AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #21 Del Skrevet 15. august 2024 Hver morgen. Men kun med shampo. Anonymkode: c75ae...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #22 Del Skrevet 15. august 2024 En gang i uka. Var på hver 3-4 dag før pandemien. Men da drøyde jeg det stadig. Og plutselig var håret like fint etter 7 dager. Anonymkode: b7beb...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 15. august 2024 #23 Del Skrevet 15. august 2024 Annenhver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #24 Del Skrevet 15. august 2024 Hver tredje dag. Anonymkode: 16f86...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 15. august 2024 #25 Del Skrevet 15. august 2024 Annenhver dag. Jeg har helt aversjon mot følelsen av fet hodebunn, så jeg makter ikke å gå lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 15. august 2024 #26 Del Skrevet 15. august 2024 Normalt 2 dager i uken, men nå har det blitt mer fett i det siste og det klør litt også, men holdt ut nå i noen dager, før jeg vasket det igjen med normalt tidsrom i mellom. Vet ikke om jeg må bytte hårprodukter igjen, eller om det er pga noen fine dager, eller hva det er. Vært sånn i noen uker. Jeg holder ut, men føler meg mer ekkel. Trener en del, men gjort det over mange år, så det er ikke noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 15. august 2024 #27 Del Skrevet 15. august 2024 2-3 ganger i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 15. august 2024 #28 Del Skrevet 15. august 2024 Daisy-love skrev (1 minutt siden): Normalt 2 dager i uken, men nå har det blitt mer fett i det siste og det klør litt også, men holdt ut nå i noen dager, før jeg vasket det igjen med normalt tidsrom i mellom. Vet ikke om jeg må bytte hårprodukter igjen, eller om det er pga noen fine dager, eller hva det er. Vært sånn i noen uker. Jeg holder ut, men føler meg mer ekkel. Trener en del, men gjort det over mange år, så det er ikke noe nytt. Jeg også begynte nettopp å klø i hodebunnen. Kjøpte en Sebamed fra apoteket, og den har hjulpet. 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 15. august 2024 #29 Del Skrevet 15. august 2024 klarinetta skrev (1 minutt siden): Jeg også begynte nettopp å klø i hodebunnen. Kjøpte en Sebamed fra apoteket, og den har hjulpet. 🤗 Tusen takk! Skal sjekke ut! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #30 Del Skrevet 15. august 2024 Hver dag men jeg er mann som svetter og bruker en del hårvoks. Anonymkode: 49276...5fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #31 Del Skrevet 15. august 2024 3 dagers mellomrom. Kan gå 4 om jeg ikke skal noe. Anonymkode: 8f82d...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 15. august 2024 #32 Del Skrevet 15. august 2024 Nesten, veldig nesten, hver eneste dag pga daglig trening og svetting. De få dagene jeg ikke trener, eller løper rolig i vintertemperatur, er det helt merkelig ikke å vaske håret og veldig digg med dette ene mindre gjøremålet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #33 Del Skrevet 15. august 2024 En gang i uka. Burde vaska en gang til men orker ikke og har ikke tid. Orker ikke å gå på jobb eller legge med meg vått hår. Og føner bruker jeg ikke. Anonymkode: 17b0b...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 15. august 2024 #34 Del Skrevet 15. august 2024 Prøver å holde meg til max 1 gang i uken med sjampo/balsam, også kanskje skylle det i vann 1-2 ganger til. Får både tørt hår og tørr hodebunn av for hyppig vasking. Men har jeg svettet mye blir det noe oftere. Men når man først venner håret til sjelden såpevask holder det seg også mye lenger uten fett og lukt. Er en liten overgangsfase du bare må tåle litt fett hår, også regulerer det seg brått bedre selv… så går ikke rundt og stinker, det hadde jeg ikke orket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #35 Del Skrevet 15. august 2024 Annenhver dag, langt hår til hofta. En sjelden gang kan jeg la det gå til dag 3 i helga om jeg ikke har planer. Men liker å være velfrisert og ren i håret. Ingenting tar til seg mer lukt enn hår. Anonymkode: 7c639...274 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #36 Del Skrevet 15. august 2024 det kommer ann på hvor mye produkter jeg har hatt i det, hvor mye jeg har trent osv men sjelden oftere enn hver tredje / fjerde dag.. Anonymkode: f57e1...d21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #37 Del Skrevet 15. august 2024 Hver dag. Føler meg uren hvis ikke. Trener 5-6 dager i uken. Anonymkode: 8ea46...8f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paulinetta Skrevet 15. august 2024 #38 Del Skrevet 15. august 2024 Lukter det ikke veldig … hår … av dere som vasker så sjelden som en gang i uken, eller sjeldnere? jeg vasker ofte hver dag, men målet er annenhver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #39 Del Skrevet 15. august 2024 Vasker med sjampo maks en gang i uka, av og til går det nesten ett par uker mellom. Skyller det oftere med bare vann når jeg dusjer. Jeg har nesten aldri fett hår, merker sjeldent at det lukter noe som helst med mindre det har vert fuktig i en lue eller det tørket i en tutt (da lukter det fortere). Jeg merker jo når det begynner og bli fett eller at hodebunnen klør litt, da er det på tide å vaske det. Anonymkode: 93e96...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #40 Del Skrevet 15. august 2024 Paulinetta skrev (16 minutter siden): Lukter det ikke veldig … hår … av dere som vasker så sjelden som en gang i uken, eller sjeldnere? jeg vasker ofte hver dag, men målet er annenhver. " hår" er vel ikke en lukt ? Anonymkode: 17b0b...a50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå