AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #1 Skrevet 15. august 2024 Barnet mitt skal bytte barnehage og jeg lurer på om det er vanlig å ta med noe godt? Vi har allerede gitt en liten oppmerksomhet til de ansatte. Ved bursdager er reglen ingen kaker, men det er vanlig at man tar med noe godt som er sukkerfritt. Anonymkode: 3d1be...99d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #2 Skrevet 15. august 2024 Hva med fruktsalat, ekstra god frukt til fruktmåltidet (jordbær, blåbær, vannmelon, ananas), grønnsaker med dipp, fruktspyd, smoothie (lag på forhånd i passende beholder/flaske), kakao om de får lov, grove vafler, omelettmuffins til lunsj, hjemmebakte rundstykker, boller om lov, saftis om lov. Eller kanskje kjøpe diverse klistremerker som alle kan få holde på med siste dag? Såpebobler? Anonymkode: b2846...131
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #3 Skrevet 15. august 2024 Bare husk å spørre om eventuelle allergier! Anonymkode: 8f549...98f
Paulinetta Skrevet 15. august 2024 #4 Skrevet 15. august 2024 Vi hadde med både kake (kultur for det hos oss) og gave. Sangbok da første sluttet, kritt og såpebobler da nr to sluttet.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #5 Skrevet 15. august 2024 Når mine har sluttet for å begynne på skolen har vi kjøpt en gave til avdelingen heller. Eldste kjøpte en bok Mellomste Lego Friends Og minste kjøpte et brettspill Anonymkode: 66fa4...27b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå