Ruspus Skrevet 19. august 2024 #61 Del Skrevet 19. august 2024 yamask skrev (På 15.8.2024 den 20.02): Lurer på det samme! Husker jeg sa til mine venner at hele landet har glemt dette innen dette året. Men det gikk enda fortere. Samme med attentatet mot Trump 😆 Vi glemmer så fort det skjer noe nytt. Hele den vestlige verden har kollektiv dårlig hukommelse. Uansett, jeg blir helt kvalm av at Erna nå klarer karre seg opp til makten igjen! Godt å høre man ikke er alene om de tankene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catman Skrevet 20. august 2024 Forfatter #62 Del Skrevet 20. august 2024 Hulderen skrev (11 timer siden): Jeg har tillit til Erna, selv om jeg ikke har tillit til Sindre. Jeg hadde håpt at hun skulle skille seg fra ham. Selv om hun ikke har gjort det, så er det hun som er politikeren, ikke han. Det er han som har drevet med innside aksjekjøp, ikke hun. Man skal legge utrolig mye godvilje til for å late som om hun ikke visste hva ektemannen holdt på med. Men, la gå. Hennes tillitsbrudd skjedde da hun holdt på denne informasjonen til etter kommunevalget. Folk hadde fortjent å få vite dette med en gang. Men det hadde gått hardt utøver pengemaktens nettverksparti om hun hadde handlet rett og ansvarlig. Noe man bør forvente av en statsminister, tidligere og, gru, potensielt fremtidig. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 20. august 2024 #63 Del Skrevet 20. august 2024 catman skrev (1 time siden): Man skal legge utrolig mye godvilje til for å late som om hun ikke visste hva ektemannen holdt på med. Men, la gå. Hennes tillitsbrudd skjedde da hun holdt på denne informasjonen til etter kommunevalget. Folk hadde fortjent å få vite dette med en gang. Men det hadde gått hardt utøver pengemaktens nettverksparti om hun hadde handlet rett og ansvarlig. Noe man bør forvente av en statsminister, tidligere og, gru, potensielt fremtidig. Nettopp. At Erna, bevisst, holdt på det hun visste inntil kommunevalget var over forteller at hun ikke er ærlig. Jeg tror kommunevalget ville blitt annerledes om folk visste. En annen viktig ting er hennes reaksjon da pressen stilte henne til ansvar. Da ble hun voldsomt opptatt av å distansere seg til mannen. Plutselig var verken hun eller Høyres kontor og stab lenger til støtte for Sindre. Sindre ble skjøvet ut i mørket og måtte ta seg egen advokat. Det forteller meg at Erna ikke bare er uærlig, men at hun er villig til å gå over ild og vann i sin iver for å beholde sin posisjon. Etter at saken roet seg har hun sittet stille i båten. Først nå er hun begynt å røre seg litt. Hun satser åpenbart på at folk har glemt, og det har de jo også. Man får de politikerne vi har fortjent, heter det... 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 20. august 2024 #64 Del Skrevet 20. august 2024 Vi er et tilgivende folkeslag med kort hukommelse. Alt dreier seg om brannslukking og "alt er tross alt bedre enn"- policy.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 21. august 2024 #65 Del Skrevet 21. august 2024 Erna er stjerna vår!!! Hun er jo et ikon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 21. august 2024 #66 Del Skrevet 21. august 2024 Kan forstå at enkelte setter parti foran lederen,og av den grunn gir Erna stemmen. Men ser også de som idoliserer dama,og tilsynelatende lar alt gli mellom fingrene når det gjelder henne som enkeltperson,enten for politkken hennes alene,eller av en eller annen grunn er det den joviale tjukke Erna som bare er så gosselig,at hun kan si eller gjøre hva som helst. - Er vel heller det som er kvalmende. Som personen over her. "Hun er et ikon" Tullete. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 21. august 2024 #67 Del Skrevet 21. august 2024 Fant80 skrev (24 minutter siden): Kan forstå at enkelte setter parti foran lederen,og av den grunn gir Erna stemmen. Men ser også de som idoliserer dama,og tilsynelatende lar alt gli mellom fingrene når det gjelder henne som enkeltperson,enten for politkken hennes alene,eller av en eller annen grunn er det den joviale tjukke Erna som bare er så gosselig,at hun kan si eller gjøre hva som helst. - Er vel heller det som er kvalmende. Som personen over her. "Hun er et ikon" Tullete. Så forklar hvorfor hun er populær blant folk i tenårene og 20-årene og hvorfor folk går med Erna-genserne. For de som ikke vet hva det er: klesplagg med Erna som viser peace-tegn! Herregud så bitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 21. august 2024 #68 Del Skrevet 21. august 2024 9 minutter siden, Potetjinta said: Så forklar hvorfor hun er populær blant folk i tenårene og 20-årene og hvorfor folk går med Erna-genserne. For de som ikke vet hva det er: klesplagg med Erna som viser peace-tegn! Herregud så bitter Er det en argumentasjon mot andre som har gjort alvorlige tilitsbrudd ? Herregud så bitter. Tenåringer å ungdom i 20 årene har såvidt utviklet komplett hjernekapasitet,og har få utgangspunkt til å ta inn over seg hva dama står for eller gjør. Det er bare "Kult med Erna" På samme måte som det er helt rått å si "Stem FRP" 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VXL100 Skrevet 21. august 2024 #69 Del Skrevet 21. august 2024 catman skrev (På 15.8.2024 den 19.00): Skjønner det bare ikke: Hvis du ikke fikk det med deg; det var mannen hennes som handlet uten hennes viten! Det er du sum er en manipulator, og prøver å spre fake news. Slike politiske motiverte nett troll som deg skulle vært straffet. Du er det verste i folkesjela, du er direkte farlig. Du er som Trumperne som har oppdaget løgn som virkemiddel. Skammelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 21. august 2024 #70 Del Skrevet 21. august 2024 3 minutter siden, VXL100 said: Hvis du ikke fikk det med deg; det var mannen hennes som handlet uten hennes viten! Det er du sum er en manipulator, og prøver å spre fake news. Slike politiske motiverte nett troll som deg skulle vært straffet. Du er det verste i folkesjela, du er direkte farlig. Du er som Trumperne som har oppdaget løgn som virkemiddel. Skammelig! Det var i hvertfall mannen som tok skylden. Men er jo ikke politisk korrekt å spekulere utover det. Men voldsom sammenligning forøvrig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catman Skrevet 21. august 2024 Forfatter #71 Del Skrevet 21. august 2024 VXL100 skrev (2 timer siden): Hvis du ikke fikk det med deg; det var mannen hennes som handlet uten hennes viten! Det er du sum er en manipulator, og prøver å spre fake news. Slike politiske motiverte nett troll som deg skulle vært straffet. Du er det verste i folkesjela, du er direkte farlig. Du er som Trumperne som har oppdaget løgn som virkemiddel. Skammelig! Jøss, ja. Er du i ekteskap? Har du overhodet fulgt saken, eller, forsåvidt, denne tråden? Ta deg gjerne litt tid til å lese denne tråden her som minimum, og kanskje litt om saken, uttalelser og utvikling underveis. Du vil garantert få komme til en annen konklusjon enn å ta "Du! Du! Du!"-tilnærmingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 21. august 2024 #72 Del Skrevet 21. august 2024 (endret) Husker noen da Støre kastet Vebjørn Selbekk under bussen? Jylland Posten trykket noen karikaturer av Mohammed. Selbekk gjorde ikke annet enn å trykke karikaturene for å vise hva konflikten faktisk handlet om. Helt normalt journalistikk. Jonas Gahr Støre reiste rundt i Midtøsten for å slukke brannen. Ikkke for å forsvare ytringsfriheten. Neida. Han snakket om at det var "ekstremister på begge sider". Norges utenriksminister stemplet Selbekk som en ekstremist bare fordi han drev normal journalistikk. Når jeg vurderer en medarbeider bryr jeg meg mest om hvordan de faktisk gjør jobben sin. Det er fasiten. Endret 21. august 2024 av Isambard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 21. august 2024 #73 Del Skrevet 21. august 2024 Fant80 skrev (12 timer siden): Er det en argumentasjon mot andre som har gjort alvorlige tilitsbrudd ? Herregud så bitter. Tenåringer å ungdom i 20 årene har såvidt utviklet komplett hjernekapasitet,og har få utgangspunkt til å ta inn over seg hva dama står for eller gjør. Det er bare "Kult med Erna" På samme måte som det er helt rått å si "Stem FRP" Du lider av at du selv tror du sitter med fasiten. Hva om folk tenker ulikt og mener at Erna er godt skikket - har du tenkt på det? Og FrP gjør det godt av en grunn. Den eldre generasjonen ønsker så inderlig at de yngre skal stemme det samme som de - men det har vel strengt tatt alltid vært et opprør blant de yngre hvor de stemmer annerledes enn foreldrene sine. I mine øyne er ikke den saken med Sindre så big deal, jeg velger å stole på det Erna har fortalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 21. august 2024 #74 Del Skrevet 21. august 2024 catman skrev (På 15.8.2024 den 19.00): Skjønner det bare ikke: https://www.nrk.no/norge/ny-maling_-solberg-tilbake-pa-gamle-hoyder-1.17003536 En statsminister og manipulator, klart ulovlig. Hun ventet til rett etter valget med å la saken sprekke også. Hvordan kan folk få tillit til henne igjen? Alternativet er langt verre, det har vi fått erfare ett par år nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 22. august 2024 #75 Del Skrevet 22. august 2024 (endret) 11 hours ago, Potetjinta said: Du lider av at du selv tror du sitter med fasiten. Hva om folk tenker ulikt og mener at Erna er godt skikket - har du tenkt på det? Og FrP gjør det godt av en grunn. Den eldre generasjonen ønsker så inderlig at de yngre skal stemme det samme som de - men det har vel strengt tatt alltid vært et opprør blant de yngre hvor de stemmer annerledes enn foreldrene sine. I mine øyne er ikke den saken med Sindre så big deal, jeg velger å stole på det Erna har fortalt! Jeg sitter med fasiten. Erna var løssluppen med informasjon til Sindre. Som i sin tur gjorde ting han ikke skulle ha gjort. Men grunnlaget for diskusjonen her er jo at du liker Erna. Det gjør ikke jeg. Du velger å stole på Erna,er jo svaret her. Du har tillit til noen jeg ikke kan fatte at man har tillit til. Å du hintet til at hun var et ikon,noe jeg heller ikke forstår. Vi er bare uenige. Endret 22. august 2024 av Fant80 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 22. august 2024 #76 Del Skrevet 22. august 2024 Potetjinta skrev (11 timer siden): Du lider av at du selv tror du sitter med fasiten. Hva om folk tenker ulikt og mener at Erna er godt skikket - har du tenkt på det? Og FrP gjør det godt av en grunn. Den eldre generasjonen ønsker så inderlig at de yngre skal stemme det samme som de - men det har vel strengt tatt alltid vært et opprør blant de yngre hvor de stemmer annerledes enn foreldrene sine. I mine øyne er ikke den saken med Sindre så big deal, jeg velger å stole på det Erna har fortalt! Du kan ikke bare velge å stole på enkelte politikere og ikkr andre basert på ideologisk overbevisning. Det er skummelt. Jeg stolte eks ikke på Moxnes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 23. august 2024 #77 Del Skrevet 23. august 2024 Fant80 skrev (På 22.8.2024 den 2.21): Jeg sitter med fasiten. Erna var løssluppen med informasjon til Sindre. Som i sin tur gjorde ting han ikke skulle ha gjort. Men grunnlaget for diskusjonen her er jo at du liker Erna. Det gjør ikke jeg. Du velger å stole på Erna,er jo svaret her. Du har tillit til noen jeg ikke kan fatte at man har tillit til. Å du hintet til at hun var et ikon,noe jeg heller ikke forstår. Vi er bare uenige. Erna har ikke vært løssluppen med informasjon, herregud. De er jo gift herregud, tror hun har vært veldig bevisst på dette og holde tilbake. Jeg tror de fleste yngre er veldig blå, bare aksepter at vi generasjonene er ulike herregud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 23. august 2024 #78 Del Skrevet 23. august 2024 (endret) Majer skrev (19 timer siden): Du kan ikke bare velge å stole på enkelte politikere og ikkr andre basert på ideologisk overbevisning. Det er skummelt. Jeg stolte eks ikke på Moxnes Det er forskjell på videobevis og påstander. Og er ganske sykt når selve partilederen gjør det - tror den saken ble ekstra ille fordi han var fra Rødt, partiet hvor alle skal være like. Også stjeler han fra sine likemenn. Haha helt idiotisk. Også stjeler han fra matbutikker senere. Tror han hadde kommet bedre ut av det hadde han vært partileder i alle andre enn SV eller Rødt Endret 23. august 2024 av Potetjinta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 23. august 2024 #79 Del Skrevet 23. august 2024 2 hours ago, Potetjinta said: Erna har ikke vært løssluppen med informasjon, herregud. De er jo gift herregud, tror hun har vært veldig bevisst på dette og holde tilbake. Jeg tror de fleste yngre er veldig blå, bare aksepter at vi generasjonene er ulike herregud! Mange unge trekker seg mot FRP,som ikke inneholder Erna Solberg. At Høyre er så populære blandt unge visste jeg ikke. Mulig du kommer fra et hjem der man bare stemmer H. Uansett hva folk stemmer legger jeg meg ikke opp I. Men tråden dreier seg om Erna. Å der er vi totalt ulike med veldig forskjellig oppfattelse. Aksepter det. Herregud. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catman Skrevet 23. august 2024 Forfatter #80 Del Skrevet 23. august 2024 Fascinerende mye religiøsitet her. 🤪 Kan vel sies at Jesus ikke var en fæn av innsidehandel og valgmanipulasjon heller. Den vanlige Jesus da, ikke denne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå