Lakserosa Skrevet 15. august 2024 #1 Skrevet 15. august 2024 Overskriften forklarer behovet: jeg skulle gjerne hatt tips om hvilke vogner som lar barnet sitte i en helt oppreist stilling. Har i dag Baby jogger City Elite og barnet haater å sitte i den - jeg antar fordi sittestillingen der er så tilbakelent. Vil helst ha en vogn som ikke er for tung og som har god plass til varer osv under. På forhånd takk for tips til modeller!
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #2 Skrevet 15. august 2024 Vi har yngri juva som vogn nr 2. Den er ikke veldig tung og syns barnet sitter greit oppreist. Ville tatt med barnet på barnas hus og prøvd ulike vogner. Så kan dere evt sjekke Finn for tilsvarende brukt. Anonymkode: 6a3f3...497
Lakserosa Skrevet 15. august 2024 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2024 Takk for tips! Enig at det beste ville vært å prøvd ulike vogner men av ulike grunner er ikke det så lett å få til. Jeg må derfor gjøre mest mulig research på nett!
mangolassie Skrevet 15. august 2024 #4 Skrevet 15. august 2024 Britax smile har en ganske oppreist sittestilling? Eldste haaatet å ligge men trivdes godt i den vogna
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #5 Skrevet 15. august 2024 Britax smile. Anonymkode: 5eb9a...303
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #6 Skrevet 15. august 2024 Stokke trailz kan du justere så ungen nesten tipper forover 😂🤷🏻♀️ Anonymkode: 442b9...271 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #7 Skrevet 15. august 2024 Uppababy vista v2! Suveren plass under ☺️ Anonymkode: da75a...995
kjærring Skrevet 15. august 2024 #8 Skrevet 15. august 2024 Lakserosa skrev (7 timer siden): Overskriften forklarer behovet: jeg skulle gjerne hatt tips om hvilke vogner som lar barnet sitte i en helt oppreist stilling. Har i dag Baby jogger City Elite og barnet haater å sitte i den - jeg antar fordi sittestillingen der er så tilbakelent. Vil helst ha en vogn som ikke er for tung og som har god plass til varer osv under. På forhånd takk for tips til modeller! nxt90 - elsker den vogna forresten så får du kjøpt snor (?) lagd for å få rettet opp ryggen mer på babyjogger og andre triller 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #9 Skrevet 15. august 2024 Bugaboo Fox kan du ha helt oppreist. Anonymkode: f8e97...79d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #10 Skrevet 15. august 2024 Bugaboo her og. Anonymkode: fc47d...411
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #11 Skrevet 16. august 2024 16 hours ago, AnonymBruker said: Uppababy vista v2! Suveren plass under ☺️ Anonymkode: da75a...995 Støtter denne Lett vogn, lett å slå sammen, helt oppreist sittestilling og den største kurven av alle vogner jeg har testet. Anonymkode: a3137...c2e
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #12 Skrevet 16. august 2024 Just now, AnonymBruker said: Støtter denne Lett vogn, lett å slå sammen, helt oppreist sittestilling og den største kurven av alle vogner jeg har testet. Anonymkode: a3137...c2e Nå som barnet er 2,5 år er den litt kort i ryggen da. Men om dere allerede har baby jogger-vogna så tror jeg den har ganske lang rygg så kan jo den brukes til soving når barnet blir større. Tror ikke uppababy er noe kortere enn bugaboo osv. Anonymkode: a3137...c2e
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #14 Skrevet 16. august 2024 Lakserosa skrev (På 15.8.2024 den 13.18): Takk for tips! Enig at det beste ville vært å prøvd ulike vogner men av ulike grunner er ikke det så lett å få til. Jeg må derfor gjøre mest mulig research på nett! Da ville jeg hvert fall kjøpt brukt. Er ikke vognen som dere ønsker har dere ikke kastet bort mange tusen! Har ellers inntrykk av at barn sitter godt oppreist i emmaljunga. Men de vognene er jo ikke akkurat de med minst vekt. Dere kan også sjekke ut reisevogner. De er ofte mindre og lettere, men hjulene er ikke alltid like solid mtp ulike underlag. Men det avhenger selvsagt av hvor dere tenker å bruke den. Og så vil jeg bare si at bæremeis er undervurdert! Barna sitter godt oppreist, har mer oversikt. En del barn liker å sitte i bæremeis også. Man kommer seg frem flere steder, kan ta snarveier om det finnes som ikke er mulig ned vogn. Men man kan jo selvsagt ikke ha mye ting som handleposer osv. Ellers gir det jo litt ekstra trening også. Anonymkode: 6a3f3...497 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #15 Skrevet 16. august 2024 Vi er veldig fornøyd med uppababy vista. Vår 3-åring sitter i den enda på dager med mye gåing som 17 mai osv og han har fortsatt god plass! Sitter høyt og oversiktlig og rett i ryggen. Brukt mye av alle våre tre barn og likevel ser vognen fin og "ny" ut. Kan bygge den om til søskenvogn også hvis det er aktuelt. 🙂 veldig romslig oppbevaring under. Anonymkode: 26dd8...2e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå