Gå til innhold

Helseangst (konstant svimmel)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger bare å vite om det kan være psykisk. Var nettopp hos legen som fastslo dette, men  dere andre som sliter med det samme, skjønner nok at ikke alltid det er nok. Vi tok jo ingen tester. Så dere andre som sliter med helseangst. De periodene der dere sliter mest. Går dere også konstant svimmel? Jeg blir gal av å være så anspent i kroppen og å være så sinnsykt svimmel. Er jeg den eneste?

Anonymkode: 9b53b...2f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angst, uavhengig om det er relatert til helse eller andre ting, gir typisk spenninger og svimmelhet. Man kan få sterke fysiske symptomer pga angst. 

Anonymkode: 07311...88d

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det ikke godt nok det legen sa? 

Det er registrert mer enn 6000 diagnoser i verden i dag. I tillegg er det tusenvis av lidelser, lyter og skader som har navn. 

Av de diagnosene så mener jeg du kan ha Trippel X, også kjent som 47 xxx og kromosom xxx.

Her finner du mer om denne diagnosen

Trippel X - Frambu 

Forøvrig så vil jeg anbefale sjelden.no som hjemmeside, her finner du utallige diagnoser du kan lese om og gjøre deg kjent med. 

Anonymkode: d4c00...56d

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir svimmel, kvalm, får vondt, dottfølelse i hodet og rare følelser i fingrene, blir varm... Alt kan jeg få. Så ja.

Anonymkode: 8d12f...bf8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...