Gå til innhold

Flørter han eller ikke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Det er en mann som jeg møter i jobbsammenheng ca annenhver uke. Han har alltid vært høflig og slått av en prat, det er naturlig at vi snakker sammen/samarbeider om jobbrelaterte ting selv om vi jobber på helt ulike steder. Mulig jeg legger for mye i det, men de siste gangene har han hengt litt ekstra, kommet med en spøk eller to, ler masse og jeg opplever at han har et intenst blikk, nesten så jeg må se bort. 
Annerledes enn han pleier. Jeg blir usikker på om dette bare er vanlig høflighet eller om det noe mer. (Jeg vet heller ikke om jeg vil at det skal være noe mer). Bare vente å se? 

Anonymkode: 79efe...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere roter, og det blir slutt, vil du klare å fortsette å treffe på han da? Jeg syns at her spiller det ingen rolle om han eller du er interessert, det blir for mye problematikk pga jobbene. Vil bli merkbart for alle andre om dere plutselig ikke skal snakke med hverandre pga dere hadde noe på gang og det ikke gikk.

Det er noe du bør vurdere først. Er det verdt det?

Anonymkode: bef2c...612

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis dere roter, og det blir slutt, vil du klare å fortsette å treffe på han da? Jeg syns at her spiller det ingen rolle om han eller du er interessert, det blir for mye problematikk pga jobbene. Vil bli merkbart for alle andre om dere plutselig ikke skal snakke med hverandre pga dere hadde noe på gang og det ikke gikk.

Det er noe du bør vurdere først. Er det verdt det?

Anonymkode: bef2c...612

Jeg er ikke interessert i å rote.. tror ikke jeg har skrevet noe om det. 
Det er ganske langt mellom å lure på om noen bare er høflig eller flørter, og det å rote med noen. Så billig er jeg uansett ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min opplevelse er at man ofte har slikt på følelsen, så hvis du føler at han flørter eller er tiltrukket av deg, så tror jeg du har rett. Alt ligger i blikket, og man merker sånt. 70 prosent av all kommunikasjon er non-verbal.

Anonymkode: 69142...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er ikke interessert i å rote.. tror ikke jeg har skrevet noe om det. 
Det er ganske langt mellom å lure på om noen bare er høflig eller flørter, og det å rote med noen. Så billig er jeg uansett ikke. 

Men hvis du ikke er interessert er det vel helt irrelevant om han flørter eller ikke?

Anonymkode: 3a8e5...f41

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Men hvis du ikke er interessert er det vel helt irrelevant om han flørter eller ikke?

Anonymkode: 3a8e5...f41

Nei, det er det ikke. I min verden må man ikke gå fra 0-100😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...