Gå til innhold

Mannen min sier at jeg har en usexy, stygg hengende mage. Vi har ikke hatt sex på 1 år.

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen (og etterhvert gift) i snart 20 år og har to flotte ungdommer.

Sexlivet vårt har aldri vært supert. Men har aldri gått ett år mellom hver gang vi har sex før.

Jeg har lyst på sex men mannen nekter. For ca. 10 år siden slet han med angst og depresjon og han ba meg å vente til han ble bedre psykisk. Det gjorde jeg og sexlivet ble bedre etterhvert. 

I de siste årene har det vært veldig lite sex igjen. Siste gang var det ett år siden!

I forrige uke snakket vi sammen og han sa at selv om han elsker meg og synes at jeg har pent ansikt, fine hår og kropp, blir han ikke tent når han tenker på den hengende huden nederst på magen min. Han vil at jeg skal operere huden vekk og da mener han at vi kommer til å ha sex.

Nå sier han at den hengende huden har alltid vært problem men han ville ikke nevne det i alle disse årene for å ikke såre meg.

Jeg har helt vanlig og etter min mening fin kropp. Den hengende huden har nesten alle som har vært gravide. Ingen kan se den når jeg har klær på. Jeg er veldig redd av operasjon og er usikker om at en operasjon kan redde sexlivet vårt.

Mener dere at operasjon er løsningen? 

Anonymkode: 2c271...df7

• Liker 2
  • Hjerte 31
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du delte magemuskler? Altså vil operasjonen hjelpe deg fysisk? 

Anonymkode: 53c0b...62b

• Nyttig 4
Skrevet

Jeg har selv operert bort huden på magen, og hvis han synes litt hengende hud er antennende, kan jeg nesten garantere at han synes at et arr fra hofte til hofte også er det. Jeg ser litt frankenstein ut, selv om operasjonen var vellykket og arret er ganske pent. 

Anonymkode: 738eb...746

• Liker 25
  • Hjerte 4
  • Nyttig 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du delte magemuskler? Altså vil operasjonen hjelpe deg fysisk? 

Anonymkode: 53c0b...62b

Det vet jeg faktisk ikke. Jeg har ikke vært hos legen. 

• Liker 1
Skrevet

Sorry, men han høres ut som en drittsekk. Jeg hadde aldri i verden operert kroppen min for en mann. Og det er attpåtil fordi du har båret hans barn! Makan. 

Anonymkode: 3b0a4...ba9

• Liker 34
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Skrevet

Det er han som har et problem, men så skylder han på deg, at det er din feil at han har problemer med seg selv.

Friske menn, holder ikke på sånn der.

• Liker 36
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Wow, han ber deg faktisk om å operere deg? 

Anonymkode: f2356...d70

• Liker 20
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg har et heng over keisersnittet. Jeg var ganske så tynn for noen år siden og den var der da å. Jeg hater den. Men jeg ønsker ikke å gjøre noe med det siden jeg ikke er så glad i sykehus. Mannen synes jeg er drit sexy. Er jo på grunn av ungene jeg er slik. Og han mener det er verdt det. Og ønsker ikke at jeg gjør noe med det. Bare hvis det plager meg. Og det gjør jo det ikke. Det vises ikke. Bare når jeg er naken. 

Anonymkode: dfff0...165

• Liker 8
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet
smurfebuss skrev (6 minutter siden):

Hehe, nei. Ikke med mindre den operasjonen skjer inni hodet på mannen din. Helt vilt at han vil at du skal gjennomgå et smertefullt inngrep for at han skal få lyst. Hva om arret blir stygt? Eller at han finner ut at arr i seg selv er fullstendig avtennende, det og? Og når du først lar ham få slippe til med det kritiske blikket - hva blir det neste? For slappe pupper? Ikke spretten nok rumpe? Litt lite fyldige lepper?

Jeg går å tenke på det selv, hva er neste. Jeg blir jo ikke yngre 😢

Jeg stolte på han helt til for en uke siden da han sa at jeg er pen. Men nå går jeg rundt og tenker at han kan ikke mene det 😢

• Hjerte 18
Skrevet

Jeg har hørt flere menn si slikt til sine damer. Fellesnevneren? De var utro og ville ut av forholdet men var ikke tøffe nok til å stå for det. Istedenfor begynte de å kritisere utseendet og  andre ting hos damene sine i håp om at de skulle gjøre det slutt og mennene kunne klage på hvor forferdelig eksen var.

Jeg syns du skal snu det mot han og si at ja du kan operere huden på magen dersom han bleker penisen og ballene pluss opererer den større. Han kan gjerne fjerne litt løs hud der også for hengeballer syns du er direkte usexy.

Så i all hemmelighet gjør du det som må til for å flytte fra han og tar med deg alt som er ditt og din halvdel av husets verdi. Kontakt advokat. Jeg syns det høres ut som du har godtatt altfor mye dritt fra den fyren der alt for lenge.

Anonymkode: a4ffa...101

• Liker 22
  • Hjerte 3
  • Nyttig 16
Skrevet

Eneste som må fikses på her er mannens tankegang. 

Hva når dere blir rynkete? Hva om du går en del oppi vekt? Hva om du skader kroppen som påvirker utseende?

Mannen min elsker meg og tenner på meg uansett vekt, skavanker og utseende. Samme jeg med han. Det er en kjærlighet for han, ikke kroppen hans. 

Fy f**** for en ting å si! Er han perfekt selv? 

Anonymkode: 0bae4...c44

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Vi har vært sammen (og etterhvert gift) i snart 20 år og har to flotte ungdommer.

Sexlivet vårt har aldri vært supert. Men har aldri gått ett år mellom hver gang vi har sex før.

Jeg har lyst på sex men mannen nekter. For ca. 10 år siden slet han med angst og depresjon og han ba meg å vente til han ble bedre psykisk. Det gjorde jeg og sexlivet ble bedre etterhvert. 

I de siste årene har det vært veldig lite sex igjen. Siste gang var det ett år siden!

I forrige uke snakket vi sammen og han sa at selv om han elsker meg og synes at jeg har pent ansikt, fine hår og kropp, blir han ikke tent når han tenker på den hengende huden nederst på magen min. Han vil at jeg skal operere huden vekk og da mener han at vi kommer til å ha sex.

Nå sier han at den hengende huden har alltid vært problem men han ville ikke nevne det i alle disse årene for å ikke såre meg.

Jeg har helt vanlig og etter min mening fin kropp. Den hengende huden har nesten alle som har vært gravide. Ingen kan se den når jeg har klær på. Jeg er veldig redd av operasjon og er usikker om at en operasjon kan redde sexlivet vårt.

Mener dere at operasjon er løsningen? 

Anonymkode: 2c271...df7

Hadde min mann satt som vilkår for sex at jeg la meg under kniven, med all risiko og smerte dette innebærer, ville jeg ha kastet ham ut. Vet han forresten at de fleste får lange arr etter bukplastikk? Hvis du hadde operert, ville han ha sagt at han ikke tenner på "det stygge arret". Gå videre og finn deg en ordentlig mann, du.

• Liker 20
  • Nyttig 3
Skrevet

For å ta problemstillingen seriøst, og samtidig ikke krisemaksimere veldig her - kunne det fungert å bare ha sex med litt klær på? En litt lang singlet vil jo dekke magen slik at han ikke ser den, eller enda bedre - en sexy hofteholder eller en litt høy truse med fransk åpning. Jeg har et sånt heng selv etter keisersnitt og er helt enig i at det er stygt, så jeg har ofte sex med en lang singlet eller sexy kort nattkjole på. 

Anonymkode: 4bfde...260

• Nyttig 4
Skrevet

Oi, wow, jeg hadde blitt kjempelei meg. Dere har vært sammen i over 20 år, og det han ser er litt heng på maven 😥

Anonymkode: 1319b...fbd

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Wow, han ber deg faktisk om å operere deg? 

Anonymkode: f2356...d70

Ja, det gjorde han. Han synes at jeg er fortsatt ung og kan få en bikinimage som er sexy.

Selvfølgelig har jeg etter graviditetene kjøpt bikini som dekker magen til navlen for å dekke over huden. 

Alle kan ønske seg fin, flat mage. Men jeg turde aldri å operere magen. Og jeg viste heller ikke at dette var så ekkelt i hans øyne.

• Hjerte 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Si meg, er den mannen perfekt selv? 

Min mann elsker meg nøyaktig slik jeg er, selv om jeg har slitt med sykdom og alt som følger med de siste årene. Vektoppgang, nedsatt energi +++, og han sier jeg er like nydelig og fin som når vi traff hverandre. Han ser ikke på kroppen min, han ser meg. 

Jeg syns du har vært flink som har holdt ut med han i så mange år, tatt hensyn og ivaretatt han, også takker han deg ved å rakke ned på deg? Syns du ikke at du fortjener noe bedre enn det?

Anonymkode: 80457...d68

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg kunne funnet på å gjøre det jeg da.. På samme måte som at jeg gjerne vil kle meg i det han liker og ha håret mitt slik han synes det er fint. Han fjerner nesehår fordi jeg vil at han skal det, og kler seg i de klærne jeg kjøper til ham. 

Hadde jeg bedt ham få regulering hadde han sikkert tatt det, og hvis jeg hadde hatt heng over magen som gikk an å gjøre noe med så ville jeg sikkert gjort noe med det (hvis han ville det). 

Hvis du vurderer det, TS... Kan du ikke si at han må spare opp for å betale operasjonen, og også ta alt av huslige oppgaver etterpå sånn at du får kommet deg igjen? Eventuelt kan du se om laser kan bidra fremfor operasjon, vet ikke om det fungerer.

Anonymkode: 5d464...0f0

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Den eneste operasjonen som trengs her tenker jeg er at du må fjerne mannen din = skilsmisse. 

Anonymkode: 0db7f...2f0

• Liker 8
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...