (bli mer enn x antall dager ved løpet av et år). Polen, Tsjekkia osv har mye lavere skatter og er nærmere, omtrent alle andre land enn Norge er en forbedring! Endret tirsdag kl 13:36 av Betasuppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå