Hermines Skrevet 15. august #1 Del Skrevet 15. august Hei. ser så mange nå som fjerner profilbilde sitt på Facebook og Instagram Noen som vet hvorfor? Støtt og stadig et det noe som går - svart profilbilde for å støtte ditt, og aksjon for datt..etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 20. august #2 Del Skrevet 20. august Tror mindre og mindre bruker facebook. Og ikke alle vil ha profilbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann1977 Skrevet 20. august #3 Del Skrevet 20. august Det et nok grunnet meta sin ending i rettigheter til bruk av alle bilder til bruk i KI. Folk er livredde for at bildene sine skal brukes av andre. I så fall er det bare å slette Instagram da hele greia med det er bilder..... og alle meta kan bruke bildene ihht retningslinjene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann1977 Skrevet 20. august #4 Del Skrevet 20. august Lurer på når IRQ eller andre rene tekstbaserte chattetjenester/forum uten kommersielle hensikter kommer tilbake. Kvinneguiden.no er det nærmeste jeg har funnet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granitta Skrevet 20. august #5 Del Skrevet 20. august Vennene mine sa jeg er stygg på bilder.. så ja.. da blir det noe annet der. 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 21. september #6 Del Skrevet 21. september Liker ikke trynet mitt på selfies, så da er det bedre å sette inn et artig barnebilde eller noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå