Gå til innhold

Rimming på mannen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som rimmer mannen sin? 

Etter snart tre år har samboeren min innrømmet for meg at han nyter å bli rimmet, jeg har aldri gjort det før og er veldig skeptisk. 
Om det er noen her med erfaring, så vil jeg gjerne høre litt fra dere. Nyter du det selv? Gjør mannen noen spesielt hygieniske forberedelser? Hvordan går dere frem? 

Samboeren min liker å gjøre det i en dominant posisjon, men jeg kjenner at om det i det hele tatt skal være aktuelt for meg å prøve dette, så må jeg være i en posisjon hvor jeg har kontrollen selv. 

Del gjerne! 

Anonymkode: 2d21a...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er det noen her som rimmer mannen sin? 

Etter snart tre år har samboeren min innrømmet for meg at han nyter å bli rimmet, jeg har aldri gjort det før og er veldig skeptisk. 
Om det er noen her med erfaring, så vil jeg gjerne høre litt fra dere. Nyter du det selv? Gjør mannen noen spesielt hygieniske forberedelser? Hvordan går dere frem? 

Samboeren min liker å gjøre det i en dominant posisjon, men jeg kjenner at om det i det hele tatt skal være aktuelt for meg å prøve dette, så må jeg være i en posisjon hvor jeg har kontrollen selv. 

Del gjerne! 

Hva mener du/han er en dominant posisjon? Jeg er mann som rimmer kona i ni og ne. Har dog aldri følt meg underdanig når jeg slikker det deilige rumpeholet hennes. 

Anonymkode: 48290...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir rimmet som mann og får de utroligste orgasmer av det, selvfølgelig rimmer jeg kjæresten min og hun nyter det like intenst.

Anonymkode: a801a...e43

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rimmer min mann. Det gir meg ikke fysisk nytelse, men jeg tenner veldig på hans nytelse, så det er veldig fint som forspill eller underveis i sexen. 

Krever at han er nydusjet og ikke har sluppet så mye som en fis etterpå. 

Har aldri rimmet noen andre og kommer nok aldri til å gjøre det. For min mann gjør jeg nesten alt. 

Anonymkode: 7e3a8...206

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg rimmer min mann. Det gir meg ikke fysisk nytelse, men jeg tenner veldig på hans nytelse, så det er veldig fint som forspill eller underveis i sexen. 

Krever at han er nydusjet og ikke har sluppet så mye som en fis etterpå. 

Har aldri rimmet noen andre og kommer nok aldri til å gjøre det. For min mann gjør jeg nesten alt. 

Anonymkode: 7e3a8...206

Takk for svar! Kan jeg spørre hvilken posisjon dere gjør det i? Her vil som sagt kjæresten min være i en dominerende posisjon, men det føles ubekvemt for meg å tenke på å rimme i en posisjon hvor jeg ikke umiddelbart kan trekke meg, dersom jeg ikke liker det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det på min mann. Normal hygiene er nok. En vask er på sin plass dersom det har vært nr to i forkant. Utover det trenger det ikke å være nyvasket siste minuttet

Anonymkode: fb293...807

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uaktuelt for min del. På samme måte som at jeg ikke liker analsex. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min slikker meg, og vi har analsex. Jeg har bydd det frem til han, men ikke noe han er interessert i. Hadde ikke hatt så mye i mot det om han ville tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama mi tok initiativet til det, og det tok meg faktisk litt tid å bli komfortabel med at hun skulle slikke den hårete rumpa. Nå nyter jeg det uhemmet, og hun slikker i alle stillinger. Å avslutte med å runke selv, samtidig som jeg sitter på fjeset hennes, har blitt en favoritt. 

Anonymkode: 7b428...bb7

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Dama mi tok initiativet til det, og det tok meg faktisk litt tid å bli komfortabel med at hun skulle slikke den hårete rumpa. Nå nyter jeg det uhemmet, og hun slikker i alle stillinger. Å avslutte med å runke selv, samtidig som jeg sitter på fjeset hennes, har blitt en favoritt. 

Vil tro det da går så det knaker i hele deg😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde vært sammen i mange år da jeg testet dette på mannen. Visste ikke at det het rimming en gang da. Men han likte det veldig godt. Som en annen skriver gjør det ikke så mye for meg, men jeg tenner veldig på at han har det godt.

Jeg forventer selvfølgelig renslighet, og har aldri opplevd annet. Jeg har ikke tenkt over hvilken posisjon vi er i, er helt fri i senga og tenker ikke egentlig over hva jeg gjør 😄 Bare leker og nyter hverandre og det å ha det deilig. 

Anonymkode: 6aab6...ef6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rimmer mannen min av og til. Han hadde aldri prøvd det før men han syns det er intenst deilig. Jeg tenner veldig på hans nytelse og får belønning når han blir vilt kåt. Han bruker å stå over meg og runke mens jeg sleiker ballene og rimmer han. 

Anonymkode: 60829...196

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona gjorde det noen ganger på eget initiativ tidlig i forholdet og jeg prøvde å sette pris på det, men det ga meg egentlig veldig lite. Kan absolutt sette pris på stimulering der bak, men det må nok litt mer til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han må være nydusjet. Kjæresten min på 50 hadde aldri gjort det før, men rådigger det.

Han har de kraftigste orgasmene jeg har sett. 

Anonymkode: 48f22...347

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har nettopp sagt at han liker det, å jeg er villig til å teste dette ut. Kriteriet er at han er helt ren der bak, men jeg kommer til å tenke på at selv om han er nydusjet og slikt vil det jo ikke være bakteriefritt? Tenker da på om jeg kan bli syk å få magetrøbbel eller noe mtp tarmbakterier? Noen som vet?

Anonymkode: df21e...77e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Vil tro det da går så det knaker i hele deg😅

Nei, men det kan være forskjellen på å komme, eller ikke komme den dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg gjør det på min mann. Normal hygiene er nok. En vask er på sin plass dersom det har vært nr to i forkant. Utover det trenger det ikke å være nyvasket siste minuttet

Anonymkode: fb293...807

En skikkelig vask bør jo være minimum uansett. Det er ikke meningen at vi skal drive å sleike i oss rumpebakterier. 

Anonymkode: 59620...bde

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kjæresten min har nettopp sagt at han liker det, å jeg er villig til å teste dette ut. Kriteriet er at han er helt ren der bak, men jeg kommer til å tenke på at selv om han er nydusjet og slikt vil det jo ikke være bakteriefritt? Tenker da på om jeg kan bli syk å få magetrøbbel eller noe mtp tarmbakterier? Noen som vet?

Anonymkode: df21e...77e

Jeg har aldri noensinne blitt syk av det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene eksen likte det. Både å motta og å gi. Jeg fikk ingenting ut av noen av delene

Anonymkode: e784d...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har aldri noensinne blitt syk av det.

Det sier seg selv at man kan bli syk av tarmbakterier, akkurat det er allmennkunnskap. Så det er særs viktig at partner er nyvasket og ren, men man kan selvsagt være uheldig å få i seg tarmbakterier likevel.

Anonymkode: 59620...bde

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...