AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #2 Skrevet 15. august 2024 Kjære deg. Jeg vet litt hvordan det er å ha det tomrommet, ingen å småprate med. Komme hjem til tom leilighet hvor alt føles tomt. Har du noen venner? Hva med sjekke ut nye venner grupper f.eks på facebook eller venn appen? Sett deg nye mål. Nå som voksen, kan du få tid til utforske og finne egne interesser hva du egentlig liker uten at det er noe krav som skole, vgs, master oppgave over deg. Utforsk det du har inni deg og utvikle intuisjonen din og deg selv som person. Kanskje dreier det seg ikke om å alltid ha et mål, men om å lære seg til å være - nyte livet, ha det gøy. Har du noe dyr? Kanskje kutte ei katt eller hund vært noe eller et annet kjæledyr? Meditasjon kan være et annet hjelpemiddel eller treningsmål. Lag et prosjekt, noe du på en måte skal bygge og tar tid. Det var sånn jeg kom meg gjennom en tid med tomhet. Det er ikke alltid lett finne vennskap i grupper og på nett. Noe annet kan være frivillig arbeid eller besøksvenn røde kors. Jeg vet ikke hva du liker og dine egenskaper så er vanskeilg å si noe spesifikt. Har du noen du kan invitere hjem til deg på besøk? Våg å snakk med andre, spør om å få dra på besøk til andre og dem til deg. Inviter andre på middag hjem til deg. De fleste blir glad for en invitasjon og om det ikke passer finner en bare ny dag ❤️ Den ekstra tiden du føler tomhet, bruk det til å kanskje lage noe prosjekt eller lage noe som kan bidra til noe positivt i lokalmiljøet du bor i? Krysser fingre for at det ordner seg. Mitt råd er at i overgangsperiode kan det være vanskelig og sånn er det for alle. Anonymkode: 2d207...908
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #3 Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjære deg. Jeg vet litt hvordan det er å ha det tomrommet, ingen å småprate med. Komme hjem til tom leilighet hvor alt føles tomt. Har du noen venner? Hva med sjekke ut nye venner grupper f.eks på facebook eller venn appen? Sett deg nye mål. Nå som voksen, kan du få tid til utforske og finne egne interesser hva du egentlig liker uten at det er noe krav som skole, vgs, master oppgave over deg. Utforsk det du har inni deg og utvikle intuisjonen din og deg selv som person. Kanskje dreier det seg ikke om å alltid ha et mål, men om å lære seg til å være - nyte livet, ha det gøy. Har du noe dyr? Kanskje kutte ei katt eller hund vært noe eller et annet kjæledyr? Meditasjon kan være et annet hjelpemiddel eller treningsmål. Lag et prosjekt, noe du på en måte skal bygge og tar tid. Det var sånn jeg kom meg gjennom en tid med tomhet. Det er ikke alltid lett finne vennskap i grupper og på nett. Noe annet kan være frivillig arbeid eller besøksvenn røde kors. Jeg vet ikke hva du liker og dine egenskaper så er vanskeilg å si noe spesifikt. Har du noen du kan invitere hjem til deg på besøk? Våg å snakk med andre, spør om å få dra på besøk til andre og dem til deg. Inviter andre på middag hjem til deg. De fleste blir glad for en invitasjon og om det ikke passer finner en bare ny dag ❤️ Den ekstra tiden du føler tomhet, bruk det til å kanskje lage noe prosjekt eller lage noe som kan bidra til noe positivt i lokalmiljøet du bor i? Krysser fingre for at det ordner seg. Mitt råd er at i overgangsperiode kan det være vanskelig og sånn er det for alle. Anonymkode: 2d207...908 Takk for gode ord ❤️ Jeg har tre gode venner, men det er ikke så ofte jeg prater med dem. En er i en annen by. Den andre er opptatt med småbarnslivet og hun tredje har ofte en kolliderende timeplan. Derfor er det litt vanskelig å finne på noe med dem. Jeg skulle gjerne bygget noen nye relasjoner, men synes det er vanskeligere jo eldre jeg blir. Det å bygge opp relasjoner tar ofte så lang tid og før man kommer så langt føler jeg ofte at det dør ut. Hund eller katt er per nå uaktuelt da jeg føler at jeg blir veldig bundet. I tillegg har jeg litt reisevei til og fra jobb. Det plager meg ikke, men det gjør at det blir litt for lenge for en hund å være alene hjemme. Som du sier burde jeg nyte livet og ha det gøy, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte. Men jeg finner nok ut av det. Anonymkode: efb7c...c3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå