Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei noen andre som opplever problemer med den, jeg får ikke åpnet den. Hvis jeg sletter og laster inn på nytt mister jeg matchene mine da? Noen som vet? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror den der er bare humbug.. opplevd at profilen min ble kopiert til en annen app og ikke gikk det an å slette profilen på badoo heller.. 

Skrevet
svartkatt skrev (Akkurat nå):

Tror den der er bare humbug.. opplevd at profilen min ble kopiert til en annen app og ikke gikk det an å slette profilen på badoo heller.. 

oi det var ikke bra 😅 

Skrevet

Funker fint her.

Har for øvrig funnet mange alenemødre og ensomme jenter der.

Anonymkode: 4a729...8c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Funker fint her.

Har for øvrig funnet mange alenemødre og ensomme jenter der.

Anonymkode: 4a729...8c6

Virker ikke hos meg jeg prøver å sletter og laste ned på nyt håper ikke alt blir borte 🙀

Skrevet
anonym78910 skrev (9 minutter siden):

Virker ikke hos meg jeg prøver å sletter og laste ned på nyt håper ikke alt blir borte 🙀

Hvis du ikke sletter profilen, men bare appen så skal vel alt være der når du logger på igjen.

Anonymkode: da18b...d27

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvis du ikke sletter profilen, men bare appen så skal vel alt være der når du logger på igjen.

Anonymkode: da18b...d27

Alt var der 😊 

Skrevet
anonym78910 skrev (13 timer siden):

Hei noen andre som opplever problemer med den, jeg får ikke åpnet den. Hvis jeg sletter og laster inn på nytt mister jeg matchene mine da? Noen som vet? 

Funker fint her gjort siste 5-6 åra. Den het noe annet før To Hot or Not eller noe sånt

Anonymkode: 7507f...6c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...